![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
Het gepeste kind is van school door de religieuze pesterijen van die moslimkinderen. Niet omgekeerd.
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemd dat uitgerekend u dat niet gelooft. Er hebben nochtans al foto's in de krant gestaan van Elvis die hier of daar gespot werd... En als het in de krant staat, is het waar, hé Paulus? Dan is het bewezen zelfs! Toch?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of de pester is van school omdat de gepesten in het verweer gingen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet ongeloofwaardiger dan jouw vooringenomen prietpraat.
|
|
|
|
|
#267 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Als homo is Raf het gewend om toch daar door te gaan duwen waar het eigenlijk niet kan.
Hetzelfde probeert hij hier op het forum met zijn mening. |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik heb het hier dan ook enkel over Raf he
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Parlementslid
|
Gaan julie maar slapen, ik zal hier wel overnemen, voor mij is de dag nog niet zo lang geleden begonnen.
Allez, hier gaan we dan. Als je niet kan aanvaarden dat de volgende quote uit een artikel van deze neutrale Australische krant bewijst dat het hier om pesten om religieuze dan weet ik niet wat wel te aanvaarden: Citaat:
http://www.news.com.au/couriermail/s...43-952,00.html Men heeft dus blijkbaar de "ringleader of de group" ook geschorst, zonder reden? |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Eerder insinueerde je dat Cdk een vaste bezoeker van het "rioolforum" zou zijn en je wilde testen of die al iets bijgeleerd had, natuurlijk weet iedereen over wie je dacht dat het hier ging, je bent hierover blijkbaar nu van mening veranderd, nu zou het om Dimensie gaan? Je slaat gewoon klakkeloos in de ronde en hoopt zo je tegenstanders van het forum te krijgen, of het al dan niet om een dubbelnick van een banneling gaat doet er niet meer toe he. Mag ik je er op wijzen dat de bedoeling van dit forum net is om te debatteren, niet om mekaar continu gelijk te geven, ik aanvaard dat er hier mensen zijn met een andere mening, je zou dat beter ook doen, het zou nogal saai zijn anders. Laatst gewijzigd door Rizzz : 18 november 2009 om 03:06. |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#275 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het is een goed idee dat jij je eigen post herleest en het artikel (de feiten in het artikel althans). Citaat:
Omdat je niet zou moeten zoeken; herhaal ik even mijn kritiek. "Dit vind ik toch onvoorstelbaar. Zo'n artikel in de rubriek "buitenlands nieuws". Welk beeld schetst HLN op deze manier? Terwijl er ook in België kinderen gepest worden op school; er een boost zou zijn van cyberpesten. Maar dit alles verdwijnt in het niets tegenover dit geval van een jongen die door een Moslim wordt gepest." |
||
|
|
|
|
|
#276 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat de pester een Moslims is; dat de religie de overweging was. Ik heb hiet niets geminimaliseerd; Ik heb kritiek op de berichtgeving van HLN. "Dit vind ik toch onvoorstelbaar. Zo'n artikel in de rubriek "buitenlands nieuws". Welk beeld schetst HLN op deze manier? Terwijl er ook in België kinderen gepest worden op school; er een boost zou zijn van cyberpesten. Maar dit alles verdwijnt in het niets tegenover dit geval van een jongen die door een Moslim wordt gepest." Ik vind dat het voorval in Australië buiten proportie wordt opgeblazen. Vermoedelijk enkel en alleen omdat er een Moslim bij betrokken is. Aan ander nieuws, zowel buitenlands en binnenlands (zie mijn voorbeelden) wordt geen of nauwelijks aandacht geschonken (in HLN). Daiwa; ik denk dat ik nog een uitleg te goed heb waarom het ene "in de doofpot steken" is; en het andere niet! |
||||
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Parlementslid
|
Ik kan maar proberen he.
Ik ben Dimensie nog nooit tegengekomen op je "rioolforum". |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat beweert ook niemand, artisjokske. Het is omdat die Moslims die leerling erop aanspraken dat het Ramadan is vervolgens doorgingen over het varkensvlees tussen zijn boterham. Daarom begonnen ze hem te pesten. Owv religieuze redenen.
|
|
|
|