Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2009, 13:52   #1
giserke
Banneling

Standaard Rare jongens bij Ebay

- Om te beginnen vindt je meer producten via google op Ebay dan met hun eigen zoekmachine.

- Doe je een internationale opzoeking via hun .be site kom je niet dezelfde objecten tegen dan via hun .com site, of de site van een ander land

- Automatische biedingen. Wie is zo zot dit te gebruiken? Zo stuw je zelf de prijs omhoog. Reden, als anderen direct zien dat ze overboden zijn, doen ze direct een nieuw bod, anders vergeten ze misschien om tegen de eindtijd een laatste bod te doen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 13:57   #2
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Oud 7 november 2009, 00:07   #3
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

ge moet eens de test doen, ge zet een banaal voorwerp vb een fiets te koop op e-bay, dan sluit ge uw internet af en daarna ga je eens "zoeken" naar je geplaatste voorwerp........... ge moogt van geluk spreken als ge het nog terugvinden gaat ! als je het wil terugvinden gaat ge uw eigen account terug moeten openen ! of anders krijgt ge een rubriekske waar 90 duizend fietsen instaan behalve den uwen ! e-bay sucks ! geef mij dan maar liever vlan-shop, das volledig gratis met méér fotomogelijkheden en ge kunt er evenwel spullen vinden die intressant zijn !
Oud 7 november 2009, 10:58   #4
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
- Om te beginnen vindt je meer producten via google op Ebay dan met hun eigen zoekmachine.
Ahja, maar bij Google zitten ook wel een massa afgelopen veilingen tussen de resultaten eh.

Citaat:
- Doe je een internationale opzoeking via hun .be site kom je niet dezelfde objecten tegen dan via hun .com site, of de site van een ander land
Ahja, want als je op de .be site gaat zoeken op wereldwijd laat ebay alle veilingen zien (wereldwijd) waarvan de verkoper eventueel wil verzenden naar Belgie. Zoek je op de .com site, dan laat ebay gewoon alle resultaten zien, of de verkoper nu naar Belgie wil versturen of niet.

Citaat:
Automatische biedingen. Wie is zo zot dit te gebruiken? Zo stuw je zelf de prijs omhoog. Reden, als anderen direct zien dat ze overboden zijn, doen ze direct een nieuw bod, anders vergeten ze misschien om tegen de eindtijd een laatste bod te doen.
Beetje foute redenering want je vergeet dat ook die ander een automatisch bod kan doen. Dan zit je lekker te wachten tot 3 seconden voor het einde van de veiling met je bod om dan toch nog overboden te worden. Ik heb geen problemen met die automatische veilingen maar je moet er wel een beetje je verstand bij houden natuurlijk.
Oud 7 november 2009, 11:04   #5
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
ge moet eens de test doen, ge zet een banaal voorwerp vb een fiets te koop op e-bay, dan sluit ge uw internet af en daarna ga je eens "zoeken" naar je geplaatste voorwerp........... ge moogt van geluk spreken als ge het nog terugvinden gaat ! als je het wil terugvinden gaat ge uw eigen account terug moeten openen ! of anders krijgt ge een rubriekske waar 90 duizend fietsen instaan behalve den uwen ! e-bay sucks ! geef mij dan maar liever vlan-shop, das volledig gratis met méér fotomogelijkheden en ge kunt er evenwel spullen vinden die intressant zijn !
Kwatsj.

Ten eerste; waarom zou je je 'internet moeten afsluiten' als je je veiling wil bekijken?? Ik heb nog nooit een artikel geplaatst dat ik daarna niet meer kon terugvinden.
Ik koop en verkoop regelmatig dingen via ebay en geloof me, er is geen enkele site (nee, ook dat hopeloze vlanshop niet, daar vind je vooral dingen die er al vijf jaar op staan) waar je zo gemakkelijk en vlot kan handelen als ebay. Kopen doe ik ook op andere sites, verkopen alleen via ebay. Altijd miserie op een ander.
Oud 11 november 2009, 17:53   #6
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hier eentje voor mensen met veel geld :

http://cgi.ebay.nl/1994-Benetton-For...item2303c0f365

Citaat:
Te koop: Schumachers eerste WK-auto
Verkoop Benetton B194 op eBay
[10-11-2009] De auto waarmee Michael Schumacher in 1994 zijn eerste wereldtitel in de Formule 1 heeft veroverd, staat te koop op de veilingsite eBay. Het gaat om de Benetton B194.

Schumachers eerste WK-auto staat te koop.Met Benetton scoorde de Duitser zijn eerste wereldtitel nadat hij - onverschrokken – tegen Damon Hill aan knalde tijdens de laatste race van het seizoen. Het was de eerste van maar liefst zeven wereldtitels.

Eurosport meldt dat de verkoper woonachtig is in Toronto, Canada. Volgens de verkoper is de wagen in uitstekende staat en voorzien van de complete 1994-livery. Bovendien wordt de auto geleverd met reserve-onderdelen en al het gereedschap dat de nieuwe eigenaar nodig heeft om de auto te laten racen.

Denk aan twee reservebanden, extra voor- en achtervleugels en de laptop die nodig is om de afstelling van de auto te configureren.

Inmiddels is er al meer dan 700.000 euro geboden. Ben jij de gelukkige die op 16 november het hoogste biedt, vergeet dan niet de 10.000 euro die je aan verscheepskosten moet betalen.

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10--10082.html
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  !Be,pppwB2k~$(KGrHqIH-DoEredQVy7SBK9JcHN-7w~~_3.jpg
Bekeken: 94
Grootte:  67,4 KB
ID: 59128
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be