![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() D�*t is de ware houding.
P.S. Een toemaatje: "onverfranscht, onverduitscht, onverengelscht én 'onverhollanscht' " Laatst gewijzigd door system : 13 november 2009 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar zou niemand van moeten staan kijken, en heeft verder met bekrompenheid of nationalisme helemaal niets te maken. Om het met een metafoor te stellen, één van uw buren leent uw auto brengt hem meteen terug. De andere buur wil hem ook lenen, maar kondigt aan dat hij van plan is hem te houden. Mag dat dan uw uitleengedrag beinvloeden? Lijkt me nogal wiedes van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vriendelijk, behulpzaam, beschaafd, ... Dat hebben ze tijdens 'discussies' met rabiate Vlamingen-haters - gebekvecht over Bart De Wever, gekrakeel over De Gordel, gekissebis over het flamingantisme, ... - al luidop laten weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn ze daarom ook beter?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belzionisten kunnen de pot op! Edit: de Frans-taligen die zich van die belzionisten distantiëren blijven uiteraard van harte welkom, dat spreekt vanzelf.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mochten de relaties met Brussel uitstekend zijn, zou er niemand spreken over separatisme. maar je kan moeilijk een uitstekende relatie hebben met een gewest die probeert om gebied te veroveren op jou hé....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zitten daar in Zele echt in je achtertuin......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En já, ik heb van de Gentenaar Maeterlinck al wat gelezen, ondermeer het toneelwerk "Pelléas et Mélisande" dat ik reeds tweemaal heb zien opgevoerd worden in operavorm. Verder ook "La vie des abeilles". De man schreef inderdaad een schitterend Frans. Erwin Mortier zit nu te mekkeren dat de Vlamingen Maeterlinck zijn werk en dat van andere Vlaamse Franstalige auteurs niet lezen. Maar diegenen die hij opsomt zijn verdomme allemaal mensen uit de 19e eeuw! Hoeveel Nederlandstalige auteurs uit die tijd worden nog gelezen? Maar weet je wat, Erwin Mortier heeft de Ako literatuurprijs gewonnen. Of zijn "Godenslaap" de moeite waard is weet ik niet, want nog niet gelezen. Wat ik wél weet is dat Mortier als mens een pissig, enorm arrogant en hatelijk persoontje is, dat héél graag wild om zich heen schopt en anderen schoffeert, waaronder ook de jury van de Ako literatuurprijs. Hij behoort ook tot het groepje literaire BV's dat , o zo graag, zijn eigen volk beschimpt en neerhaalt. Iemand die liefst de term Vlaming ziet verdwijnen, om ze te vervangen door Noord-Belg...
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vloms" zoals ik het versta is niet dom. Tenzij dat voor u dialecten per definitie dom zijn. Was het niet zo dat u ons in Vlaanderen gesproken Nederlands hardnekkig die term wou opkleven?
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit - ik herhaal: NOG NOOIT - dergelijke slogan geschreeuwd, en ik ben dat ook allerminst van plan. Ik val nog liever dood. Ik krijg het meer dan gewoon op m'n heupen van dergelijk gedoe. Net zoals ik het gezeik en geëmmer over 'de' Nederlanders, 'de' Ollanders, 'de' moslims, 'de' vreemdelingen, 'de' 'de' 'de' ... méér dan een zomaar een beetje kotsbeu ben. Moet ik er een tekeningetje bij maken, of volstaat dit wat u betreft?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ga je nu ook je excuses aanbieden zoals ik dat deed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het 'domme Vloms' waar ik het over heb in mijn bericht, heeft niets te maken met taal. Het heeft te maken met deze vlaamsnatonalisten die de slogan hanteren 'Wat Wals is, is Vals is', domme Vlamingen zijn. Op het randje en kantje af al dan niet racistisch. Laatst gewijzigd door system : 13 november 2009 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |