![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de thread gaat over de inhoud van een krantenartikel en u wil daar niet op voortgaan zoals je zegt... ... wat kom je hier dan doen? concentreren op het onderwerp zeker?! Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Misschien moest u dat ook maar eens proberen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Proficiat Raf. Bij mijn weten de eerste keer dat je je ongelijk toegeeft. Niet echt uitgesproken, maar ik begrijp dat het moeilijk moet zijn voor je... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan mag u mij eens omstandig uitleggen hoe ik mijn 'ongelijk' zou hebben toegegeven... Ik ben benieuwd wat u er nu weer van gaat bakken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin... Het is dus bewezen dat het om religieuse motieven ging. Dat Raf vindt van niet laten we even buiten beschouwing stel ik voor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 november 2009 om 23:29. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En toen deed Paulus er - zoals gewoonlijk - het zwijgen toe...
|
|
|
|
|
#230 |
|
Banneling
|
Natuurlijk is Raf er van overtuigd dat het om religieuse motieven ging. Waarom doet hij anders zo veel moeite denk je?
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat niet eigen aan homo's?
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 november 2009 om 23:33. |
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel OK. We weten dus dat het om religieuse motieven ging en dat Raf vindt van niet. So far so good. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu we toch maar wat in het wilde weg aan het leuteren zijn... Dit vind ik toch ook wel een straf verhaal uit het laatste nieuws:
"Bus vertrekt met kind terwijl moeder nog op stoep staat In het Engelse Exeter in Devon heeft een buschauffeur een vrouw op de stoep laten staan terwijl haar vijfjarige dochter Jessyca al op de bus zat. De chauffeur zei dat de bus volzet was, en sloot de deur voor de neus van de verbouwereerde Claire Raddon (30), die bleef staan met haar drie andere kinderen. De vrouw gilde naar de chauffeur, maar tevergeefs. Hij reed nog tien haltes verder met het kind, terwijl passagiers hem probeerden duidelijk te maken dat hij moest stoppen. Op de eerste bus zat gelukkig ook een kennis van de vrouw, die zich ontfermde over Jessyca en de ongeruste moeder belde. (sam)" Wat een asshole zeg, die chauffeur... Zou het misschien een moslim geweest zijn?
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#237 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 november 2009 om 23:45. |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of wat te denken van dit?
![]() Wat een racisten zeg, die nijlpaarden...
|
|
|
|
|
#240 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|