Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2009, 15:39   #12881
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Voorbeeld van 2 getuigen:

12th floor
Jeff: When we reached the 12th floor the air resounded with a dull thud, and the steps quivered. As one we looked up the way we had come, fearing that the fuel we could smell should turn to flame. When that did not occur we resumed our trek. http://www.aquaticplantcentral.com/f...emembered.html

floors: 9, 8, 7, 6 (Bob Jenkins) – close wasn’t close enough! Close doesn’t count! By now there was more smoke and now water from all the broken pipes above mixed with jet fuel pouring down over us.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread33943/pg3
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 16:18   #12882
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
De gebouwen in philadelphia en caracas waren wel degelijk stalen hoogbouwtorens...

Maar die neemt U nét niet mee in Uw overweging.....
Ook dat kan , zullen we eens een analyse doen ?

Citaat:
U wéét toch nog dat het NIST rapport de nadruk legde op het feit dat niet de impacten ,doch wel de blootstelling van het staal aan vuur de grootste oorzaak was van de instorting........
Fout ! lees het NIST rapport zelf eens in plaats van af te gaan op wat conspiracy sites denken dat het NIST rapport schrijft en bedoeld.

De plane impacts speelden een zeer belangrijke rol bij de instorting ! is toch logisch .

Citaat:
Wie is er met die foto's afgekomen om te benadrukken hoevéél wrakstukken er nog overblijven nadat een vliegtuig is gecrasht in het water...
Ik niet , ik had een andere reden om die foto te tonen. u trekt gelijk weer allerlij conclusies

Laatst gewijzigd door atmosphere : 7 november 2009 om 16:18.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 21:26   #12883
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
64 mensen op de 43 verdiepingen onder de impactzone raporteerde jetfuel/kerosine te hebben geroken of er mee in aanraking zijn geweest.
Man,man ,man,omdat ze kerosine hebben geroken is dit voor U bewijs dat er zich nog op dat moment onverbrande kerosine op de getroffen verdiepingen bevond...

Wéét U dat kerosine een laagdrempelige geur heeft die zélfs na verbranding nog altijd duidelijk ruikbaar in de lucht blijft hangen blijft hangen .....
Zelfs in open lucht in de directe nabijheid van eerder welke luchthaven kan je die specifieke geur ruiken....

Héél erg logisch dat diezelfde geur duidelijk merkbaar was in de ondergelegen verdiepingen....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U loopt zonder kennis van zake maar weer wat te blaten
Zegt de zelfverklaarde specialist op alle denkbare gebieden waarmee we te maken krijgen om de facetten van de aanslagen in de twin towers te willen onderzoeken....

Ik ben scheikundige van opleiding mijn beste,en U ....afgestudeerde betweter....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

Hoe vreemd u het ook moge vinden , de realiteit was dat niet alle kerosine in één keer ontstak .
Wéét U wel hoe licht ontvlambaar kerosine wel is....duidelijk niet...

Alle vrijkomende brandstof gaat in één keer de lucht in wat de vleugeltanks betreft,en de brandstof uit de centrale tank voedt die brand voordurend...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 21:27   #12884
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Geef eens een keer concreet aan wat daar volgens u dan niet klopt , en waarom en door wie.

Overigens , ook al was dat paspoort nooit gevonden , had totaal niets uitgemaakt .
Zozo, wéér rond de pot draaien zonder een antwoord te geven.....

Zo kennen we U wel....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 00:40   #12885
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Tja, mijn beste Atmosphere,de vraag is waarom U nooit antwoordt op posts zoals deze van Micele hieronder gequoteerd....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
NIET té geloven, 2 fighters klaar voor te scramblen om 9h09, en ergens een NORAD-idioot geeft het bevel dat de allerlaatste 3e piloot eerst mee moet opstijgen wtf , ttz echt bewapend scramblen... dus de hele rimram bewapening aanbrengen en alles andere... ongelooflijk tijdverlies (en wat met supervising ? )... met als gevolg dat ze pas -alle 3 fighters- om 9h30 opstijgen (airborne)

Hallelujah, dat zijn 29 minuten tijdsverlies, en dat bij een hoogdringende scramble na 2 WTC -crashes....


Citaat:
(Between 9:10 a.m. and 9:23 a.m.) September 11, 2001: NEADS Wants Third Jet Launched from Langley, Meaning Unit Will Have No Supervisor of Flying The operations manager with the unit at Langley Air Force Base, Virginia, that is involved in NORAD’s air defense mission is instructed to prepare to launch three F-16s from the base, even though the unit only keeps two such jets on “alert.” [Christian Science Monitor, 4/16/2002; Spencer, 2008, pp. 118]
NEADS Calls Langley - Captain Craig Borgstrom is the operations manager of a detachment at Langley from the North Dakota Air National Guard’s 119th Fighter Wing. In the event of an order to scramble the unit’s two alert F-16s, he would serve as the supervisor of flying (SOF), responsible for informing the pilots about their mission. [Spencer, 2008, pp. 114, 116] The unit has just received the signal to put its alert jets on “battle stations,” with the pilots in the cockpits but the engines turned off (see (9:09 a.m.) September 11, 2001). [Longman, 2002, pp. 64; Filson, 2003, pp. 55; 9/11 Commission, 7/24/2004, pp. 24] After briefing one of the two alert pilots, Borgstrom is called by the crew chief to answer a phone call from someone at NORAD’s Northeast Air Defense Sector (NEADS) who wants to speak to him. In an urgent voice, the caller asks Borgstrom, “How many airplanes can you get airborne?” Borgstrom answers, “I have two F-16s at battle stations right now,” but the caller snaps: “That’s not what I asked! How many total aircraft can you launch?” Although Borgstrom is not on alert duty, he is an F-16 pilot. He responds: “Well, the only other pilot here is me—I can fly. I can give you three!” The caller instructs him: “Suit up and go fly! We need all of you at battle stations!” [Longman, 2002, pp. 65; Christian Science Monitor, 4/16/2002; Spencer, 2008, pp. 118]
Third Pilot Means No Supervisor - According to author Lynn Spencer, this order “is almost unthinkable. If [Borgstrom] goes up, there will be no supervisor of flying. During a scramble, it is the SOF’s responsibility to monitor the jets—to work with local controllers to ensure priority handling and to make sure that the pilots are receiving lawful launch orders. The SOF stays in close communication with NEADS to get any and all information about the mission to pass on to his pilots, and assesses weather, airfield status, and spare alert aircraft status in case of an abort by one of the primary fighters. If Borgy flies, there not only will be no SOF, there will be no officer left at the detachment!”
Borgstrom Notifies Others, Checks with Commander - Borgstrom heads out to inform others of the instruction. He speaks to one of the alert pilots, Major Dean Eckmann, telling him, “They want us to launch all planes and all pilots if we get scrambled!” According to Spencer, this request “doesn’t make any sense to Eckmann,” and his initial response is ”What?” But “he’s a military officer and he’ll follow orders,” and points Borgstrom to the unit’s third F-16, which is not kept on alert and is therefore unarmed. Borgstrom instructs the crew chief to arm the fighter’s gun; this will be the only ammunition he has when he takes off. After fetching his harness and helmet, he places a phone call to the commander of the 119th Fighter Wing, at the wing’s home in Fargo, North Dakota. Borgstrom is uncomfortable with the unprecedented situation he is in and feels compelled to notify his immediate higher-ups. He tells the commander: “Sir, they’re launching all three of us. I don’t know what’s going on, but there’s no ops supervision here at all!” The commander knows what has happened in New York from news reports, and so is aware of the situation. He tells Borgstrom: “Go! Our thoughts are with you. Godspeed.” Borgstrom then hangs up the phone and runs to his jet. [Spencer, 2008, pp. 118-119] The three Langley jets will receive a scramble order at 9:24 a.m. (see 9:24 a.m. September 11, 2001) and are airborne by 9:30 a.m. (see (9:25 a.m.-9:30 a.m.) September 11, 2001). [9/11 Commission, 8/26/2004, pp. 16 ]

En dan nog van Langley een basis die op 130 miles ligt van het Pentagon...
En zeggen dat de F16´s ze op 19 minuten het Pentagon bereikten, ze moesten niet eens full-power geven...

Dus als die 2 fighters om 9h 09 "logischerwijze" vertrokken waren ze om 9 h28 aan het Pentagon;
dus ruim 9 minuten voordat de crash op het Pentagon was !

En AA77 < ? > Pentagon konden ze perfect volgen op radar: Mineta hoorde het mee: 50 miles out....... 30 miles out...... 10 miles out....

Mochten ze AA77 niet Scramblen ???????????????????

Dit ligt er toch vingerdik op, alle "almost thinkkable-middelen" hebben de NORAD-verantwoordelijken gebruikt om de boel te vertragen en de scrambles (3e) te doen mislukken !

Ik citeer nog eens:

Citaat:
Third Pilot Means No Supervisor - According to author Lynn Spencer, this order “is almost unthinkable. If [Borgstrom] goes up, there will be no supervisor of flying. During a scramble, it is the SOF’s responsibility to monitor the jets—to work with local controllers to ensure priority handling and to make sure that the pilots are receiving lawful launch orders. The SOF stays in close communication with NEADS to get any and all information about the mission to pass on to his pilots, and assesses weather, airfield status, and spare alert aircraft status in case of an abort by one of the primary fighters. If Borgy flies, there not only will be no SOF, there will be no officer left at the detachment!”

Citaat:
Langley to the Pentagon

The F-16s from Langley reached the Pentagon at 9:49. It took them 19 minutes to reach Washington D.C. from Langley AFB, which is about 130 miles to the south. That means the F-16s were flying at: 130 miles/(9:49 - 9:30) = 410.5 mph

Citaat:
At about 9:37 AM a jetliner, presumably American Airlines Flight 77, flew toward the western face of the Pentagon and exploded as it smashed through the the facade, primarily on the first floor. Early news reports placed the event anywhere between 9:37 and 9:45 AM.

The 9/11 Commission Report pegged the crash at 9:37:46 on the basis of the NTSB report "Flight Path Study-American Airlines Flight 77," which remained secret until August 11, 2006.
Wij wachten ..........
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 01:16   #12886
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Man,man ,man,omdat ze kerosine hebben geroken is dit voor U bewijs dat er zich nog op dat moment onverbrande kerosine op de getroffen verdiepingen bevond...

Het gaat niet alleen om wat mensen hebben geroken! dat zei ik toch ook al

U beweert stug dat een paspoort ( welke meestal ook nog ergens in zit ) moet zijn verbrand . Wanneer zo'n paspoort niet openwaaiert kan het gerust een halve seconde door de vlammen vliegen zonder te verbranden . Wanneer de verhittingsduur maar kort genoeg is kan dat zeker .
Ik liet eerder al zien dat er ook andere papieren onverbrand gevonden waren na de crashes, is dat ook gefaked volgens u. zo ja met welke reden dan ?
Ook bij andere crashes in het verleden zijn papieren onverbrand terug gevonden ( uit toestel dat in brand vloog )

Het kan dus , simpel zat



Citaat:
Ik ben scheikundige van opleiding mijn beste,en U ....afgestudeerde betweter....
Dan adviseer ik u daar nog maar eens een opleiding natuurkunde bij te doen .




[
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 02:33   #12887
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het gaat niet alleen om wat mensen hebben geroken! dat zei ik toch ook al
Man,man,man dat suggestief gedoe ook alweer.....
Hebt U dan branden waargenomen op die verdiepingen waar diegenen die U beweert dan wel met ontvlammende kerosine in aanraking zijn gekomen....

Niet dus mijn beste....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U beweert stug dat een paspoort ( welke meestal ook nog ergens in zit ) moet zijn verbrand . Wanneer zo'n paspoort niet openwaaiert kan het gerust een halve seconde door de vlammen vliegen zonder te verbranden . .
Wat is dit voor bullshit....
Probeer jij,zelfverklaarde natuurkundige maar eens een reispaspoort weg te werpen zonder dat dit openwaaierd....
Zo te zien zijn jou studies dus hopeloos geweest....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik liet eerder al zien dat er ook andere papieren onverbrand gevonden waren na de crashes, is dat ook gefaked volgens u. zo ja met welke reden dan ?
Natuurlijk,enne de vraag zijn die allemaal teruggevonden in Veseystreet nog voor de collapse van de noordtoren....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ook bij andere crashes in het verleden zijn papieren onverbrand terug gevonden ( uit toestel dat in brand vloog )
Haha ,hier bent U weer met Uw appelen en peren...

Vliegtuigcrashes in gebouwen gaan vergelijken met vliegtuigcrashes op het platteland....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het kan dus , simpel zat [
Zozo,waar dacht U dat de eigenaar van dat paspoort zich bevond in het gekaapte toestel....

O,ja, hij was de piloot nietwaar...
En waar zitten piloten in vliegtuigen mijn beste,juist ja,op de eerste rij ,helemaal vooraan in het vliegtuig...

En welk was de aanvliegroute van dat gekaapte toestel ook alweer mijn beste...

Juist ja,het kwam vanuit het noorden ,het vloog over Veseystreet en WTC 6 om zich vervolgens in de noordelijke zijde van de noordtoren te boren met de eigenaar van het paspoort nétjes vooraan in het vliegtuig en dit terwijl zijn paspoort zich netjes achterwaarts door de hele explosie van duizenden liters kerosine heen zijn weg zoekt om uiteindelijk in veseystreet te belanden waar iemand dit vindt nog voor de toren ineenstort.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dan adviseer ik u daar nog maar eens een opleiding natuurkunde bij te doen .
Zo te zien hier is die opleiding U dus niet al te best afgegaan aangezien U vrijwel alle natuurkundige wetten aan Uw laars blijkt te lappen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ernaast ? niet erop ? , hoedat dan, kunnen brokstukken dan zover vliegen zonder een "explosie" ? WTC1 en WTC 2 zijn toch recht ingestort ?

En wat de aanvliegroute betreft...

http://www.waarheid911.nl/twintowers.html

En bekijk gerust de video's die er beschikbaar zijn,dan zal je zien dat de wind
uit het oosten komt....

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 november 2009 om 02:35.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 02:38   #12888
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja, mijn beste Atmosphere,de vraag is waarom U nooit antwoordt op posts zoals deze van Micele hieronder gequoteerd....



Wij wachten ..........
Zal ik dfe lijst een ssamenstellen met de vragen waarop u geen antwoord heeft gegeven ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 02:52   #12889
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Zal ik dfe lijst een ssamenstellen met de vragen waarop u geen antwoord heeft gegeven ?
Natuurlijk mijn beste, en kopieer dit dan gelijk maar op weerwoord.nl...

Daar kennen ze U immers ook als psuedo-wetenschapper die op géén vragen antwoordt....

Zal ik de link naar desbetreffende site plaatsen ter informatie van de andere members in dit topic....

U zegt het maar....

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 november 2009 om 02:53.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 03:03   #12890
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Citaat:
Wat is dit voor bullshit....
Probeer jij,zelfverklaarde natuurkundige maar eens een reispaspoort weg te werpen zonder dat dit openwaaierd....
Zo te zien zijn jou studies dus hopeloos geweest....
Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten blijft u doorgaan met persoonlijke aanvallen ! Een paspoort kan in een doorzichtig mapje zitten of in een broekzak of in een handtas ,enz vrij logisch .


Citaat:
Natuurlijk,enne de vraag zijn die allemaal teruggevonden in Veseystreet nog voor de collapse van de noordtoren....
u heeft de foto's gezien waar te zien dat er puin ligt op verschillende straten.
U kunt zo veel vragen , dat maakt het nog niet relevant .



Citaat:
Haha ,hier bent U weer met Uw appelen en peren...

Vliegtuigcrashes in gebouwen gaan vergelijken met vliegtuigcrashes op het platteland....
Ik vergelijk papieren die door het vuur heen vliegen met papieren die door het vuur heen vliegen .


Citaat:
Zozo,waar dacht U dat de eigenaar van dat paspoort zich bevond in het gekaapte toestel....

O,ja, hij was de piloot nietwaar...
En waar zitten piloten in vliegtuigen mijn beste,juist ja,op de eerste rij ,helemaal vooraan in het vliegtuig...
Ja , dus ?

Citaat:
En welk was de aanvliegroute van dat gekaapte toestel ook alweer mijn beste...
ja dus ? maak eens een redenering af

Citaat:
Juist ja,het kwam vanuit het noorden ,het vloog over Veseystreet en WTC 6 om zich vervolgens in de noordelijke zijde van de noordtoren te boren met de eigenaar van het paspoort nétjes vooraan in het vliegtuig en dit terwijl zijn paspoort zich netjes achterwaarts door de hele explosie van duizenden liters kerosine heen zijn weg zoekt om uiteindelijk in veseystreet te belanden waar iemand dit vindt nog voor de toren ineenstort.....
Waarom achterwaarts ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 03:17   #12891
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten blijft u doorgaan met persoonlijke aanvallen ! Een paspoort kan in een doorzichtig mapje zitten of in een broekzak of in een handtas ,enz vrij logisch .
is dat paspoort teruggevonden in een plastic mapje of een handtas mijn beste....
Nee dus aangezien men dit wel degelijk had vermeldt...

Uw logica is mij een groot raadsel.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
u heeft de foto's gezien waar te zien dat er puin ligt op verschillende straten.
U kunt zo veel vragen , dat maakt het nog niet relevant .
Dat paspoort is teruggevonden in Veseystreet,daar gaat het om,nét de straat die zich voor het inslaggebied bevind....
Met de rest van het puin in de straten heb ik géén zak te maken wegens niet relevant....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik vergelijk papieren die door het vuur heen vliegen met papieren die door het vuur heen vliegen .
Mis dus, U vergelijkt papieren die eerst in een gebouw verdwijnen,vervolgens een explosie overleven en quasi ongeschonden uit datzelfde gebouw tevoorschijn komen in een richting dit exact het tegenovergestelde is van de aanvliegroute in een vergelijking van papieren die een crash en bijbehorende brand overleven in een vliegtuig dat in openlucht neerstort...

Appelen en peren dus.....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
ja dus ? maak eens een redenering af
U hebt dus een leesprobleem,of moet ik U de pap helemaal oplepelen opdat U van eindelijk eens gaat begrijpen wat ik hier schrijf....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waarom achterwaarts ?
Verklaar jij aanhanger van de NIST theorie dit maar eens....

Inderdaad,waarom achterwaarts....

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 november 2009 om 03:18.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 03:18   #12892
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=BvvUK...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=UpONE...eature=related

Hier zie je duidelijk dat er veel puin alle kanten op wegschiet nog voor dat het vuur ontstaat !! Er was dus gewoon puin dat helemaal niet door het vuur heen hoefde . Dat gaat juist op voor het puin afkomstig van het voorste deel van het vliegtuig .
Dit verklaart ook waarom het paspoort nog iet het kleinste beetje aangeblakert was

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 november 2009 om 03:22.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 03:21   #12893
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
http://http://www.youtube.com/watch?...eature=related

Hier zie je duidelijk dat er veel puin alle kanten op wegschiet nog voor dat het vuur ontstaat !! Er was dus gewoon puin dat helemaal niet door het vuur heen hoefde . Dat gaat juist op voor het puin afkomstig van het voorste deel van het vliegtuig .
Dit verklaart ook waarom het paspoort nog iet het kleinste beetje aangeblakert was
U zegt het alle kanten,in dit geval zuid,oost én west....

Hoeveel puin zie jij terugvliegen in de richting van waaruit het vliegtuig kwam,en waar bevond de eigenaar van dat paspoort zich ook alweer in het vliegtuig......

En waar ligt veseystreet ook alweer, niet in het zuiden,noch het oosten ,noch het westen..

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 november 2009 om 03:22.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 03:25   #12894
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Er vliegt ook puin met de richting van het vliegtuig mee dat via een andere zijde van de toren naar buiten vliegt.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 03:29   #12895
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er vliegt ook puin met de richting van het vliegtuig mee dat via een andere zijde van de toren naar buiten vliegt.
Dat is dus vér van veseystreet vandaan,of gaat U als natuurkundige een loopje nemen met de natuurkundige wetten terzake en tegelijk ook de krachtige oostenwind negeren om het paspoort in een mooi boogje terug te laten vliegen richting veseystreet....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 04:02   #12896
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

En toen werd het stil,héél stillekes....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 14:50   #12897
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Wat bedoel je ?
Idd, mooi dat je het nog maar eens aantoont.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 14:51   #12898
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Mijn vraag is nog geen enkele keer beantwoord geweest. Nee, ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden?

Poging 37
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 15:24   #12899
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En toen werd het stil,héél stillekes....

Ik zit 24 uur per dag hier op het forum zullen we maar denken !

Citaat:
"Er vliegt ook puin met de richting van het vliegtuig mee dat via een andere zijde van de toren naar buiten vliegt."
Er staat OOK in die zin ! niet "alleen"

Foto's en filmpjes laten tonen ook puin dadat de tegengestelde richting op ging . Dus waar hebben we het over?

Wilt u nu beweren dat de bedenkers van het complot vergeten zijn rekening te houden met de vliegrichting van het toestel toen men het "vinden van het paspoort" gedeelte van het complot aan het bedenken was ??
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 15:42   #12900
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.007
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Mijn vraag is nog geen enkele keer beantwoord geweest. Nee, ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden?

Poging 37
Wat bedoel je ?
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be