![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() DIT KAN ECHT NIET !
![]() ![]() http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...tml#reageerTag HEB JE FACEBOOK JOIN THE CAUSE!! BOYCOT DE AFLEVERING!! http://apps.facebook.com/causes/3922...861?m=3cd7632b
If you're going to be thinking anything, you might as well think big. Donald Trump Laatst gewijzigd door proost : 6 november 2009 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens wat wil ze er mee bereiken? Hoe bekender hij wordt hoe meer mensen hem kennen des te meer hij in de gaten wordt gehouden.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit is niet acceptabel punt!
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard niet, anders zou het nooit zo populair worden.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 6 november 2009 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Je doet alsof ik het acceptabel vindt.
Ik wil dat iedereen weet wat er in het hoofd van zo'n ziekelijk smeerpijp omgaat en dat iedereen zijn gezicht zodat ze hem de volgende keer herkennen en verhinderen dat hij de kans krijgt om nog een slachtoffer te claimen. En dat collega-smeerpijpen daardoor ook in de kijker komen en minder anoniem kunnen smeerpijpen en levens kunnen verwoesten. Trouwens heb je die kop gezien en ik maar denken dat de clown pennywise uit steven kings it erg was.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer een hoop drukte om niets. Laat die man toch gewoon zijn verhaal doen.
Trouwens, hoe ver willen jullie gaan? Mogen gefantaseerde verhalen met pedo-erotische inslag gepubliceerd worden, zoals op http://www.xs4all.nl/~johnie/stories/dudu_01.html ? Of wordt dat ook verboden? Worden de boeken van Astère Michel D'Hondt, ooit nog winnaar van de Arkprijs voor het Vrije Woord, beter verbrand? Zijn God in Vlaanderen is nochtans een heel aardige roman. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Vraagje, is hij al veroordeeld? Zoneen, waarom niet? Zoals ik lees ie het een bekentenis van schuld. Op zich kan je zeggen dat zo'n uitzending nuttig kan zijn om de gevaren aan te tonen maar denk dat de spreker eerder zal trachten zijn daden te verbloemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja... Kunnen lezen is dus ècht een gave hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |