![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Thanks voor de bemoedigende woorden ![]() Het was geen interim-contract, ik zat nog in een proef-periode ( de eerste 6 maand). Nog 3 weken en de proef-periode was voorbij geweest, het doel was sowieso een vast contract. Op mijn vorig werk werkte dat ook zo, ik moest niet eens bijtekenen ofzo naar ik mij herinner. Laatst gewijzigd door Kay_ : 29 oktober 2009 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga naar een zelfmoordkliniek of leer medeleven te kweken (dat is waarschijnlijk hopeloos voor jou). Ik smeer het niet uit. Ik probeer Kay_ wat inzicht te geven en hem vooral te vertellen dat het zijn fout niet is. Wat is daar fout mee, jij eeuwig met miserie lachende trut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je, Mitgard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh... ik wacht op de dag dat we weer in mekaars armen liggen. Ga ergens anders uit je bek stinken, troll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent sterk in argumentatie. Laat maar zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() de persoonlijke aanval is alvast genoteerd!
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij post een foto van iemand met een post-it op zijn voorhoofd en dan zou ik een persoonlijke aanval lanceren door te zeggen dat je argumentatie niet bepaald hoogstaand is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ga ergens anders uit je bek stinken, troll ...volstaat als persoonlijke aanval
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de moderatie daar dan over beslissen. Ik ben dan eventjes weg en kan daarna een hoop van je posts als spam melden. Benieuwd hoe snel je aan 20 punten zal zitten. Dus hou het maar op iets als wat je in jouw rolletje kan noemen als een Pax Media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik laat het hierbij. Ik laat je nog wat zieligweg lachen met mensen. Doei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dat hier allemaal he? Kay krijgt slecht nieuws en twee "ikweetnitwats" zitten tegen elkaar te zeuren over wie de hardste heeft? Komaan, jullie kunnen beter. Zeker jij, Mr. Jazeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() zo'n proefperiode is altijd ambetant, als in die zes maanden/een jaar de situatie op je werkplek verandert lig je er uiteraard onmiddellijk als eerste uit.
Ik weet hoe klote het systeem kan zijn, ik zit zelf in mijn proef |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets dat ik niet kan genieten in een draad van iemand die net ontslag kreeg, Txiki. Ik had van jou verwacht dat je op z'n minst je verbale bijl al klaar had bij zo'n post, met vriendelijke groeten van een "ikweetnietwat".
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 oktober 2009 om 23:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkloos zijn is tof
![]() Ik ben het ook, AND I LIKE IT! Laatst gewijzigd door bgf324 : 29 oktober 2009 om 23:55. |
![]() |
![]() |