![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zes lettergrepen en nu al 1 fout! Groot Nederlands Dictee. Ook midden in de zin schrijven we de g met een hoofdletter in dit geval. Taalachterstand Alice? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 12:20. |
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn weten doen hier alleen Nederlandstalige Belgen aan mee. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ben jij nu echt zo achterlijk? Ik kan het moeilijk geloven want je lijkt me eerlijk gezegd een heel slim persoon, maar je veralgemeend vollop. |
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#505 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Daar gaat de gehele discussie toch niet over.
Je hebt gelijk als je me daarop wijst, maar het probleem gaat wel een beetje verder als d-t fouten. |
|
|
|
|
|
#506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat wordt in Nederland gehouden, maar ook Vlamingen doen eraan mee!
|
|
|
|
|
|
#508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt het Groot Nederlands Dictee. Daar had jij het over. Zie: http://grootnederlandsdictee.knack.be/ En je hebt het Groot Dictee der Nederlandse Taal, hetgeen je waarschijnlijk bedoelde. Je tweede fout in één post. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 13:09. |
|
|
|
|
|
|
#509 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Moest je even kritisch zijn in je posts tov de migranten....
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#511 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De enige hier van wie tot dusver is bewezen dat hij een taalachterstand heeft, is de pipo zelf:
Vol(l)op Hoeveel generaties is jouw familie hier eigenlijk? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 13:20. |
|
|
|
|
|
#512 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
"de pipo zelf" Dat is geen veralgemenen, dat is specificeren. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 13:25. |
||
|
|
|
|
|
#513 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Kijk he vriend, moest ik met jou rond een tafel zitten zou ik je op je smoel slagen, waarom?
Omdat je alles in het belachelijke trekt en de echte problemen niet durft aankaarten. In mijn ogen ben jij een bange luis, niet meer of minder dan dat Laatst gewijzigd door Mcnab : 2 november 2009 om 14:29. |
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...en wat de relevantie is met 'taalfouten zitten verbeteren' en het niet willen of kunnen integreren van bepaalde immigranten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 2 november 2009 om 15:15. |
|
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Vreemdeling
|
Zeer simpel: de reden waarom ze jullie kunnen 'missen als de pest' is net omdat de meerderheid zich weigert te integreren, en vaak ook respect mist, de rebel gaat uithangen door zich op een extreme manier te gaan verzetten tegen onze waarden en normen.
De meerderheid verknalt het altijd voor iedereen, hoe je het ook draait of keert. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pipo spreekt:
Citaat:
Als je geklaard wordt in een discussie wordt je een beetje boos geloof ik. |
|
|
|
|
|
|
#517 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#518 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Jij echter blijkbaar niet, anders zou je niet zulke debiele feiten aanhalen om toch maar je verlies niet onder ogen te moeten zien. |
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|