![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoogmoed
Het is best om bepaalde leden van extreem rechts in uw negeerlijst gestockeerd te krijgen, dialoog is niet mogelijk, al helemaal niet anoniem via internet, misschien aan de tafel zitten face �* face gaat nog. اذا خاطبك الجاهل فلا تجيبه****فخيرا من جوابه السكوت وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته Laatst gewijzigd door porpo : 19 november 2009 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook voor u trouwens. Blij dat jij hier ook meedoet. Een betere reclame voor het Vlaams Belang is ondenkbaar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 november 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En reclame voor het Vlaams Belang ??? ik wist niet dat Vlaamse Belang stemmers konden lezen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen. Want voorwaar zeg Ik u: Totdat de hemel en de aarde voorbijgaan, zal er niet een jota noch een tittel van de wet voorbijgaan, totdat het alles zal zijn geschied." (Mattheüs 5:17-18) Bekijk dit (een deel van een debat tussen een priester en Abdullah al Faisal): http://www.youtube.com/watch?v=k89fd-K25wk Citaat:
![]() Jij maakt reclame door te zeggen dat de conflicten in de islamitische gebieden aan de islam te wijten zijn, en niet aan de (ver)deel en heers politiek, imperialisme, onrechtvaardigheid, armoede .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de volgelingen van Jezus christenen zijn en wat hij zegt belangrijk is voor christenen.
Mozes is meer voor de Joden denk ik. Citaat:
Deze lijkt me duidelijker: Dit is mijn gebod, dat gij elkander liefhebt, gelijk Ik u heb liefgehad. Jezus in: Joh. 15:12 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 november 2009 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elkander liefhebbe? Is dat alles? Je doet dus zoals de priester in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=k89fd-K25wk Je plukt uit de bijbel wat je wilt, en over de rest weet je waarschijnlijk niets. Terrorisme tegen het kwaad en onrechtvaardigheid staat overduidelijk in de bijbel. Kom niet zeggen dat terrorisme niet de echte boodschap van Jezus is, dat zeg ik ook niet. Ik spreek hier niet over terrorisme, maar over terrorisme tegen het kwaad en onrecht. Terrorisme in de oude testament zoals "deuteronomium 20:10-18" is niet de boodschap van Mozes, maar van mensen die de boodschap van Mozes hebben gewijzigd/aangepast. Het onrechte zwaard, verdeeldheid tussen ouders en kinderen, zoals in de Mat. 10:32-37, ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus je bent niet beter dan extreem rechts.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Christen volgt de leer van Christus, verder 'moet' een Christen NIKS! Ik denk niet dat er nog veel Christenen zijn, behalve die religieuze zotten van sektes in de VS, die dagelijks een stukje uit het OT zitten lezen en ook létterlijk toepassen, je vergist je van religie, Christenen hoeven geen 1000 en 1 regeltjes te volgen, ze hebben 1 gulden regel; "Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet"! ...en ja, gij en hoogmoed zijn de allerbeste reclame die het VB maar kan hebben, doe zo voort, zou ik haast zeggen! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over extreem rechts gesproken:
[x] eigen leden zijn 'superieur' [x] bereidheid binnen de groep om geweld te plegen/prediken om via terreur buiten de wet om toch hun zin te krijgen [x] leider pleegde/predikte zelf geweld [x] groepsgeweld tegen enkelingen [x] homohaat [x] jodenhaat [x] vrouwen zijn broedmachines/slaven van de man [x] eigen mening/leven is ondergeschikt aan het belang van de groep [x] klakkeloos volgen van de leider etc etc... Waar doet je dit aan denken?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat ik begaan ben met een partij als het Vlaams Belang en LDD die puur op populisme teren! Ik vraag al lang om ze aan de macht te brengen die populistische partijen. Eenmaal aan de macht zal blijken dat ze lucht in pakskes aant verkopen waren. En dat ze zich moeten voegen aan allerlei nationale en internationale wetten en regels, want dat vergeten ze er telkens bij te zeggen! Breng ze en ze zullen afgaan als een gieter! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vraag eens aan de islamitische versie van Madame Soleil of ik zijne glazen bol ook eens mag lenen en vertel hem ondertussen dat 'onze' wetten - nationaal & internationaal - gemaakt zijn door mensen, bijgevolg ook kunnen veranderd worden - in tegenstelling tot de religie van de wrede, waar de wetten door allah gemaakt zijn en voor eeuwig onveranderbaar blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Och dat is rekbaar. Het volstaat een bepaalde categorie van mensen als niet menselijk te beschouwen.