![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hierop dus: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat iemand als Lomeanor de moeite wil doen om ertegenin te gaan. Eigenlijk zou je mensen als JurgenD en Bluethunder hun gang maar laten gaan, op termijn zorgen hun idiote denkbeelden er indirect dan wel voor dat ze verwijderd worden uit de grote genenpoel van mensen. Het is maar dat ze tegen die tijd al grote schade zouden kunnen aanrichten bij naasten. Laatst gewijzigd door parcifal : 7 november 2009 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Wat van de thimerosal en squalene in het vaccine? Ga je beweren dat zulke stoffen perfect gezond voor ons zijn? Dat het vaccine voor niemand serieuze bijwerkingen zal hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lomeanor : 7 november 2009 om 15:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik ziek ben vertrouw ik mijn huisarts en mijn apotheker, al 35 jaar lang. Al wat ze me voorschreven en gaven heb ik geslikt. Ik heb nog al mijn ledematen, mijn haar, lijd niet aan geheimzinnige ziektes, ben lichamelijk in betere conditie dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als arts kan ik wel argumenten aanhalen, maar tegen dat soort blinde fanatici praat je als tegen een muur. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga als arts ook niet zitten verklaren dat ik wiskundige berekeningen beter kan maken dan wiskundigen, of dat ik meer inzicht heb in sterkteberekening van een woning dan een ingenieur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom in kontakt met véél mensen. Ik heb van geen énkele gehoord dat iemand uit z'n familie of kennissenkring de M. Griep had. Ik behoor waarschijnlijk tot de laatste generatie die in z'n jeugdjaren iedere dag een lepel levertraan moest drinken. Bah... Nu ben ik naar de apotheker geweest en heb er een doos capsules levertraan gekocht. In een fles kon ook maar dat was wel een fles van 1 volle liter ! Brrr... Ben benieuwd of ik zal bestand zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Wat dacht je van grijs Geert C? Je weet evengoed als ik dat ze de positieve kanten te veel benadrukken en de bijwerkingen onder de mat vegen uit vrees dat anders mensen zich niet gaan vaccineren. Ze zouden mensen natuurlijk verplicht kunnen vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is deze specifieke vaccinatie, tegen deze Mexicaanse griep, die bekritiseerd word, wegens onvoldoende tests, en de aanwezigheid van ongewenste stoffen zoals squalene en kwikzilver. Laatst gewijzigd door De Pure Waarheid : 7 november 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet in het vervolg wanneer u iemand gaat bezoeken in het ziekenhuis, in plaats van druiven, hem of haar een vlecht look schenken. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 november 2009 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gezegd dat ik iets tegen vaccinatie heb. Ik heb gezegd dat er rommel in het vaccin zit tegen de Mexicaanse griep. Ik hoop dat JIJ alvasrt het vaccin neemt. De wereld kan er enkel maar beter op worden. Citaat:
Dat er belangrijker zaken zijn is ronduit gezever. Dat is afwijken van prioriteiten. Zeker als men weet welke neveneffecten er zijn van deze vaccinatie. Er zullen hoe dan ook doden vallen. Wat U dan nog belangrijk vind, zal mij een moer wezen. Citaat:
Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 15:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Mensen die het degelijk gaan krijgen, zullen volgens mij tijdens hun ziekte nog meer opbrengen voor de farma-industrie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer zullen die vallen?? In 2012, tegelijkertijd met de zondvloed? |
|
![]() |
![]() |