![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik heb het zelden, ja misschien zelfs nooit gehad over 'kroketten uit de muur'. U verwart met iemand anders. Ik heb het wel gehad over 'de kroketten van Kwekkeboom'.
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Als dat het criterium moet zijn voor uw 'grootnederland', vergeet het dan maar zeker.
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lijst van de meest verkochte wagens in België in 2008 (cijfers Febiac) : 1. Peugeot 207 2. Opel Corsa 3. Citroën C3 4. Renault Clio 5. Volkswagen Polo 6. Peugeot 308 7. Volkswagen Golf 8. Ford Fiësta 9. Opel Astra 10. Mercedes serie C Lijst van de meest verkochte wagens in Nederland 2008 : 1. Peugeot 207 2. Toyota Aygo 3. Opel Corsa 4. Volkswagen Golf 5. Peugeot 308 6. Peugeot 107 7. Toyota Yaris 8. Opel Astra 9. Volkswagen Polo 10. Suzuki Swift Naast grote overeenkomsten is er ook nog een andere interessante vaststelling : 2,56 % van de Belgische nieuwkopers koos voor Opel Astra, 1,84 % van de Nederlanders koos voor Opel Astra. Deze cijfers uit onverdachte bron bewijzen dat de stelling van S. De Foer niet meer klopt. Voor mij is een auto een vervoermiddel dat je van punt A naar punt B brengt, en dit zo economisch als mogelijk. Met mijn Peugeot 308 diesel ben ik zeer tevreden. En indien mijn gebuur zich een BMW of Mercedes kan veroorloven heb ik daar geen enkele moeite mee, zoveel te beter. Wie hier de waarheid vertelt of sprookjes verzint laat ik in het midden. Ik ben er vrij gerust in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() U weet over welke periode ik het heb. Ik heb het expliciet vermeld. Trouwens Steven De Foer zegt het met evenveel woorden. Hij zegt dat tot over kort (dus 2002) men heel weinig BMW 's, Mercedessen en dergelijke zag in Nederland. En dat het verschijnen van zulke wagens op de Nederlandse wegen een vrij recent feit was. Bij ons kon men u toen in België als het ware doodslaan met Mercedessen, BMW's en dergelijke soort wagens. Niet dat iedereen nu zo' wagen had, maar het gemiddelde van luxewagens lag relatief altijd zeer hoog in België, en uitermate laag in Nederland. Waarom probeert u nu de dingen altijd te verdraaien. Zeg dan eenvoudig: ' ja, dat was misschien zo, maar dat is nu toch veel minder'. Dat is een correct antwoord in plaats van de hele tijd te spartelen om toch maar uw gelijk te willen halen.
Laatst gewijzigd door system : 16 november 2009 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij weet het allemaal vele malen beter dan de Nederlanders zelve, en wee degenen die ook eens hun mond durven roeren : er wordt geen tegenspraak geduld. Méér nog : hij geeft zelfs letterlijk aan wat er op zijn onzin mag geantwoord worden. Wat System hier ongegeneerd als zogenaamde Limburger onophoudelijk aan vervelende betweterigheid meent te moeten spuien, is zowat de slechtste reclame die Limburg voor zichzelf kon bedenken. Ik heb oprecht medelijden met het nachtegaaltje. Met dergelijk mens in de buurt, zingt het overduidelijk van pure ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bij deze dus: ja, dat was misschien zo, maar dat is nu toch veel minder
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rij van in 1974 met de wagen,en dan kwam je in die tijd vooral opel kadetjes,VW kevertjes,Simca 1000,Fiat 500 ,fiat 127 ,dafkes,tweepeekaatjes, Dyannekes, mini's en wat weet ik nog véél meer van het zooi kleine wagens tegen die hier rondreden.... Mercedessen waren een dikke minderheid,en BMW's moesten nog aan hun opmars beginnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ook de enig goede methode om zijn geraaskal te stoppen : al heeft hij nooit gelijk, geef hem steeds gelijk. Voor u en ons allen maakt het niet uit, maar voor hem is dat van levensbelang. Dat u om humanitaire redenen zo meegaand wil zijn, siert u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ,we willen hem ook wel euthanaseren mijn beste,om diezelfde humanitaire redenen.... Laat het maar een daad van barmhartigheid zijn tegenover de rest van de gemeenschap.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 17 november 2009 om 02:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |