![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als ik moet kiezen tussen 'kinky' op een mannentoilet enerzijds en zurkel-patatjes anderzijds, zal ik toch ook niet lang moeten nadenken
![]() Hoe maak jij ze klaar?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet het, het leven van een (s)linkse gaat niet over rozen hoe graag ze het ook zouden willen en hoe groot ze die roos ook misbruiken op hun affiche, het zit ze niet mee. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deed dat deugd, zeg!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan, ERLICH, hou de eer toch een klein beetje aan uzelf, jong.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Minister-President
|
![]() Het is een biernazi, veel meer dan dat hoef je er niet van te verwachten.
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die paar keer per jaar dat ze bereikbaar lijken moet ge toch profiteren, vind ik ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk alleen dat je je tijd verspilt.
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs zeer waarschijnlijk. Maar 'je weet maar nooit', hé. Met jou converseren vind ik in elk geval géén tijdverspilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een klein vraagje uit nieuwschierigheid. Toen u het woord "eer" neertypte, kreeg u toen geen kramp in de vingers? Is maar dat dit een woord is dat men bij personen die zich links noemen niet kan terugvinden aangezien dit iets zeer zeer vreemd voor hen is. Dus nogmaals, dit woord neerzetten heeft het pijn gedaan? ![]()
![]() |
![]() |
#554 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Weet wel niet wat een biernazi is, maar het is van biernazi's zoals u ze noemt dat men naar het schijnt angst heeft. Het is voor deze biernazi's dat men de bevolking wil waarschuwen er zich niet mee in te laten en dit al gedurende 64 jaar en waarschijnlijk nog veel veel langer. Dus zoals u het komt te zeggen, veel hoeft men er niet van te verwachten. Dus u begrijpt dan toch ook dat al het geld dat men misbruikt om naar bepaalde bijeenkomsten ordediensten te sturen op kosten van de burger, belachelijke tv programma's in elkaar te flansen in aanloop naar verkiezingen in de hoop de burger te overweldigen met angst en schuldgevoel, dat dit dus allemaal verspilling is van goed en door zweet verdiend belastingsgeld van de brave hardwerkende eerlijke burger van dit land weet u dan toch klaarblijkelijk ook. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 14 november 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Nee 3. Nee 4. Nee Zie maar: eer eer eer eer eer eer eer eer eer eer eer eer eer eer eer zoals in ik leer ik componeer ik varieer ik repeteer ik scheer hoge toppen ik flaneer aan het Bodenmeer ik condoleer u meneer ik amuseer ik hallucineer ik presteer alweer ik respecteer de kleine zeemeermin steeds meer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 14 november 2009 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aldus krijgt men de paradox dat de revolutionairen die het model willen afbreken eigenlijk bij "neoliberaal rechts" zitten, terwijl de conservatieven die het model willen bewaren bij "revolutionair links" zitten. Anarchisten geven zogezegd geen moer om de gevestigde orde, i.c. het Rijnland-model. Ze willen "subversief" zijn, maar ze zijn even subversief als verwende kleine kinderen. Ze zijn politieke renegaten, relschoppers en druggebruikers en hebben bijgevolg geen enkele inbreng bij het antwoord op de initiële vraag. Door hun escapisme zijn anarchisten in het beste geval nutteloos. Ook marxisten streven op hun manier een Verelendung na. Enerzijds houden ze als pitbulls vast aan de sociale verworvenheden die alsmaar meer uitgehold worden (zoals de optrekking van de wettelijke pensioenleeftijd). Dat kunnen ze doen, omdat ze goed geïnfiltreerd zijn in de vakbonden. Anderzijds zetten ze die sociale verworvenheden en de eigen werkende bevolking onder druk door de immigratie-tsunami te steunen. Beide soorten links steunen de van hogerhand gestimuleerde massa-immigratie en proletarisering, omdat ze denken dat er onder die vreemdelingen "revolutionair" potentieel te vinden is. Maar wat als het mislukt? Wat als de vreemdelingen voor een ander soort revolutie zullen zorgen? Wat als al die proletariërs onder elkaar zullen beginnen vechten? Dan zal de strategie wel geslaagd zijn in de zin dat de vernietiging (door globalisering) van het bestaande model bereikt is. Daar zal de globalistische jetset niet van wakker liggen. Links zal dan zijn nieuwe proletariaat (de multitude) hebben en de "middenklasse" zal verdampt zijn of op krediet gaan consumeren zoals in de VS. De reden waarom links het "fascisme" haat, is simpelweg omdat het fascisme een geslaagde revolutie vanuit de middenklasse heeft gerealiseerd, niet enkel vanuit het proletariaat. Dat had links niet voorzien. Het fascisme dus als een conservatief-revolutionaire kracht, ook in sociale zin. In een globalistisch opbod tussen links en rechts - de reden waarom ze nu zo dikwijls compagnons de route zijn - schat ik de slaagkansen van "links" niet al te hoog in. Links is gedoemd om de hoorndrager te zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 15 november 2009 om 00:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoelt u precies met 'geslaagd'? Op basis van uw definitie kan ik eventueel verdere vragen stellen, als dat nog mag.
|
![]() |
![]() |