Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2009, 21:58   #101
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Tja, met de huidige economische problemen staat het migrantenbeleid minder in de belangstelling...een keer dit weer voorbij is gaan ze weer terug groeien.
Waarom spendeert het VB eens geen aandacht aan de economische problematiek? Vanuit nationalistisch oogpunt is er meer dan reden genoeg voor. Kunnen ze niet of willen ze niet, en waarom niet?
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 22:16   #102
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Lampedeir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Waarom spendeert het VB eens geen aandacht aan de economische problematiek? Vanuit nationalistisch oogpunt is er meer dan reden genoeg voor. Kunnen ze niet of willen ze niet, en waarom niet?
Idd...misschien dat ze daar over rollebollen... nochtans hebben ze veel kiezers bij de arbeiders. Een beetje meer nadruk op dit thema zou hen geen kwaad doen.
Maar ik denk dat ze niet meer kunnen veranderen...
Oud 31 oktober 2009, 20:55   #103
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Idd...misschien dat ze daar over rollebollen... nochtans hebben ze veel kiezers bij de arbeiders. Een beetje meer nadruk op dit thema zou hen geen kwaad doen.
Ik ben nog steeds van mening je bij je manier van werken moet blijven en bij je standpunten moet blijven en niet je kar gaan keren en opeens een volledig andere koers gaan varen,het vb moet het vb blijven,wat een ander daarvan denkt lig ik niet wakker van,er zijn nu al genoeg softe partijen en waar je ook uiteindelijk niks mee bent en mee de andere al helemaal niet.
Integendeel,ik zie steeds ieder jaar opnieuw hoe fors mijn belastingen en dergelijke meer stijgen en hoe nog meer mensen in armoede geraken en hoe meer geld ze zomaar verkwanselen maar daar hebben de meerderheid van de mensen en nochthans van die vele klagers geen problemen mee,klagen maar dan toch op die partijen stemmen die sowieso verantwoordelijk zijn.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 21:50   #104
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben nog steeds van mening je bij je manier van werken moet blijven en bij je standpunten moet blijven en niet je kar gaan keren en opeens een volledig andere koers gaan varen,het vb moet het vb blijven,wat een ander daarvan denkt lig ik niet wakker van,er zijn nu al genoeg softe partijen en waar je ook uiteindelijk niks mee bent en mee de andere al helemaal niet.
Integendeel,ik zie steeds ieder jaar opnieuw hoe fors mijn belastingen en dergelijke meer stijgen en hoe nog meer mensen in armoede geraken en hoe meer geld ze zomaar verkwanselen maar daar hebben de meerderheid van de mensen en nochthans van die vele klagers geen problemen mee,klagen maar dan toch op die partijen stemmen die sowieso verantwoordelijk zijn.
De kwestie blijft dus: waarom maakt het VB niet eens werk van de economische problematiek? Van een partij met ooit 1 miljoen kiezers mag dit toch wel verwacht worden zeker? Kunnen ze het niet of willen ze het niet?

Dat heeft dus niks met soft of radicaal te maken, meer nog, ze zouden er een radicale cluster van standpunten kunnen van maken indien gewenst, N-SA doet het bijvoorbeeld wel.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2009, 02:00   #105
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
De kwestie blijft dus: waarom maakt het VB niet eens werk van de economische problematiek? Van een partij met ooit 1 miljoen kiezers mag dit toch wel verwacht worden zeker? Kunnen ze het niet of willen ze het niet?

Dat heeft dus niks met soft of radicaal te maken, meer nog, ze zouden er een radicale cluster van standpunten kunnen van maken indien gewenst, N-SA doet het bijvoorbeeld wel.
Ik steek niet onder stoelen of banken dit niet de sterke kant is van het vb maar ze hebben weldegelijk manieren of voorstellen om bv bedrijven naar hier te krijgen en noem maar op.
Zoals steeds hebben ze er geen orens naar en denken ze ze het zoals steeds beter kunnen maarja,keer op keer zie ik dan zovele jobs alweer verdwijnen en bedrijven.
ps;voor zover ik weet hebben wij helaas geen 1miljoen kiezers meer,die denken ze beter af zijn nu bij de nv-a en ldd,is me dat effe gieren.Maar soit;nog beter ze nv-a dan stemmen inplaats van sp-a,god beware ons.

Ik stel mij nog steeds de vraag;wat is er mis met een nodige harde aanpak van de criminaliteit?Dat vraag ik mij steeds af want er is nu geen enkele andere partij die dit invoert laat staan ze het willen laat staan de sp-a zoiets zou doen,hun eigen kiespubliek aanpakken,das alweer een stem minder en dat kan niet.
Er zitten marokkanen op mijn werk en weet je wat die zegge tegen mij?Ik ben voor een avondklok,ik vind ook niet kleine gasten nog 's avonds laat en zeker niet als ze naar school moeten og op straat lopen of als er problemen zijn daar staan mee te rellen enz....Dit beste zijn de woorden van marokkanen op mijn werk.Als ik of het vb zoiets zegt zijn we meteen raciste en haatdragend.Nu zeggen marokkanen het zelf,wat nu??
Ik heb hen wel uitgelegd wat voor ons de avondklok juist inhoud want dat wiste ze wel niet;ik heb hen gezegd dit niet voor altijd is maar voor bepaalde periode tot wanneer de rust zeg maar terug is gekeert maar dat zal dan van die mensen zelf afhangen uiteraard.Als men niet wil meewerken zou de avondklok blijven tellen.Er is geen disipline meer beste flurk,de ouders ook bij vlamingen maar vooral bij moslims is een ramp,ze laten hun zonen maar begaan,moest ik er staan rellen zoals deze al dikwijls hebben gedaan mijn pa zou gvdm zelfs nu nog achter mij zitten zenne en aan mijn orens trekken,niet ik een strenge vader heb maar wel iemand die beseft zoiets totaal niet kan,iemand anders zijnen eigendom vernielen en noem maar op.
Oud 1 november 2009, 10:47   #106
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik steek niet onder stoelen of banken dit niet de sterke kant is van het vb maar ze hebben weldegelijk manieren of voorstellen om bv bedrijven naar hier te krijgen en noem maar op.
Zoals steeds hebben ze er geen orens naar en denken ze ze het zoals steeds beter kunnen maarja,keer op keer zie ik dan zovele jobs alweer verdwijnen en bedrijven.
ps;voor zover ik weet hebben wij helaas geen 1miljoen kiezers meer,die denken ze beter af zijn nu bij de nv-a en ldd,is me dat effe gieren.Maar soit;nog beter ze nv-a dan stemmen inplaats van sp-a,god beware ons.
ge snapt het niet he. Het gaat helemaal niet om "bedrijven naar hier te halen". Die liberale bullshit heeft ervoor gezorgd dat we nu totaal afhankelijk zijn van het buitenland, en moeten vechten tegen herlocalisatiechantage van de bazen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2009, 16:17   #107
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ge snapt het niet he. Het gaat helemaal niet om "bedrijven naar hier te halen". Die liberale bullshit heeft ervoor gezorgd dat we nu totaal afhankelijk zijn van het buitenland, en moeten vechten tegen herlocalisatiechantage van de bazen.
Ik weet we heel wat zaken niet eens meer in eigen handen hebben zoals en zeg mij als ik mij vergis onze electriciteit uit frankrijk moeten halen,ik snap dat toch allemaal niet.
Oud 3 november 2009, 13:23   #108
frank1234
Gouverneur

Standaard

economisch programma van het vb: http://www.ondernemendvl.org/4/

Laatst gewijzigd door frank1234 : 3 november 2009 om 13:29.
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 13:25   #109
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het probleem dat het VB daarmee zou hebben is dat hun ideologie au fond een anti-arbeidersideologie is.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 13:29   #110
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Het probleem dat het VB daarmee zou hebben is dat hun ideologie au fond een anti-arbeidersideologie is.
leg eens uit
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 07:46   #111
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik stel voor dat we alle items die met "Der Untergang" van het VB te maken hebben in deze draad steken i.p.v. er telkens nieuwe topics over op te starten.

Zo hebben we een beter zicht op de "Downfall".
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 08:57   #112
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik stel voor dat we alle items die met "Der Untergang" van het VB te maken hebben in deze draad steken i.p.v. er telkens nieuwe topics over op te starten.

Zo hebben we een beter zicht op de "Downfall".
ik snap niet goed waarom jij zo blij bent met een neergang van het VB. behalve het Vlaams-nationalisme komen jouw ideeën perfect er mee overeen.
of gaan ze niet ver genoeg voor jou met het zich opsluiten in de eigen gemeenschap?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be