![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#77561 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat ge jagen?
![]()
![]() |
#77562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77564 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Amaaaaaaaaai gasten, groten oorlog hier!!!!
Ik stuur vanaf mijn werk: sjoe, haalt ineens zoveel af om nog voor tien euro nen euromillions te halen "Ja is goe sjoeke" Wat is er niet aanwezig???? Euromillions!!!!!!!!! Ik ben zo PISSED dat ik het huis kort en klein kan slagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#77565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77566 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Txiki,
Ik speel iedere week man, met vaste nr's. En een quickpick. Altijd voor 4 euro ingevuld en altijd 6 euro quick pick. Tenzij mother of pots zoals 180 milj euro, dan durf ik wel eens enkele honderdtal euro's inzetten. Maar het is door wanorganisatie van een wijf dat geheel mijn weekend oem zeep is!!!!!!!! Ik ben echt uit mijn element en niet in harmonie met de kosmos. Mijn voorlaatste chakra spint gek van aggressie en woede...... Die heeft een heel weekend beeld zonder klank van mij... En het beeld is echt mottig. Neus opgetrokken en wenkbrauwen omhoog Ze kan echt de fucking boom in en rotten als de pest....
![]() |
#77567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77568 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tzal heel weekend beeld zonder klank zijn, maar vanbinnen word ik gek. Doet ge eens niet mee... ja en als het net die "eens" uw nummers zijn? Euromillions vergeet ge niet, al is het voor 2 euro. Er zen altijd maar dan ook altijd lucky bastards. Ik drink niet meer en heb al LAAAAAAAAAAAANNNNNNNGGG nen toet gesmoord wat zeker mijn harmonie niet bepaald deze avond. Ik ben van zelve een man in harmonie met of zonder wiet, maar als ik uit mijn harmonie val, ben ik er uit met of zonder wiet. Dit is gewoon erover. Als je weet na vier jaar samen hoe heilig mijn euromillions is, dat "vergeet" je niet zomaar. Dat is gewoon (weeral) een achterlijke misstap uit laksheid, half werk en WANORGANISATIE!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is volledig uit balans en een vrouw moet gekend staan voor organisatie, balans, sterkte en kracht. Als ik da na een (zware) werkweek niet kan genieten, en pas op allerlaatste moment te horen krijg da er gene is en op de allerlaatste moment gezegd wordt dat het gaat gaan en nog niet gaat.... Dan ben ik woedend, gewoon woedend. Ze moet echt geen fuck tegen me zeggen, niets, gewoon niets. Ze kan den allerhoogsten boom in, deruit vallen en kzal nog gin compassie hebben.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 oktober 2009 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef ze maar goed wat peren tegen haar smikkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77570 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77571 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kpeis dat ik mijn jeneverbeske in deze stijl ga doen.
Hoewel ik er aan lig te peinzen om ze nog enkele jaren de volle grond te geven. ![]() Hmmmm wat te doen wat te doen, ... alleszins niet overhaasten. Langs de ene kant wil ik er dit weekend al aan werken, maar langs de andere kant wil ik ze nog even origineel op formaat laten komen. dees is ook schone stijl: ![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 oktober 2009 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77572 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is nochtans de eerste keer in meer dan een half jaar tijd dat ik vies loop.
Ik ben gekend als optimist! Alles behalve issues, en als ik er ene heb, is het mijnen euromillions dat vergeten is. Ik ben gewoon eens vies gezind, mag dat niet?
![]() |
#77573 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77574 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben al terug in harmonie, maar het deed op de moment verdomd goe het keyboard te teisteren met die woorden
![]() Hoewel ze niet teveel moet zeggen dit weekend tegen mij. Ik heb me fel ingespannen deze week en moet na het werk nogmaals tot 21h kijken naar mijn dochter. Dat is me zeker niet teveel, helemaal niet. Maar na een zware werkweek (inclusief thuis) vewacht ik wel op haar vrije dag meer planning in de dag zodat het weekend voor iedereen goed van start kan gaan. Het is laksheid en half werk dat mij gewoon horendol maakt. Niet bepaald direct, maar er is voor iedereen een druppel. Soit genoeg gezegd. Het is voorbij. Terug in harmonie en genieten van vrije dagen en uitslapen morgen.
![]() |
#77575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben efkes weg... filmpje kijken. Het is hier te stil en mijn buren maken teveel lawaai. Ik heb twee oude versterkers staan... elk niet bruikbaar omwille van het falen van 1 kanaal. Beiden combineren met de IMG Stage Line luidsprekers die ik hier heb staan zal ik binnen een uurtje of twee overwegen. Dan davert het huis op z'n huisvesten. Jammer voor de andere huurders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77578 |