![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() De topic zou op zich een goede vorm van discussie vormen, ware het niet dat we allemaal weten wie ze geopend heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De grap is dat iedereen hier denkt dat wanneer iemand iets tégen holebi's post het altijd gaat om een pseudoniem van ene "Wolfgang Meister". Dat waarheid is echter dat er veel mensen rondlopen die denken als hij maar het nooit zo hardop durven stellen.
Trouwens... weet er iemand hoe dat zit met dat gerechtelijk vonnis tegen WM? Komt dat er nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als dit naar het CGKR gaat waarom zou Raymond van het Groenewoud niet vervolgd mogen worden? Wat is het verschil in "dsicriminatie" tussen beide? "De lenende homo" is het wel en Raymond die "Amerikanen" en "Russen" in een liedje uitmaakt voor het vuil van de straat is dichterlijke vrijheid zeker? Weet je, die "discriminatie" gaat echt te ver mijn insziens. Kijk, wat indien: * ik met 2 vrouwen wens te trouwen? => ik voel me gediscrimineerd * ik mijn zoon op een enkel-voor-jongens-school wens te laten studeren? => ik voel me gediscrimineerd enz...
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er wordt aan het voorval op dit ogenblik aandacht gegeven door de pers, omdat het de nodige aandacht verdient. Een rechter dient de wet toe te passen en niet zijn eigen opvattingen (trouwens strijdig met de wet) voor waar te verkondigen. Stel dat die rechter zegt in een zaak over de beruchte hoofddoek, dat vrouwen volgens hem toch maar beter aan de haard blijven, denk je dan dat daar geen aandacht zal aangegeven worden ? Trouwens, waarom zou een Marrokaan aanvaarden dat iemand hem 'vuile Turk' noemt. Het getuigt trouwens van onmacht als je in een discussie moet overgaan tot het gebruik van dergelijke termen (de voorbeelden zijn trouwens legio op dit forum). Stellen dat het gerecht zich alleen maar met dergelijke zaken bezig houdt, is ridicuul, tendensieus en opportunistisch. Het volstaat om er de krant op na te slaan. Het wijst eerder op uw eigen frustratie dan op de realiteit. Trouwens, als ik het goed begrijp, vind je geweld van Marrokanen tegen autochtonen (het woord alleen al!) erger dan een autochtone man die zijn autochtone vrouw slaat (moet het gerecht zich ook al bezig houden met ordinaire familieruzies ?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien omdat hier géén olie geboord wordt? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben trouwens ook door God geïnspireerd. God zelf heeft mij vannacht nog verteld dat homo's ook schepselen van Zijn Rijk zijn en dat sex niet voor niets door de overgrote meerderheid der mensen aangenaam wordt bevonden, in velerlij vormen en manieren.
Laat deze goddelijke wijsheid ons land inspireren! ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan alleen maar zeggen: AMEN!
![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
1: Welke mensen denken net zoals hij? Natuurlijk, Wolfgang Meister, Führer en Dobbermann. Behalve deze drie achtenswaardige kwieten, graag meer namen. 2: Wel opvallend dat alle pseudoniemen van onze Wolfgang DUITS zijn (Wolfgang Meister, Führer, Dobbermann). 3: Die blaaskaakachtige bewondering voor onze Leider Führer Wolfgang Meister is bepaald een rode draad tussen alle pseudoniemen. 4: Wanneer het vonnis tegen uzelf komt? Dat zult ge zeker het beste weten...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op de essentie van mijn posting reageer je natuurlijk niet. Het gerecht wordt door het regime gebruikt om politieke tegenstanders te muilkorven. Dat is een feit. Iemand honderdduizend frank boete geven voor een verbale belediging in de richting van hun geliefde Marokkaantjes enerzijds, en anderzijds doodsbedreigingen van Marokkanen aan autochtonen negeren. De politie heeft ooit tegen mij gezegd, 'zolang ze u niet aanraken, doen we niks'. Dat is duidelijk discriminatie en rechtsontoegankelijkheid van autochtonen tegenover Marokki's. Dat is een feit en als gij dat OK vindt, zijt ge ne fascist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarmee het gezegd is :
als ik niet akkoord ga, is het omdat ik het (alweer) niet begrepen heb. En als we het niet kunnen halen, beginnen we te verwijten... Trouwens, beste, de politie heeft mij dat ook al gezegd, en geloof me het waren geen Marroki's die bedreigden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verwijten? Ik stel alleen iets vast. En neen, als ik sommigen hier op dit forum moet geloven, zijn het nooit de Marokkanen die iets verkeerd doen... Het zijn toch allemaal zo'n lieve jongens. Nou ja, voor sommige venten is dat misschien ook zo, die perverten die in Brussel rond het Fontenasplein rondhangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Deze rechter is nog steeds actief op de RECHTBANK eerste aanleg te Tongeren. In lopende rechtzaak heeft deze rechter een vonnis uitgesproken waarbij deze zijn macht heeft misbruikt. Zijn er nog personen die door deze het lijkt mij sterk op nepotistische rechter. Reageer en dien klacht in en zet het op deze forum ![]() Blijkbaar is deze rechter onschendbaar en mag er van alles uitgesproken worden. Rechtzoekende kunnen niet anders dan beroep aantekenen, maar wie betaald de beroeps kosten terug omwille deze rechter zijn machtmisbruik? Een klacht bij de hoge raad van justitie en zet er de pers is bij deze op zijn plaats want anders gaat het mischien toch of nog de doofpot in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De rechter zit in het verkeerde land, zo'n uitspraak gebeurt meestal alleen in Polen,Rusland,irak....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Petitieke opstarten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Iemand die de wet niet kent hoort geen rechter te zijn.
Die rechter weet blijkbaar niet eens dat er geen enkel wettelijk bezwaar is tegen 2 samenwonende partners van hetzelfde geslacht die samen een gemeenschappelijke bankrekening openen. Hen dat weigeren is zelfs tegen de antidiscriminatiewet. Ten tijde van de uitspraak konden 2 mannen zelfs al 2 jaar wettelijk huwen, en gehuwden kunnen toch ook zonder problemen een gemeenschappelijke rekening openen? Daarbij gedraagt hij zich niet als een neutrale rechter die de wet toe past, maar als een pastoor / imam op zijn preekstoel die allerlei idiote morele uitspraken doet. 2 mannen die samen wonen kunnen niet tegen de goede zeden of openbare orde zijn, want het betreft een privé-aangelegenheid in de beslotenhuis van hun eigen huis waar ze zelf alletwee mee in stemmen. Niemand heeft last van het feit dat die 2 mannen samen wonen of wat ze in hun slaapkamer doen, dus "openbare orde/zeden" zijn hier niet van toepassing. Wellicht zou je wel anders reageren als de uitspraak zou zijn "mogen 2 conservatieve christenen/moslims/joden wel een gezamenlijke rekening openen?" en is het feit dat conservatieve christenen/moslims/joden samen wonen of huwen wel conform de goede zeden of openbare orde?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |