![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet herinneren dat het dat ooit wel was. Een rioolgazet voor het klootjesvolk. Nog niet goed genoeg om visafval in te verpakken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar Tao? Confucius? Buddha? Jaïn? Zoroaster? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter lezen filo, daar ging het artikel niet over.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...p-school.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu Filosoof u een antwoord geeft dat niet in uw kraampje past, gaat het artikel daar plots niet over... 'Door de mand vallen', noemen we dat. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet jij dat Vantemsche een Cristen is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar dan nog. Echt veel kracht geven die niet aan het argument vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet u dat hij er geen is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 16 november 2009 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar wie leest en leeft hier nog volgens d�*t boek? 2 man en een paardekop. Dus uw argument gaat niet op.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- hij heeft geen sikkepit begrepen van de functie van de Schrift in het christendom, die een heel andere is dan in de islam; - hij weet nog minder over de verschillende functies van de onderscheiden delen van de Schrift, en al helemaal niets over de wijze waarop min of meer gelovige christenen die beleven; - hij brengt het christendom ter sprake als het over de islam gaat, constant; - hij suggereert daarmee dat degenen die hier de islam bekritiseren christenen zijn; - hij doet alsof de weigering van christenen om Jezus' pacifisme na te volgen hetzelfde over de christelijke leer zegt als de navolging van pedofeet Mohammed (vrede zij met hem) over de mohammedanen; - en tot overmaat van ramp roept hij zichzelf tot filosoof uit. Misschien overtuigt hij wel ergens een mohammedaan. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 16 november 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De klassieke doorzichtige truucjes van zij die aan ziekelijke islamofilie lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die druk gaat niet uit van ouders van christenkinderen, maar wel uit van politici die belang hechten aan de scheiding tussen kerk en staat. Dat heeft 0,0 met pesterijen te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En? Hoe weet u dat Vanthemsche geen christen is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat bericht gelezen. Heeft u dat ook gedaan? Dan mag u me eens wijzen waar er precies staat dat die pestkinderen "de nonsens van een imam/koran overnemen, en daardoor kinderen van een ander geloof actief gaan pesten op school".
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem één (ééntje maar) christelijke leider (mag protestant, orthodox, rooms, evengelisch of welke denomenatie dan ook zijn) die predikt dat deze teksten gelden voor de christenen van vandaag, in die zin dat zij moeten uitgevoerd worden, zoals sommige moslimleiders doen met teksten uit de koran. Paulus. |
|
![]() |
![]() |