![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom denkt ge dat de verzekeringspremies voor jongeren zo hoog zijn ? Citaat:
Citaat:
En bij deze laatste is het allemaal niet zo onschuldig (gezondheisproblemen, rijden onder invloed, roes uitslapen op het werk, of nog erger op zo'n moment werkzaamheden verrichten...). Maar cannabis legaliseren (het wordt nu toch al gedoogd), en alcohol illegaliseren, daar zit wel iets in. Kom, uiteindelijk is mijn standpunt misschien samen te vatten onder "cannabis gebruiken is geen schande, maar een grote eer is het toch ook niet". |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bob, we leven niet meer in tijden waar de mensen "braaf luisteren". En daarom is al wat u zegt compleet waardeloos.
"Ja laten we moord ook meteen legaliseren, misschien worden er dan minder moorden gepleegd, volgens jouw redenering..." ![]() Geef het toch gewoon op. Laatst gewijzigd door Bhairav : 3 november 2009 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw de belastingsbetalers zouden misschien beter wat minder braaf luisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die meeste genetica's zijn daar al op aangepast. Er staan in de andere dope topics foto's van vroegere planten etc. Ze hebben zon, npk, mg, ca, sporenelementen, aminiozuren en zoveel meer nodig. Discussiëer daar maar niet over met mij, of ge gaat u drastisch mispakken ![]() Als er al 80g onder 100 watt spaarlampen geoogst kan worden, ... dan moet ik er geen tekeningske bij maken he. De zon heeft wel heel wat lumen meer dan een spaarlampeke he ![]() Gaat u anders eens een kijkje nemen op een Nederlandstalig wietforum ![]() U zal verbaasd zijn hoeveel Belgen er zijn. En NL valt onder hetzelfde klimaat als België.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 3 november 2009 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En geen positief resultaat geeft als ge 12h eerder eentje rookte... Dan zal niemand bezwaar maken mag ik hopen. Citaat:
Liggen zij niet laag Bob? Maar los van dat... ik ben geen voorstander van onder invloed te rijden. Dus het is een verloren discussie. Citaat:
Citaat:
Dus, cannabis vormt geen probleem in uw leven. En al last gehad met alcohol, hetzij door iemand anders onder invloed? In eenders welke vorm. Citaat:
Cannabis is nu eenmaal veiliger dan alcohol, draai en keer het hoe je wil. Hoewel ze beide schadelijk zijn uiteraard. Citaat:
Maar kijk man.. Ik werk nu op een bedrijf, kwerk daar heel graag. Maar ik en slapen.... dat is altijd een groot probleem geweest. Al van zolang ik mij kan herinneren in feite. Ik ben toch blij dat ik 's avonds mijn jointje roken kan. Ik val zoals een blok in slaap, gezegend zijn de indica's. En ik ben voor mijne wekker terug wakker. Ik heb geen kater, geen uitdroging, geen last, integendeel... ik ben zo fit als een hond. Dus in mijn huidige persoonlijke situatie is cannabis iets goed. Daar de wet liever heeft dat ik een slaapmutsje in de plaats zou drinken. Aangezien de wet niets anders te bieden heeft. Tenzij slaappillen waarvan ik 'smorgens zo groggy als iets loop. Waarom mag ik voor eigen gebruik geen kweek opstellen zonder in problemen te komen? Want gedoogd of niet, de miserie blijft hetzelfde zenne als ze op bezoek komen. Believe me. En net doordat we zo hypocriet met roesmiddelen omspringen, kan den deze een LANGE TIJD zonder cannabis teren.... Hoe plezant ...
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 3 november 2009 om 17:32. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens de wensen hier lopen wel erg uiteen. Van kweken van cannabis voor eigen gebruik (waarvoor ik vermoed, er nog niet teveel veroordeeld zijn, tenzij voor het onrechtmatig optappen van electriciteit) tot legaliseren van alle drugs. Maar wie komt er op bezoek ? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zowiezo, het blijft beide even erg. Rijden onder invloed is niet verstandig, noch verantwoordelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wel wil ik dat we de minimum leeftijd op zijn minst naar 18 jaar optrekken. Citaat:
Citaat:
Neen hoor, gewoon de natuur toelaten! En veel straatdrugs zullen verwateren als sneeuw voor de zon. Citaat:
![]() |
![]() |
#210 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Veel zijn te begaan met een ander en vergeten zo soms zelf te leven. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij een vermoeden van druggebruik in groep, handel en/of productie van drugs is geen huiszoekingsbevel nodig.
![]() |
![]() |
#213 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee nee, ze moeten eerst toelating krijgen van de procureur.
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zo is de informatie weer correct verspreid
![]()
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanvulling na verdere lezing: had beter eerst alles gelezen. Had ik deze opmerking niet moeten maken. Laatst gewijzigd door Bob : 4 november 2009 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij beweerd dat de gevangenis vol zit met..... zonder cijfers te geven, waarom zou ik dan cijfers moeten geven?
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |