![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Parlementslid
|
Hij heeft een trend omwikkelt om mijn posts i.v.m. genetica te negeren.
|
|
|
#322 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ons taalgebied kent het begrip 'stalken.' Men kan anderen ook op het internet stalken, dat wil zeggen steeds hinderlijk reageren waar het duidelijk is dat er geen dialoog met deze persoon gewenst is. In het normale leven kan je je tot drie keer tot een persoon richten, maar als er geen reactie volgt, dient de fatsoenlijke persoon zich verder terug te trekken. Zoniet is er sprake van een situatie die neigt naar - of daadwerkelijk stalken is. Kortom, een meisje maakt duidelijk dat ze niet gediend is van de avances van een bepaalde jongen, maar hij blijft haar maar bestoken met telefoontjes of andere attenties: dat is stalken. Hij moet ophouden! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 4 november 2009 om 17:18. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
Niemand is verplicht met een andere te moeten praten of te dansen. Zo is men ook niet verplicht om met een andere in discussie te gaan. De andere kan altijd zijn eigen draad, over zijn eigen favoriete onderwerp beginnen en in gesprek raken met personen die niet van hem moeten kokhalzen. Er is helemaal geen noodzaak voor een conflict en normaal hoeft het de omgeving helemaal niet op te vallen dat X niets moet hebben van Y. Het is wanneer Y een gestoorde gek is die een scene begint te schoppen en begint te stalken. Kortom, een meisje wil niet praten met een jongen en hij sleurt haar van de barkruk af en begint op haar in te trappen.
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Doe jij ook maar iets aan het verhogen van die gebrekkige kennis door op het onderwerp in te gaan als mensen het aansnijden? Waarom open je dan topics waarin je dingen beweerd die gebaseerd zouden moeten zijn op genetica?
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Even ter informatie: ik heb bio-ingenieurswetenschappen gestudeerd met afstudeerrichting genetica en ben hierin gedoctoreerd. Ik zou dus graag uw uitleg horen op mijn voorgaande post.
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 4 november 2009 om 18:02. |
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Banneling
|
Ik ben een afstammeling van de tsaar van Rusland. Hij verwekte mijn voorouder in Nederland bij een kamermeisje. Volgens de familie lijk ik sterk op hem. In feite mag ik er niet over praten want dan wordt mijn toelage van euro 10.000 per maand gestopt. Maar nu anderen zo open zijn over hun wonderlijke en niet controleerbare antecedenten kan ik niet achterblijven. Was pas weer in Monaco op een geheim Royalty feest en sprak Charles. Wil en Max waren er ook. Charles is op 13 november jarig.
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#332 |
|
Banneling
|
![]() Waar kan ik dit boek vinden? Max belde net, ze heeft het nodig voor haar inburgering. De couturier is op bezoek om haar weer een serie euro 5000 jurkjes aan te meten. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:16. |
|
|
|
|
|
#333 |
|
Parlementslid
|
![]() Dit lijkt me meer wat voor u.
|
|
|
#334 | |
|
|
Citaat:
Andersom graag: �*ls zulke boeken al (hebben) bestaan, aantallen en exacte herkomst graag, plus enigsins betrouwbare "bronnen" van de gegevens.
|
|
|
|
#335 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik las de bronnen en zie meteen een 18e eeuwse onafhankelijkheidbeweging. De grote witte geleerde houdt het erop dat de Surinaamse planters teveel tijd en geld hadden en zomaar problemen veroorzaakte. Op basis van hetzelfde materiaal. Maar hij is een witte, vaderlandslievende Hollander, dus de gedachte dat de planters geen Nederlanders meer wilden zijn en apart wilden gaan, past niet in het plaatje. De adellijke elite keek neer op het Grauw en zag in hen moi leer om boeken te kaften. Soms hoor ik Hollanders praten over baroness Belle van Zuylen in termen van 'ons.' Fout. Belle was standbewust en keek neer op het Grauw. Ze kon nog net omgaan met rijke regenten, maar geen 'wij' voor Belle. |
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
|
Haha, Egmond legt bronnengebruik uit: Je moet die en slechts die bronnen gebruiken die in je eigen straatje passen.
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|