![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is de lijst van het gehele Nederlandse taalgebied. Twee Vlamingen, één Surinamer, en de rest heeft (oa) de Nederlandse nationaliteit. 1) Yes-R 53,6 miljoen views 2) Ali-B 27,7 miljoen views 3) Nick & Simon 20,2 miljoen views 4) Sjaak 19,8 miljoen views 5) Kempi 15,5 miljoen views 6) Marco Borsato 15,1 miljoen views 7) Darrryl 13,7 miljoen views 8) Fouradi 12,9 miljoen views 9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views 10) Opposites 11,9 miljoen views 11) Sef 11,4 miljoen views 12) Dio 9,6 miljoen views 13) Brace 8,9 miljoen views 14) Soesi B 8,8 miljoen views 15) Gio 8,7 miljoen views 16) Jeroen van de Boom 8,7 miljoen views 17) Lange Frans 7,6 miljoen views 18) Andre Hazes 7,5 miljoen views 19) Partysquad 7,3 miljoen views 20) Jan Smit 7,1 miljoen views 21) INB 6,5 miljoen views 22) Baas B 6,3 miljoen views 23) Appa 5,6 miljoen views 24) Jeugd van Tegenwoordig 5,4 miljoen views 25) Brainpower 5,2 miljoen views* 26) Rio (Ryan Babel) 5,1 miljoen views 27) Soumia Abalhaya 5,1 miljoen views 28) DJ Ysea 4,7 miljoen views 29) Negativ 4,6 miljoen views 30) Dice Cream 4,4 miljoen views 31) Guus Meeuwis 4,4 miljoen views 32) Mitta (LSD)4,3 miljoen views 33) Priester (Mitchell Burgzorg) 4,1 miljoen views 34) RBdjan (THC) 3,9 miljoen views 35) Steen 3,6 miljoen views 36) Keizer 3,5 miljoen views 37) Lucky LuQ 3,2 miljoen views 38) Cocoras (Bloedserieus) 3,1 miljoen views 39) Jayh 2,9 miljoen views 40) Monique Smit 2,9 miljoen views 41) Rocks (THC) 2,8 miljoen views 42) Kamal 2,8 miljoen views 43) Jim 2,8 miljoen views 44) IND 2,5 miljoen views 45) Winne 2,5 miljoen views 46) Frans Duijts 2,5 miljoen views 47) Naldje (Bloedserieus) 2,4 miljoen views 48) Youssef 2,4 miljoen views 49) B.E.R (Bloedserieus) 2,3 miljoen views 50) KUS 2,2 miljoen views 51) Thomas Berge 2,2 miljoen views 52) Celes 2,2 miljoen views 53) Chantal Janzen 2,2 miljoen views 54) Mooi Wark 2,2 miljoen views 55) Bloedserieus 2,1 miljoen views 56) Nienke 2,1 miljoen views 57) Tess 2,0 miljoen views 58) Fresku (Gino Pietermaaij) 1,8 miljoen views 59) Ehsan 1,8 miljoen views 60) K-Liber 1,8 miljoen views 61) Eva de Roovere 1,7 miljoen views 62) Opgezwolle 1,7 miljoen views 63) Damaru 1,6 miljoen views 64) Hef 1,5 miljoen views 65) Volumia 1,4 miljoen views 66) Abel 1,4 miljoen views 67) Clouseau 1,4 miljoen views 68) Boudewijn de Groot 1,3 miljoen views 69) Trijntje Oosterhuis 1,3 miljoen views 70) Salah Edin 1,3 miljoen views 71) Mr Probz 1,3 miljoen views 72) Ogri Ai 1,2 miljoen views 73) K-Rim 1,2 miljoen views 74) Naffer 1,2 miljoen views 75) Schem015 1,1 miljoen views *Geboren in Antwerpen, Nederlandse nationaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Belgen zingen nauwelijks in het Nederlands.
Laat staan de Marokkaanse Belgen, die zal je meer terugvinden in de Franse hip hop, maar bekend is dat niet echt. Maar ik snap echt niet wat je daar mee wilt aanhalen hoor. Nederlandse Marokkanen zijn, wat de taal betreft, beter geïntegreerd dan de Belgische zoals ik vroeger ook al gezegd heb, maar dat heeft volgens mij te maken omdat Nederland niet echt meertalig is (buiten het Duits dan). Voor de rest bewijst dit nu is echt niets over hun integratie in de maatschappij zelf. Het is niet omdat ik morgen een liedje in het Spaans ga rappen dat ik plots een geïntegreerde Spanjaard ben. Laatst gewijzigd door Mcnab : 31 oktober 2009 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=MkcI0_ZlBKU Cicatriz http://www.youtube.com/watch?v=hh2-VAB9mHY Pita http://www.youtube.com/watch?v=eeSbAOtrO0c Raptovenaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht het wel...
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 oktober 2009 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Eberhard, nu ben je echt de pedalen kwijt.
Je plaatst hier een lijst van 75 namen met views erbij (is dat op YT?) ...en da's je bewijs dat allochtonen goed ingeburgerd zijn en de taal kennen, (die paar namen, die 75, waar je er nog een paar moet aftrekken)? Hoeveel allochtonen is Nederland 'rijk' - hoeveel allochtonen staan er in die 'lijst' - hoeveel schieten er dan nog over? Je goochelt wel graag met cijfers èh - begin dan al maar te rekenen - je som zal hoger zijn dan de som van die 'witte Vlamingen' die er te weinig in de gevangenis zitten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn dan al die hoogbeschaafde witte Vlaamse taalkunstenaars in de muziekindustrie in "hun" eigen taal? Waarom zien we ze nauwelijks? Uitburgeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je het antwoord schuldig moet blijven, mag je dat gewoon zeggen (net als op nog een andere vraag van me), je weet best wat ik bedoel, je bent een intelligente jongen (denk ik), je kan vast betere voorbeelden vinden om te bewijzen dat allochtonen goed ingeburgerd, geïntegreerd zijn en de taal spreken - probeer eens bij 'gevangenissen' - daar zitten er meer dan die paar die in de muziek/rap-industrie zitten - zou 'misschien' geloofwaardiger over komen - misschien ook niet, maar da's niet mijn probleem, ik ben tenslotte niet degene die krampachtig wil bewijzen dat allochtonen goed ingeburgerd, geïntegreerd zijn, de taal goed spreken e.d. (achja, stom van me, da's immers ook al een stokpaardje van je, er zitten nl. te weinig 'witte' Vlamingen vast ![]() Laten we een kat een kat noemen en de 'kerk' in't midden houden, er zijn er genoeg die dat allemaal wel zijn - en er zijn er ook hopen die dat niet zijn! Laten we asjeblief ook niet aan het feit wat smiley aanhaalt voorbijgaan, en U weet best wel dat dit niet gelogen is: Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Ik dacht dat de Joodse manier van antwoorden was?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn dan al die hoogbeschaafde witte Vlaamse taalkunstenaars in de muziekindustrie in "hun" eigen taal? Waarom zien we ze nauwelijks? Uitburgeren? Of moet u nu gaan toegeven dat de gemiddelde Vlaming een dialectspreker is die liever in het Engels of Frans zingt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT WAS NIET DE VRAAG Eberhardje! Daar ging het niet eens om, daar kom jij mee op de proppen na mijn vragen!¡! Het ging over immigranten/allochtonen e.d. - over de hoge aantallen die niet in staat zijn de taal te leren van een land waar hun voorouders heen gemigreerd zijn, zijzelf meestal geboren zijn en nog steeds niet aangepast, geïntegreerd zijn, niet eens een 'kleinigheidje' als de 'simpele' Nederlandse taal kennen - en jij komt hier het tegendeel bewijzen met je lijstje van 75 (?) rappers - pagina's lang wil je met datzelfde lijstje krampachtig bewijzen dat die gasten wél ingeburgerd, geïntegreerd zijn en de taal kennen - ja, die paar die daar wat straatnederlands staan te brullen waarschijnlijk wel, maar ik vroeg jou naar de uitkomst van een rekensommetje - toen kwam jij met een tegenvraag! Feiten niet gaan verdraaien Eberhard, ik schatte jou hoger in dan die linkse wereldverbeteraars die alles met de mantel der liefde willen bedekken en de dingen onder de mat vegen! Je bent intelligent genoeg om te weten hoe het zit en integer genoeg om eerlijk te zijn, te wéten wat er loos is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die televsie die voor 50 % eigen volk ondertitelt bedoel je? Een betere illustratie van de stelling dat behoorlijk veel witte Vlamingen boerse slecht verstaanbare dialectsprekers zijn is er niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De media focust uitsluitend op de mensen die de taal niet machtig zijn en vrouwen met hoofddoeken. Als er een Arabische artiest optreedt in de Melkweg komen uit heel Europa de meest onhoofddoekloze, on-moslim uitziende Marokkanen, maar die worden niet gefilmd. Tijden mijn laatste bezoek aan Marokko keek ik mijn ogen uit op het Fez muziekfestival; ik zag nog nooit zoveel goed geklede jongeren in de westerse mode en zulke diepe decollete's bij jonge vrouwen! In Nederland krijgen wij deze beschaafde, ontwikkelde, normale mensen nooit te zien; alleen de hoofddoek bergtrutten! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 oktober 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Dialect heeft zijn charmes, wijle verstaan ook nougabollen van wa gijle hollanders uit aule botte slaat zulle. Laatst gewijzigd door Mcnab : 31 oktober 2009 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar euh...indoctrinatie? Dat kan niet èh, ze zijn al geïndoctrineerd van geboorte, daar kan geen 2de indoctrinatie bij. ![]() Nee grapje, effe serieus nu, het is van de pot gerukt dat er 'integratie-cursussen' gegeven moeten worden, te gek voor woorden, het is toch meer dan normaal dat je zelf wat moeite doet indien je naar een ander land verhuist, en zéker als je voorouders naar dat land gegaan zijn en jij er zelf geboren bent, voor zóveel andere immigranten zijn die dingen nooit nodig geweest... Trouwens - dat 'dhimmi' - als ik hier in Spanje een 'cursus' wil volgen, maakt niet uit; de taal, inburgering, wat dan ook - moet ik óók betalen hoor, niks is gratis, ik vind dat normaal, sinds wanneer moet een regering cursussen gaan geven van belastinggeld voor lieden die niet de moeite nemen om zich aan te passen - zulke 'cursussen' zullen ook alleen maar ' water naar de zee dragen' zijn! Citaat:
Citaat:
In Januari Casablanca, in mei Marrakech (was ik); je hebt gelijk!
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste is er geen lijst met 75 rappers. Er is een lijst met de 75 populairste artiesten uit het Nederlandse taalgebied. Velen daarvan zijn rappers (61%), maar daar kunnen jij en ik niets aan doen. 24 zijn witte autochtonen. 51 dus nieuwkomers of kinderen ervan. Om in die top 75 te komen moet je behoorlijk populair zijn. Vergelijk met Clouseau dat een 67e plaats behaalt. Dat lukt dus heel veel artiesten met een immi achtergrond zonder dat zij veel steun kregen of krijgen van de officiele tv of radio stations, zie hier. De witte artiesten krijgen deze steun (vaak) wel. Voorwaar een opvallend feit. Als je nu mocht denken dat deze 51 niet-witte-autochtone artiesten de enige niet-witte-autochtone artiesten zij n in het Nederlandse taalgebied (onwaarschijnlijk, maar eeen theoretische mogelijkheid) dan verwijs ik je naar de Top 500 populairste liedjes, zie hier, waar witte mensen zo mogelijk nog meer ondervertegenwoordigd zijn. Ik durf dan ook met de natte vinger de stelling wel aan dat witte Nederlandstaligen voor 80 % in een andere taal zingen (In Vlaanderen 90 %), en nieuwkomers voor 80 % in het Nederlands. De zelfhaat van de witte Vlaming als muzikant sublimeert zich hier dan ook op een prachtige wijze in zijn Engels -of Franstalige muziek. Evenals het enthousiasme, geldingsdrang, het verlangen naar erkenning, en vooral stalen ballen van de vele artiesten van "vreemde" herkomst in het Nederlandse taalgebied. Er is geen ontkennen aan: "Spelen met de nederlandse taal" gebeurt massaal door de zwarte onderklasse. En dat lukt alleen als er kennis is van deze taal. Als er trots is op deze taal. En als je het lef hebt om buiten de conventies van die taal te treden. Het zijn vooral de witte Vlamingen die de Nederlandse taal aan het verlaten zijn ,gesteund door hun eigen witte media. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 oktober 2009 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Banneling
|
![]() Radio I in Nederland. Ik kijk geen tv meer, teveel witte suprematie leugens, ik ga naar de bios en kijk dvd's.
Lieverd, je bent een vrouw, je hebt een vagina en eierstokken en daarom ben je volgens de bijbel en de koran een minderwaardig wezen en kan je vader of je man, als hij slim is, je verhandelen als slaaf en verkopen aan een pooier en hij kan dat helemaal ongestraft doen, zodat moslim mannen en christenen je dagelijks tegen betaling mogen verkrachten, en er zijn 25.000 van deze gevallen nu op dit moment in nederland en belgie ook. Dat is de samenleving, de mislukte belgische staat die je verdedigt: kortom je bent ernstig misleid. ik begrijp het de hele dag 'actualiteiten' programma's en b.s. over allochtonen, Opsporing Verzocht over 'licht getinte daders' en 'Noordafrikaanse typen' en 'Antilliaans sprekende mannen,' er is overal criminaliteit, maar zal ik de de gewonen hardwerkende Belg identificeren met de criminele Belg? Zal ik de Belgische priester aanspreken op zijn criminele parochiegenoot? Je regering behoort je te beschermen tegen criminelen in Belgie en je belastinggeld niet te gebruiken om Aghanen te vermoorden in hun eigen land of de opium productie daar te bevorderen. |
![]() |
![]() |