![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar om na dit voorval de nsa hun feestje af te pakken gaat wat ver. wat mij betreft zijn die zo zot als een achterdeur en hun meningen zijn niet de mijne maar het moet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementslid
|
![]() Waarom? Ik neem gewoon akte van feiten die wel algemeen geweten zijn. Extreem links heeft zijn iconen, extreem rechts ook. Dit schokt mij al lang niet meer hoor.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() Even de uitzending bekeken. Naast Vlaamse Leeuwen ook Waalse Hanen en ook andere vlaggen.
Dit is een extreemrechtse nationalistische Europese bijeenkomst, niet gedragen door door de Vlaamse Beweging an sich. Nationalisme, net zoals elke andere strekking, kent zijn extremen. Dit is er een mooi voorbeeld van. No less no more. Ik vind persoonlijk dat de VRT zulke zaken gerust mag uitzenden. Zulke zaken zijn immers uitschieters en vertegenwoordigen niet het ideeëngoed van de Vlaamse Beweging, enkel bepaalde extremistische vertakkingen ervan (blijkbaar ook Waalse). Edit: Wat niet wegneemt dat Franstaligen of anti-nationalisten hier gretig van gebruik zullen maken om hun standpunten kracht bij te zetten.
Vlaams-republikeinse atheist. Echte Belgen haten Nederlanders. Laatst gewijzigd door Mr. Orange : 15 oktober 2009 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() Van mijn part mogen ze de volledige setlist en speeches uitzenden. Deze bijeenkomst is best te vergelijken met de samenkomst van een internationale hobbyclub. Iedereen weet dat er nog mensen rond lopen met zulke ideeën? Net zoals ze indertijd die Nederlandse pedofiel gaan interviewen zijn. Wat niet wegneemt dat ik het grondig oneens ben met dat bepaald ideeëngoed.
Vlaams-republikeinse atheist. Echte Belgen haten Nederlanders. Laatst gewijzigd door Mr. Orange : 15 oktober 2009 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Waarom zou zulke samenkomst moeten verboden worden? Als we dat doen, moeten we ook op dezelfde wijze handelen voor de N-VA/B.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Zei de Belgisch-nationalist. Het is een congres van nationalisten; ge zou er u thuis voelen als patriot van een rotte natiestaat.
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Tenzij ge afkomst met "ik ben wel niet extreemrechts", dan laat ge best de NVA er ook buiten é.
![]() |
#112 |
Burgemeester
|
![]() Ach .
Een samenkomst van een bende nazi's die wat staan roepen over een blank Europa . Laat die toch rustig doen , ze doen niemand kwaad . Het blijft bij een beetje roepen . Het gerecht is bij deze zaak wel ineens heel snel...Veroordelingen op racisme enz.. ( akkoord , maar wat met de vrije meningsuiting ? ) Moesten ze nu buitenlanders in mekaar slagen of andere vormen van geweld gebruiken , mogen ze die van mij gerust aanpakken . EDIT : Allee een paar nazi's en er gaan vergelijkingen rond met het VB en NVA...Zucht ! Laatst gewijzigd door Busse87 : 15 oktober 2009 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Vlaams België - waar toch 6 miljoen (7 miljoen als je Brussel meetelt) - is wel het demografische zwaartepunt van die "rotte natiestaat". Uw houding tegenover de Romaanse provincies is gewoon zuiver racisme dat u "nationalisme" noemt.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Is er dan een verschil?
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nog eens . Laatst gewijzigd door Busse87 : 15 oktober 2009 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de aflevering bekeken en kan daar eerlijk gezegd geen rechts-extremisme of racisme uit ontwaren. NSA maakte een goede beurt en ik hoop dat meer mensen zich nu zullen aansluiten want dit is hét alternatief voor het VB, meer dan de NVA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Burgemeester
|
![]() NSA is een groepering . VB en NVA zijn politieke partijen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
10.000, wat een fuckin' understatement!!! Stop toch eens met dat negationisme, het wordt stilaan lachwekkend...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |