Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2009, 15:05   #13141
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.788
Standaard

3e poging

Volgens NORAD kwamen die Arabische piloten met hun US-binnenlands gekaapte Boeings vanuit Noord-Afrika.

De scramble-fighters *1. en *2. werden naar de Atlantische Oceaan gestuurd om ze daar op te wachten.

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=13131


Laatst gewijzigd door Micele : 13 november 2009 om 15:07.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 15:14   #13142
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U heeft geen bewijs , 0,0 alleen pure speculatie
Deponeer uw theoriën eens op het JRF forum , eens kijken wat er van over blijft !!

Neem voor de verandering de bewijzen eens door die ik net linkte .

Maar dat is nutteloos wanneer elk tastbaar bewijs gelijk weer gezien wordt als gefaked of in scene gezet .
Op zo'n manier kun je elke denkbare crash in twijfel trekken !!!!


Er bestaan geen getuigen van een schoot down van vlucht 93 !!

En dat is weer niet vreemd zeker ?
dat jij nog tijd in die oelewappers van believers steekt siert je ik vind hun leugens echter zum kotsen!
Wat hier de revue is verschenen tart alle verbeelding :
ufo's, nukes in wtc, NWO (de joden), een niet neergestorte flight 93, global hawk in pentagon, scf fi explosieven je komt het hier allemaal tegen.
Alles wat ze beweren is reeds meermaals gedebunked door de mensen die TER PLAATSE het hebben meegemaakt of door onderzoek, bewijzen en wetenschappers van het JUISTE vakgebied
WAT meer kan je nog doen?
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 15:22   #13143
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden?

Om de hypocrisie van de believers even op een rijtje te zetten.

1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid.
2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen.
3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed.
4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid.
5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee.
6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen?


Poging 46
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 16:04   #13144
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.788
Standaard

edit: Aja 4e poging...



Citaat:
3. Flight Analysis.

This section provides a narrative description of the radar data depicting the four incident aircraft. For single-track depictions, message types (reinforced, beacon-only, and search-only) are delineated by color and shape. Reinforced or correlated primary (search) and secondary (beacon) radar information is represented with green squares. Reinforced messages give the most accurate information in terms of aircraft altitude, bearing, and range. Primary (search) radar-only messages are represented with blue triangles. Secondary-only (beacon-only) messages are represented with red circles. For multi-track depictions, color is used to distinguish tracks and not message type. Message type can still be ascertained by symbol shape.

Multi-track depiction colors are as follows: WTC aircraft one – red; WTC aircraft two – blue; Pentagon aircraft – purple; and Pittsburgh aircraft – orange.

3.1 WTC Aircraft One (AA 11) . The Riverhead NY ARSR-4 provided full radar coverage of the AA Boeing 767 aircraft that impacted with the World Trade Center (WTC) at 08:46 Eastern Time (ET). Primary search-only data is available for the entire flight. Radar target reports begin shortly after takeoff at 08:10 ET. Radar data shows AA 11 climbing to flight altitude west of
Boston Logan International Airport. At approximately 08:20 ET, the aircraft’s beacon transponder is turned OFF eliminating mode 3A code reports of 1443 as well as the aircraft’s mode C height reporting. The remainder of the flight information comes from search-only radar returns that include 3-D height. At 08:37 ET, AA 11 deviates from its original flight route and turns towards New York City.

3.2 WTC Aircraft Two (UA 175). The Riverhead NY ARSR-4 provided full radar coverage for the UA Boeing 757 aircraft that impacted with the WTC at 09:02 ET. Radar data begins shortly after takeoff at 08:16 ET. Radar data shows UA 175 climbing to flight altitude west of Boston Logan International Airport. During this flight, the aircraft transponder mode 3A code changed twice. The initial mode 3A code of UA 175 was 1470. At 08:46 ET, the mode 3A code changed to 3020 and at 08:47 ET to 3321.

3.3 Pentagon Aircraft (AA 77). The Plains VA ARSR-3 provided radar coverage for the AA Boeing 757 aircraft that impacted the Pentagon at 09:37 ET. Radar data shows AA 77 climbed to flight altitude west of Washington Dulles International Airport. Mode C altitude information was available on the outbound track from the aircraft transponder. The mode 3A transponder code changed at 08:40 ET from 6553 to 3743. Radar data is not available from 08:50 to 09:09 ET because AA 77 left the NORAD radar coverage area. When AA 77 was reacquired, the transponder was OFF. Interior FAA radars may have coverage during the missing portion of flight. Only bearing and range information can be provided on the inbound leg because detection was accomplished by two-dimensional radar systems. Aircraft altitude is estimated at 25,000 feet when reacquired, based on radar horizon screening. At 09:34 ET, the Gibbsboro radar provided search height of 10,000 feet within three minutes of impact.

3.4 Pittsburgh Aircraft (UA 93). The Detroit MI ARSR-1E had initial coverage on the UA Boeing 747 aircraft that crashed near Pittsburgh PA at 10:00 ET. Radar data shows UA 93 climbing to flight altitude west of Newark International Airport. The aircraft had a mode 3A code of 1527 from time of take off at approximately 08:42 ET until the beacon transponder was turned off at 09:40 ET. At 09:47 ET, the aircraft left the coverage of the ARSR-1E radar, likely due to radar screening limitations. This occurred approximately 98 miles from the radar site. The Plains VA ARSR-3 reacquired UA 93 at 10:01 ET. Interior FAA radars may have coverage on this aircraft between the times of 09:47 and 10:01 ET. The aircraft transponder was turned back on for the last two radar detections. The final mode C altitude report was 6100 feet.
http://nuke.crono911.org/LinkClick.a...bid=99&mid=505
The Blue arrow red squared is Aircraft Two (UA 175) 4400 feet is ready for intercept, GO !

http://www.triz-journal.com/archives/2008/06/03/


Laatst gewijzigd door Micele : 13 november 2009 om 16:11.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 16:15   #13145
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ondervraging door de 9/11 commissie van Maj. Gen. Larry Arnold, bevelhebber van NEADS, die onder eed antwoordde dat Flight 93 was shot down
Heb je daar een geloofwaardige bron van?
Dus geen conspiracy site uiteraard.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 19:03   #13146
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
3e poging

Poging waartoe ? om wat duidelijk te maken ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 19:07   #13147
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Die swiss air is gecrasht in de oceaan mijn beste,een héél ander gegeven....

Appelen en peren.....

En hebt U een fotooke van de motoren ,toch straf dat U hier wat het pentagon betreft wél een fotooke van een motor kan tonen,maar van vlucht 93 niet,zijn die er soms afgevallen onderweg....


atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 19:25   #13148
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard 9/11 suspects face New York trial

9/11 suspects face New York trial

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8359623.stm

Citaat:
The alleged 9/11 mastermind will be transferred from Guantanamo to New York for a trial in which the death penalty will be sought, the US has confirmed.

Khalid Sheikh Mohammed and four others would be tried at a court near Ground Zero, the US attorney general said.

Five other Guantanamo detainees would face military trials, Eric Holder said.

The move is part of US President Barack Obama's efforts to close Guantanamo, but some relatives of 9/11 victims say they oppose a federal court trial.

"Today I am announcing that the Department of Justice will pursue prosecution in federal court of the five individuals accused of conspiring to commit the 9/11 attacks," Mr Holder told a news conference.

"I fully expect to direct prosecutors to seek the death penalty against each of the alleged 9/11 conspirators."
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 19:52   #13149
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Heb je daar een geloofwaardige bron van?
Dus geen conspiracy site uiteraard.

Precies , dat wil ik ook wel eens weten want mijn officiële bron met dezelfde figuur aan het woord zegt iets heel anders.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 20:00   #13150
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
En er is een groot stuk van de motor van maar liefst één ton zwaar teruggevonden op 2000 yards afstand van het inslagpunt...
Bron ? waarschijnlijk een uitaspraak van één of andere official kort na de crash toen er nog veel onduidelijkheid en verwarring was .

Een erg veelvuldig gebruikte taktiek van de complotters overigens.


De grap is dat idian lake hemelsbreed helemaal geen 8 mile verderop is , die 8 mile is de afstand die je met de auto moet afleggen om er te komen vanaf de crash site. Hierdoor verklaarden sommigen dat er debris op 8 mile afstand te vinden was.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 22:36   #13151
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ach zo....de ene motor onderaan in het putteke,de andere op 2 kilometer afstand.....

Wat klopt er dus niet mijn beste...

Geef nu eens een klare uitleg hoe het komt dat de ene motor op de inslagplaats ligt én zelfs begraven in de aarde en het andere motoronderdeel van één ton er vér vandaan,véél te ver om tijdens de inslag te worden weggekatapuleert....

En waar is de rest van die op afstand teruggevonden motor dan wel heen....

U wéét hopelijk toch dat vliegtuigmotoren minimaal om en bij de 3500 kilogram wegen....Dan is er daar dus minder dan éénderde van die motor op die afstand teruggevonden,waar is de rest van die motor naartoe...

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 november 2009 om 22:50.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 22:48   #13152
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Bron ? waarschijnlijk een uitaspraak van één of andere official kort na de crash toen er nog veel onduidelijkheid en verwarring was .

Een erg veelvuldig gebruikte taktiek van de complotters overigens.


De grap is dat idian lake hemelsbreed helemaal geen 8 mile verderop is , die 8 mile is de afstand die je met de auto moet afleggen om er te komen vanaf de crash site. Hierdoor verklaarden sommigen dat er debris op 8 mile afstand te vinden was.
Schatteke laat dat simplisme maar achterwege ,en het verdraaien en uit de context halen ook...

Men spreekt niet van tot aan de oevers van indian lake wat het puinspoor betreft maar van over indian lake...
Enig idéé hoe groot dat plasje water wel is.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 00:24   #13153
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Poging waartoe ? om wat duidelijk te maken ?
Dat er géén enkel groot passagiersvliegtuig op grote hoogte zich ongezien door het noord amerikaanse continent kan verplaatsen....

Doet U zich nu voor alsof U het bent,of bent U het écht........
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 01:44   #13154
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Bron ? waarschijnlijk een uitaspraak van één of andere official kort na de crash toen er nog veel onduidelijkheid en verwarring was .
De bron staat erbij vermeld mijn beste, ....

Wel grappig dat U wat de pentagoncrash betreft onvoorwaardelijk de getuigenissen van de officials en ooggetuigen kort na de crash als absolute waarheid aanneemt.....

Desondanks dat daar ook verwarring was.....

Wat flight 93 betreft wil U dan de uitspraken én vaststellingen van de officials én getuigen gelijk ook in twijfel trekken....

De vraag is dus,waarom bent U , unaniem wat de verklaringen wat de ooggetuigenverslagen én officials wat het pentagon betreft , en trekt U alles in twijfel wat shransksville betreft....

Vanwaar deze selectiviteit wat betreft de geloofwaardigheid van officials én ooggetuigen op de beide locaties.....

Vertel eens....

En vertel eens waarom één motor knus ligt begraven in het inslaggat en van de andere de resten ervan op 2000 yards afstand van de inslagplek worden gevonden....

Vertel eens in jou eigen woorden ,voorzien van de nodige argumenten waarom dit wél zou kunnen kloppen...

Begin daar eens een keer mee,gedaan met rond de pot te draaien dus......
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 13:08   #13155
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat er géén enkel groot passagiersvliegtuig op grote hoogte zich ongezien door het noord amerikaanse continent kan verplaatsen....

Doet U zich nu voor alsof U het bent,of bent U het écht........
Ze zijn dan ook allen gezien ! effectief en tijdig ingrijpen is weer een heel ander verhaal !
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 13:18   #13156
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
De bron staat erbij vermeld mijn beste, ....
Ik zoek me te pletter maar kan de bron niet vinden.

Citaat:
Wel grappig dat U wat de pentagoncrash betreft onvoorwaardelijk de getuigenissen van de officials en ooggetuigen kort na de crash als absolute waarheid aanneemt.....
klopt , maar wel pas nadat ik ze in de juiste context heb geplaats !!
Citaat:
Desondanks dat daar ook verwarring was.....
dat bedoel ik

Citaat:
Wat flight 93 betreft wil U dan de uitspraken én vaststellingen van de officials én getuigen gelijk ook in twijfel trekken....
Natuurlijk er een door officials een hoop onzin verkondigd in het begin

Citaat:
En vertel eens waarom één motor knus ligt begraven in het inslaggat en van de andere de resten ervan op 2000 yards afstand van de inslagplek worden gevonden....

Vertel eens in jou eigen woorden ,voorzien van de nodige argumenten waarom dit wél zou kunnen kloppen...

Begin daar eens een keer mee,gedaan met rond de pot te draaien dus......
nee , ik wil eerst weten of er inderdaad wel delen van de motor op bijna 2 kilometer afstand gevonden zijn , ik heb daar nog geen bevestiging van gezien en ook niet gevonden.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 13:21   #13157
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Schatteke laat dat simplisme maar achterwege ,en het verdraaien en uit de context halen ook...

Men spreekt niet van tot aan de oevers van indian lake wat het puinspoor betreft maar van over indian lake...
Enig idéé hoe groot dat plasje water wel is.....
Dat is geen simplisme van mijn kant maar het simplisme van conspiristen die daarmee aan kwamen zetten.

En waar bestond dat lange puinspoor uit dan ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:07   #13158
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Bron ? waarschijnlijk een uitaspraak van één of andere official kort na de crash toen er nog veel onduidelijkheid en verwarring was .

Een erg veelvuldig gebruikte taktiek van de complotters overigens.


De grap is dat idian lake hemelsbreed helemaal geen 8 mile verderop is , die 8 mile is de afstand die je met de auto moet afleggen om er te komen vanaf de crash site. Hierdoor verklaarden sommigen dat er debris op 8 mile afstand te vinden was.
Dit is al een hele tijd geleden aan bod gekomen en aangetoont in de BBC reportage waarin de getuigen en deskundige aan het woord werden gelaten samen met de conspiracy theoristjes. Deze laatste werden totaal en met HARDE bewijzen de grond in geboord.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:09   #13159
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden?

Om de hypocrisie van de believers even op een rijtje te zetten.

1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid.
2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen.
3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed.
4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid.
5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee.
6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen?

Poging 47
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:14   #13160
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.536
Standaard

One of Flight 93's engines was found "at a considerable distance from the crash site," verklaarde de politie man "Lyle Szupinka" die ter plaatse was in de Pittsburgh Tribune-Review.

Rense.com heeft daar vervolgens een eigen draai aan gegeven

De realiteit was dat er 300 meter heuvel afwaarts een motorfan gevonden was, meer niet .

In de begin fase sloot ook de FBI niet uit dat er sprake was van een shoot down , maar naar mate het onderzoek vorderde kom met die optie uitsluiten
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be