![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is Carlgustaaf buitengewandeld en met de pure waarheid weer binnengekomen...
1. beste vriend 2. carlgustaaf 3. forumspook 4. sfinx666 5. piraat 6. wild cannibal 7. barbaar 8. buurman 9. astuf larcga 10. zondebok 11. heilige 12. zolangikwil 13. Gorilla Bokito 14. webzwerver 15. Fakkel 16. Sporumfook 17. Het oog 18. De spiegel 19. boomerang 20. lastverkoper 21. de Wandelaar 22. De Pure Waarheid
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#504 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook Uh-huh is weer op het appèl verschenen. Drie berichten gepost en alle drie "toevallig" reacties op mij. 't Wordt echt zielig.
1. Uh-huh 2. Huismus 3. Morisco |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah! Een nieuwe kandidaat die meedingt naar de titel "dubbelnicker van het jaar"? Ze zal nog flink haar best mogen doen om in aanmerking te kunnen komen. Floppy blijft vooralsnog aan de leiding...
![]()
![]() |
![]() |
#506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) mijn permanente ban was sowieso onterecht. mensen weten nog steeds niet waarom ik ben geband... 3) ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting en deze beknotten wanneer een mening u niet aanstaat? welke (forum)wet heb ik in mijn reacties overtreden? |
|
![]() |
![]() |
#507 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() Ah, je hebt geen enkel antwoord op mijn vragen, zoals gewoonlijk.
Get a life. Laatst gewijzigd door morisco : 6 november 2009 om 22:01. |
![]() |
![]() |
#509 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En e-mailadressen...
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie die zijn mail client al open doen...
|
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar soit. Het spelletje is leuk geweest. Laat die maar doen en de mods kunnen meteen merken wie een dubbelnick is. Als een gebande zich gaat gedragen mag ie voor mij wel blijven. Ik ben dit beu. Ze zijn makkelijk te spotten en dan moet een mod weer eens gaan bannen en dan komt er weer eentje terug, etc...
Voor mij is het game over. Ik ken leukere spelletjes. |
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
Binnenkort bestaan er misschien wel programma's dat je met 50 of 100 dubbelnicks in één keer kunt inloggen. Er zal dan wel altijd één of twee zijn die door de mazen van het net glippen. |
|
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Seg... Ik ga dit rapporteren als een persoonlijke aanval ![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
|
![]() Aaaaaaah, banlucht maakt vrij!
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() onthou altijd: 'mitgard kan ook persoonlijk worden, maar dan beter als ik'
|
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwoh... wil ik niet om wedden. Maar je bent er wel goed in en vooral heel subtiel.
|
![]() |
![]() |
#520 |
|
![]() |
![]() |