![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() - Om te beginnen vindt je meer producten via google op Ebay dan met hun eigen zoekmachine.
- Doe je een internationale opzoeking via hun .be site kom je niet dezelfde objecten tegen dan via hun .com site, of de site van een ander land - Automatische biedingen. Wie is zo zot dit te gebruiken? Zo stuw je zelf de prijs omhoog. Reden, als anderen direct zien dat ze overboden zijn, doen ze direct een nieuw bod, anders vergeten ze misschien om tegen de eindtijd een laatste bod te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() ge moet eens de test doen, ge zet een banaal voorwerp vb een fiets te koop op e-bay, dan sluit ge uw internet af en daarna ga je eens "zoeken" naar je geplaatste voorwerp........... ge moogt van geluk spreken als ge het nog terugvinden gaat ! als je het wil terugvinden gaat ge uw eigen account terug moeten openen ! of anders krijgt ge een rubriekske waar 90 duizend fietsen instaan behalve den uwen ! e-bay sucks ! geef mij dan maar liever vlan-shop, das volledig gratis met méér fotomogelijkheden en ge kunt er evenwel spullen vinden die intressant zijn !
![]() |
#4 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste; waarom zou je je 'internet moeten afsluiten' als je je veiling wil bekijken?? Ik heb nog nooit een artikel geplaatst dat ik daarna niet meer kon terugvinden. Ik koop en verkoop regelmatig dingen via ebay en geloof me, er is geen enkele site (nee, ook dat hopeloze vlanshop niet, daar vind je vooral dingen die er al vijf jaar op staan) waar je zo gemakkelijk en vlot kan handelen als ebay. Kopen doe ik ook op andere sites, verkopen alleen via ebay. Altijd miserie op een ander.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier eentje voor mensen met veel geld
![]() http://cgi.ebay.nl/1994-Benetton-For...item2303c0f365 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |