![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12561 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als we Uw excuus verder mogen aanhouden wat de toekomst betreft zal er nooit nog iets wat er op een terroristische aanslag lijkt nog onderschept ,laat staan voldoende efficiënt bestreden kan worden... Alleen al om het feit "dat men op dat ogenblik niet wéét wat zich er precies afspeeld,en men daarom ook niet wéét welke maatregelen er dan nodig zijn" en men bijgevolg dan ook niet wéét welke maatregelen er dan juist dienen genomen te worden teneinde de crisis te bezweren.... Natuurlijk jongen ,dat U dat geloofd is ons hier vrijwel duidelijk.... Bedenk nu eens mee, indien de USSR destijds een nuclaire aanval op noord amerika hadden moeten lanceren.... Volgens U hadden die dus ruim gewonnen mijn beste aangezien die VS destijds de bokken nog niet van de schapen konden onderscheiden,of dacht U dat die russen dan alléén maar een vliegtuigarme dag zouden nemen om het de amerikanen niet al te moeilijk te maken .... U zegt het maar..... Laatst gewijzigd door Svennies : 18 oktober 2009 om 23:49. |
|
|
|
|
|
|
#12562 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is nu eigenlijk met Osama Bin Laden ? Dood-leven-fabel , oorlogs propaganda- enz.. ?
eerst de conspiracy-government-site: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 oktober 2009 om 12:02. |
|||
|
|
|
|
|
#12563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vervolg: Bin Laden zou al een heel tijdje dood zijn, maar op welke manier ?
Wslk was hij al in december 2001 gestorven, maar hij moest absoluut "in leven gehouden" worden... Tja... En het US-government wist natuurlijk heel goed waar Bin Laden was tijdens 9/11. http://alles-schallundrauch.blogspot...lange-tot.html Alles over Bin Laden: links van 4 juli 2001 tot en met 24 april 2009. Wanneer wordt die kerel nu echt officieel (U.S.) dood verklaard ? De "halve wereld" doet het, maar de Amerikanen niet ? een stukje citeer ik (de links werken alle nog) Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 oktober 2009 om 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#12564 |
|
Banneling
|
Ze zullen hem nog eens oprakelen als ze een of ander land willen binnenvallen allicht. U know the drill
|
|
|
|
|
|
#12565 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat je tegen de verkeerde bezig bent of lees eerst de vraag nog eens ok Muts!
|
|
|
|
|
#12566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En we zitten aan poging 20 ondertussen.
|
|
|
|
|
#12567 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.youtube.com/watch?v=_tQeB...layer_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=FYfrO5A48vQ&NR=1 Laatst gewijzigd door Micele : 19 oktober 2009 om 14:54. |
|
|
|
|
|
#12568 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#12569 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, een antwoord op de vraag!!!!!!!!!!!
Jou aanpassing van mijn vraag maakt er nog geen antwoord van é! Antwoord anders op je eigen vraag...is goed genoeg. Als je toch het zwijgen word opgelegd, wat voor nut heeft dan een nieuw onderzoek?
|
|
|
|
|
#12571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat je niet kan lezen ofzo...
Mijn vraag is wat het nut is van een nieuw onderzoek en jij begint over het zwijgen opleggen, gag orders... Stel dat alles waar is wat je zegt ivm de gag orders en dus het zwijgen opleggen aan mensen, zelfs moorden die hiervoor gepleegd zijn...stel dat dit dus allemaal waar is en dat je niets met de bewijzen kan aanvangen...wat heeft een NIEUW ONDERZOEK DAN VOOR NUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#12572 |
|
Banneling
|
Dat is helemaal geen stel, dat zijn feiten.
Er komt helemaal geen nieuw onderzoek, net zo min dat er ooit een geweest is. Wie schiet nu in zen eigen been? |
|
|
|
|
|
#12573 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik beweer nergens dat er een onderzoek komt of moet komen, je kan dus werkelijk niet lezen. Schiet ik in mijn been omdat jij de vraag niet kan lezen laat staan beantwoorden bwaha, nu nog mooier.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 oktober 2009 om 16:14. |
||
|
|
|
|
|
#12574 |
|
Banneling
|
Ga eens naar het Joepi forum ofzo, daar zit wss meer volk van uw allooi. Daar gaat ge de dingen meer kunnen vatten. Met wat geluk.
|
|
|
|
|
|
#12575 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij behoord blijkbaar ook tot dit groepje. Je dacht slim te zijn door mijn vraag wat aan te passen, wat blijkt erna...niet genoeg over nagedacht want zelfs op je eigen vraag kan je niet antwoorden
|
|
|
|
|
#12576 |
|
Banneling
|
Zoals ik reeds zei, hop naar Joepi, forumclown
|
|
|
|
|
|
#12577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blind ?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 oktober 2009 om 17:52. |
|
|
|
|
|
|
#12578 |
|
Burgemeester
|
doordat het onderzoek van 9/11 een cover up was en er nog steeds geen nieuw is gekomen, zitten we nu opnieuw met het wereldwijde probleem van de gedwongen vaccinaties.
wanneer kunnen we deze criminele afschudden? en hoe ?
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 19 oktober 2009 om 19:53. |
|
|
|
|
|
#12579 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: