![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik begrijp niet dat je het negatief kan vinden dat het grootkapitaal hier een nederlaag heeft geleden.
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als dat geen toeval is... ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik dacht eigenlijk eerder dat de grote leider zijn volk is achterna gelopen toen hij zag dat ze niet gingen volgen.
En er moet geen tunnel komen maar een grote ring. Gewoon een tiental dorpen volledig onteigenen en kilometers groen aanplanten tussen die ring en de stad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Door die brug weg te stemmen kloot je misschien lokaal het grootkapitaal een beetje, het havenpatronaat van Antwerpen. Maar je maakt die van Zeebrugge en Rotterdam blij... Voor het milieu moet je het ook niet laten, hoe langer een auto onderweg is van punt A naar punt B, hoe meer tijd die heeft om zijn CO2 en fijn stof uit te stoten... Een tunnelvariant zou misschien voor het milieu beter zijn, maar dat is de verantwoordelijkheid van uw stadsbestuur, die de mensen geen positieve keuze hebben laten maken. Een NEEN betekent status quo voor jaren... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 oktober 2009 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het fijn stof en de overlast door véél te veel verkeer staat ons hier tot aan de lippen. Wanneer men de capaciteit van onze wegen in de stad gaat vergroten, gaat ook het probleem vergroten. Naar mijn bescheiden mening is een draaispil creëren in een drukbevolkte stad sowieso not done. Daar heeft men vroeger blijkbaar nooit goed over nagedacht. Misschien moet voor de ellendig hoop vrachtvervoer een oplossing gezocht worden. Spoorwegen, waterwegen, het maakt niet uit. Eén ding is zeker : de Antwerpenaren zijn de massale verkeersstroom beu. Dat is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoah, het gaat maar om het advies van het college van burgemeester en schepenen. De uiteindelijke beslissing wordt elders genomen. Het valt nog maar af te wachten of men met de spielereien van vandaag rekening houdt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Democratie is een woord dat niet strookt met burocratie. Laatst gewijzigd door hurricane : 18 oktober 2009 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik heb nog het meeste problemen met de onnoemelijke traagheid van besluitvorming in dit land. Ze hebben 10 jaar zitten lullen om dat voorstel te presenteren van die brug, zonder een lange tunnel te bestuderen of wat dan ook. Nu hebben de inwoners NEEN gestemd, nu kunnen ze weer 10 jaar zitten lullen... Met andere woorden het referendum heeft de besluitvorming nog moeilijker gemaakt en nog vertraagd.
Dat referendum is een maat voor niets geweest en de Antwerpse regimepolitici kunnen na hun eigen falen zich nu wegsteken achter dat referendum. Waarom geen twee alternatieven voorleggen of waarom niet gewoon beslissen ? Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 oktober 2009 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie is serieus overroepen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als ik het zeg, zou ik een fascist e.d. zijn.
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Laten we hopen van niet.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik van mening dat de mobiliteit ook zijn grenzen heeft bereikt, zowel in Vl als Nl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Die brug zou een goede zaak zijn voor Antwerpen. Waarmee nog maar eens bewezen is dat referenda niet deugen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat nu dan echt door, maar wederom ten koste van een uniek stuk groen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee vliegen in één klap dan!
![]() |
![]() |