![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een gewone werknemer die aan den band werkt,bij ons zijn de truckers vooral vlamingen of nederlanders. Kom niet met diene zever af aub. Het klopt er een aantal knelpunt beroepen zijn maar daar zijn jullie alweer de fout van; jullie oplossing,nog wat meer allochtonen naar hier halen.Neen man,men moest allang werk hebben gemaakt van al die werklozen hier,alsook er voor zorgen er meer mogelijkheden zijn en manieren zoeken zodat ze beter betaalt worden ofzo,tis tenslotte zware arbeid.Dat ik dit niet wil doen is onzin of beter gezegt,vlamingen; ik kan dat werk niet aan vanwege mijn rug en als ik aan een betere job geraak dan bv de bouw?Das mijn goed recht. Je snapt nig iets niet goed; de allochtone werkloosheid ligt hoger dan de vlaamse.Jij vind dat dit niet erg is en er maar een klein verschil opzit??Hallo,we zijn met een drnk ik 6tal miljoen vlamingen en met hoeveel zijn de allochtonen??Juist,zo moet je het bekijken,zo en niet anders en dan krijg je een duidelijk en eerlijker percentage. Denk toch eens na man; wij hebbe hier nu minstens 400 duizend werklozen en jullie halen er nu nog eens 50000 illegalen/allochtonen erbij?Te gek voor woorden. Ik ken niet het juiste cijfer maar al dat wat ze nu alweer doen kost ons hopen geld.Ik moet omdenduur alleen nog mijne zak gaan afdraaien voor een ander. Ze krijgen zelfs nu ocmw geld,onbegrijpelijk. Ik ken een vlaming die 2 j geleden bij het ocmw ging aankloppen en kwam van een kale reis terug.Eigen volk laatst,illegalen eerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb wel al geschreven over knelpuntberoepen zoals schoonmaker en in de horace : trek het loon op. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp betwijfel je niet dat er ook inkomsten zijn; maar weiger jij om ze in rekening te brengen. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat JMDD zegt in zijn boek klopt tot het tegendeel bewezen is.
Begin dus al maar bronnen op te zoeken. Je zult ze niet vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk; zoek de bronnen in zijn boek; je zal ze niet vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....95#post4449195 Maar ik probeer het nog eens. Als je de prijs van iets berekent; reken je zowel de kosten als de opbrengsten mee. Correct? Berekent JMDD ook de inkomsten? neen! Om berekeningen en cijfers te weerleggen; heb je de cijfers en berekeningen nodig. Geeft JMDD de cijfers? Neen. Hij geeft GEEN bronnen! Ik vind dat je nu ook eens mag antwoorden. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=230 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Minister
|
![]() Had men in België ook niet een Generaal Pardon enige tijd geleden?
In Nederland hadden we er eentje voor 27.500 stuks. Ons werd verteld dat de meesten dolgraag actieve betrokken belasting betalende burgers zouden worden . Ze waren hoger opgeleid en zo. De kosten zouden best wel mee vallen. Zie het bericht uit 2008: Pardon asielzoekers kost meer bijstand Citaat:
Miljoenen bijstand na generaal pardon Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héb je dat boek nu al dan niet gelezen, Indien nee; trek er geen conclusies uit! Indien ja; weerleg wat hij schrijft met jouw cijfers en bewijs! Zo lang niemand zijn cijfers weerlegt, kloppen ze. Uiteraard is het volledige kostenplaatje anno nu waarschijnlijk zelfs veel hoger, het cijfermateriaal vd KBS (gebruikt door JMDD) dateert van 2005, we zijn ondertussen 4 jaar verder!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Probeer het eerst hier eens.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=204 En hier. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=340 |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, nee, in Spanje heeft men meer dan enkel computers om te controleren of die bijdragen betaald wordn, ze wórden gewoon betaald - door henzelf (degene die de documenten nodig heeft) - of door oom, neef, papa, broer Hasan van de kebab zaak - want ja, in die cultuur' zorgt men nog voor elkaar, komt men nog voor elkaar op, helpt men elkaar - kunnen we nog wat van leren - zélfs als het op fraude en vervalsing aankomt! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=340 en hier probeer je niet meer? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=204 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Em heeft het gehoord van een ander jong ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 More try: Citaat:
Nee, trek dan geen conclusies en ga niks verklaren wat er wel of niet in staat. Ja, weerleg het dan. Dáár gaat het hier over.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 november 2009 om 23:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je nu voor één keer je leugens en laster achterwege laten? Jij beweert dat ik verdraai; hier vraag ik naar een quote. Maar dat kan je natuurlijk niet geven. Merk op dat jij wel mijn stellingen voortdurend verdraait. Dat toon ik ook aan. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=340 Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Dat negeer je liever. Jij beweert dat ik naast de kwestie discussiëer. Hier vraag ik om dit aan te tonen. Maar dat kan je alweer niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je toont helemaal niks aan artisjok, je dénkt dat je wat aantoont en gelijk hebt. Ik heb je al eerder gezegd, ik ga NIET in discussie met jou want dat is onbegonnen werk - en ik ben niet de enige die er zo over denkt. Rizzz heeft hier een engelengeduld aan de dag gelegd met je X op X op X netjes van antwoord te dienen, wat doe jij? Telkens weer opnieuw en opnieuw aan komen draven met; (over het niet toelaten van Turkije tot de EU) "of het 'schenden' van de mensenrechten in dat land' werkelijk de ware reden is", Rizzz plaatst links (telkens opnieuw), maar toch blijf je hangen in je mantra; of het wel echt de ware reden is!!1 Dan over zijn verblijf en werken in China, hij stelt dat het voor die mensen normaal is dat ze zo en zoveel uren per dag, 6 of 7 dagen per week werken, hij deed het tenslotte ook, want het werd van hem verwacht, jij komt dan keer op keer aandraven met; "Je hebt het hen niet eens gevráááágd" Dat zijn maar een paar voorbeelden... ...en nee, ik verwacht of verlang geen antwoord meer van je, laat de 'lezer' zijn/haar conclusies trekken. Ga daar mee naar de oorlog. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 november 2009 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hup!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 november 2009 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te lang in de spiegel kijken is dodelijk. Denk aan Narkissos.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in de spiegel kijken is óók dodelijk, niemand leeft eeuwig!
Zelfs U niet oh grote denker!
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |