![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#443 |
Minister
|
![]() ...dus willen ze meer migratie, door mensen die hier al generaties wonen, maar niet de juiste huidskleur hebben, terug te sturen naar hun 'land van origine' (of toch dat van hun grootouders)?
![]() |
#444 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geloof je dat zelf?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze dat maar willen, als dit werkelijk zo is. Iemand met een beetje realiteitszin weet toch dat dit niet mogelijk is en dus nooit gaat gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Vreemdeling
|
![]() Seggregatie is inderdaad de weg die we moeten volgen.
"We fight not for glory nor for wealth nor honour, but only and alone we fight for freedom which no good man surrenders but with his life." "Whoever betrayed the cause, or gave up the fight, or suffered loss of spirit, it was seldon the People. We are the People." |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Minister-President
|
![]() Vraag je me nu of ik daar zelf achter sta of dat ik echt meen dat zij geen racisten zijn?
![]() |
#448 |
Minister-President
|
![]() Het woord dat je zoekt is remigratie.
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een Europeaan is per definitie blank. Een blanke kan ook nooit een Eskimo of Zulu worden, hoe graag hij dat ook zou willen.
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Tja, als "generaties hier wonen" hét argument is, dan weet ik wie het laatste woord heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() An Arkos, zeg toch gewoon dat je een neokoloniaal beleid steunt. De kolonialen van vroeger zeiden ook dat ze het voor de "arme zwartjes" deden. Jij bent geen haar beter. Geen haar geloofwaardiger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laat me toe toch het volgende te repliceren. Het is inderdaad van ALLE tijden dat mensen voor een ander land vochten. Er waren zelfs Ierse republiekeinen die met NAZI Duitsland tegen het communisme gingen vechten. Maar Ierse republiekeinen hadden voordien al een "oorlog" uitgevochten met den "engelsman" (1917 Paasopstand) en wij Vlamingen hebben dat ook gedaan in de loopgraven oorlog, met den "duitser" maar WAAROM moesten die mensen in 1940 meedoen met den "duitser' Hadden ze niet beter onder Vlaamse vlag( en dus niet onder Belgische of Communistische of Rode of vlag van de Witte brigade etc) in het verzet gegaan en den 'duitser' bevochten ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Het ging over een spreidingsbeleid om concentratie tegen te gaan. Lijkt mij net het tegenovergestelde van segregatie.
![]() |
#454 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft dus niets met huidskleur te maken.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 11 november 2009 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() Zijn er dan Europese volkeren die niet blank zijn?
![]() |
#456 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet in volkeren. Enkel nationaliteiten zijn een realiteit.
![]() |
#457 |
Minister-President
|
![]() Je verkiest enkel in de meest onrealistische van de twee constructies te geloven?
![]() |
#458 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. In Oost- en Noord-Europa heb je eeuwenoude Mongoloïde inbreng: Hunnen, Mongolen, Magyaren, ...
In West-Europa heb je nu belangrijke Mongoloïde & Negroïde minderheden. Zij zullen niet meer weggaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 november 2009 om 20:31. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Op mijn paspoort staat een nationaliteit, ik moet luisteren naar de wetten van het land waarvan ik de nationaliteit heb, als ik naar een ambassade ga moet ik de ambassade zoeken van mijn nationaliteit,... Willens of niet. Ik vind nationaliteiten belachelijke constructies, maar ze zijn wel een realiteit die je niet kan ontkennen. Volkeren zijn helemaal geen realiteit.
![]() |
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |