![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onverstandig. Jouw reactie op de post van Andev: De betreffende post van Andev: Citaat:
Een post als reactie op mijn observatie dat dit land door een witte politiek geconnecteerde kliek vrolijk wordt leeggeroofd. De teneur van deze (en een aantal andere) posts is dan ook dat het ergens anders nog corrupter is. Iets dat ik overigens nergens heb ontkend. Et alors? Waarom het stelen van de witte bovenklasse in Belgie daarmee onbestraft zou moeten blijven ontgaat me of waarom het stelen van de witte bovenklasse zou leiden tot de situatie dat mensen steeds meer een hekel zouden krijgen aan allochtonen, maar laat Andev dat zelf maar uitleggen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 november 2009 om 23:22. |
||
|
|
|
|
|
#382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee je begrijpt het dus niet goed.
Dat was in een andere draad waarin je niet zoveel bleek af te weten over het Groot Dictee der Nederlandse Taal als dat je zelf dacht, ook al zo. Ter herinnering: http://forum.politics.be/showthread....128622&page=28 En toen bleef het stil. |
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
de stelende allochtoon is het perfecte afleidingsmanoeuvre voor een corrupte bovenklasse
|
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar stil blijft het niet want dat is maar al te vaak de teneur van je postings, overlast en criminaliteit hebben geen belang want de witte bovenklasse rooft het land leeg en daar gebeurt niets mee...zal veel troost bieden aan slachtoffers! Moreel heel hoogstaand..jou levensvisie, alsof niet binnen ieder systeem een groep is die macht, geld en seks als een elite zichzelf toe eigent, op basis van criminele en dus strafbare handelingen. Niemand ontkent dit, maar daarom moet je niet naast het bestaan van andere dingen kijken, zoals ondanks die elitie, welvaart voor burgers. Zorg als recht. Vooral vrouwen doen hier gigantisch veel voordeel aan, vandaar dat anafabetisme, kindersterfte, prostitutie om te overleven, vooral voorkomt in een aantal "ontwikkelingslanden' zoals Afghanistan. Maar natuurlijk doet dit er niet toe, welnee, zolang de witte elite bestaat....dat probleem weg en de wereld is gered, leve superman! Die discussie gaat u uit de weg, en daar wees Carolus u terecht op, maar u blaast liever nog wat uit de hoogte...doe maar hoor.... |
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij zeg ik vaak: "de witte bovenklasse rooft het land leeg = overlast en criminaliteit" Dat is dus precies het tegendeel van jouw parafrase van mijn post(s). |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je draait je redenering als een mantra af om overlast ( neen, witte boordcriminaliteit is dit niet) en straatcriminaliteit volkomen onbelangrijk te vinden! Het een, heeft niets met het ander te maken, dus wanneer het onderwerp straatcriminaliteit en overlast is los je dit niet op door over de witte bovenklasse die de boel leegrooft te leuteren! Gesnopen? Goed zo! |
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar zeg ik dat?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 november 2009 om 10:36. |
|
|
|
|
|
#388 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Man, je doet niets anders! En wanneer je daarop aangesproken wordt kruip je onder een steen! Kijk eens hoe je reageert op Carolus, die je hier ook op wijst?Maar vooruit, ik ben goedgezind vandaag, zeg eens wat je denkt over overlast, straatcriminaliteit die helaas door jou favoriete mensen, toekomstige rappers zeg maar, wordt gepleegd, kun je jezelf voorstellen dat dit funest is voor de beeldvorming over die toekomstige rappers? Of voetballers?Degenen die zoveel beter het Nederlands beheersen?
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) 27/10/2009: 5 jongeren slaan man in mekaar en gooien hem op de spooren.
2) 28/10/2009: Man vermoord schoonbroer. 3) 28/10/2009: 4-voudige moord 4) 30/10/2009: 2-voudig moordenaar gijzeld cipier. 5) 02/11/2009: Doodsbedreigingen na uiting van kritiek op islam 6) 03/11/2009: Man doodgeschoten in snackbar 7) 04/11/2009: Dievenbende teistert Nieuwstraat 8) 05/11/2009: 11 delinquenten, inbraak, diefstal met geweld, brandstichting, wapendracht. 9) 05/11/2009: Ouders vermoorden lesbische dochter. 10) 06/11/2009: Tieners breken in bij OCMW http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=HA2HJ3I9
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#391 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is toch om de andere feiten voor te doen alsof ze niet zo erg zijn, of niet? Er is ook niemand die hier zegt dat deze politici fout zijn...dat zegt niemand, dus wat is je punt? Er is ook niemand die zegt dat geen enkele belg criminele feiten pleegt. Het enige punt hier van de topic is dat allochtonen een te groot aandeel hebben in criminele feiten in Belgie. Dat is alles. En 2 politici die belachelijk veel geld krijgen gaat daar niets aan veranderen.
|
|
|
|
|
#392 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Deze draag draagt ook bij tot haat TOV allochtonen. Maar deze is natuurlijk anders.
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit mijn 2000+ posts kun je dan vast wel een citaat vinden om jouw bewering over wat ik zou denken over straatcriminaliteit te staven.
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
O ja?
Waar schrijf ik dan dat ik "straatcriminaliteit volkomen onbelangrijk " vind? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 november 2009 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#399 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet zeveren, he, wanneer het onderwerp ter sprake komt draai je je mantra over witte corrupte bovenklasse af, en hoe zit het, als je het dan toch niet onbelangrijk vind, zeg dan eens wat je erover denkt, die vraag werd je gesteld, antwoord eens?
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even recapituleren:
Op mijn vraag naar een voorbeeld voor jouw bewering: Citaat: