![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmmm, de meeste zijn dat nochtans, wel... (toch in Vlaanderen) wat wil je doen communistisch gewijs alles confisqueren. Waarom zou je je als prive persoon / bedrijf niet met hout mogen bezig houden, die appelsienbakskes moeten ook gemaakt worden op een of andere manier. En er is een wet omtrent bosbouw je kan zomaar niet een boom omkappen, ook niet in uw tuin ten andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar soit... Een bos hoort idd niet in privé handen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er best wel eentje willen hebben overigens, lekker rustig, een challeke erin en in mijn vouwstoeleke rustig een boekske lezen, en wat naar de vogelkes luisteren.
liefst zo ergens waar in een straal van 5 km in de omtrek geen levende ziel te vinden is, (behalve dan wat beestjes. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en wat moet ik dan met mijn grond doen? Laatst gewijzigd door frank1234 : 20 november 2009 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik er pompoenen komen kweken? Ik wil de opbrengst gerust met u delen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je bvb een bos zou planten om binnen 20 jaar dat weer om te leggen zouden ze nog moeilijk durven doen, ... ja daarvoor dienen aangeplante bossen nu eenmaal, om gerooid te worden voor het hout en daarna terug bomen op te planten bvb.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als gij per sé een klein bos wilt, ook goed, hoor. 't Is uwe grond, hé, niet de mijne. Zet in dat bos van u dan maar veel kastanjebomen, en perelaars, en braamstruiken en zo ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad zo, maar zo ne finoven, heeft da een optimale verbranding ? anders gaan ze weer neuten over CO2 enz... Ze hebben altijd wel iets tegen het feit dat ne mens hem wilt verwarmen, maar ik kan u alleen maar gelijk geven, mocht ik zo een plaats hebben ik zette daar ook nen bos op, In de zomer hebde er het plezier van van erin te zitten en en in de winter kunt ge er het dode hout, etc van opstoken. Maar als ge wat geburen in uw buurt hebt, gaan ze zeker zagen, daar moogt ge zeker van zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet voorbehouden aan die partijen die niet graag gezien zijn door de piefen van de polisie ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel kleren aantrekken, en lekker dicht bij elkaar kruipen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En vertel eens, hoe kunnen die jongeren dan beter strijd voeren? Betogen voor de deur van Suez? Alsof dat ooit iets oplevert.
![]() |