Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2009, 03:16   #261
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je vroeg dus naar de inkomsten.

Alhoewel de werkloosheid enkele percentages hoger ligt bij allochtonen, werkt de overgrote meerderheid wel. Zij betalen bedrijfsvoorheffing; RSZ, BTW, en alle andere taksen en accijnzen zoals wij.

Dikwijls doen zij de laagbetaalde jobs die broodnodig zijn om de economie te laten draaien. Haal bijvoorbeeld al de allochtonen in de bouw, in het vrachtvervoer, aan de band,.... weg; en velen kunnen hun goedbetaalde jobs op hun buik schrijven.

Er zijn ook allochtonen die een zaak(je) opstarten en anderen tewerkstellen.
Iemand enig idee wat het BNP is die zij produceren?
Nog eens 246 lezen.Ik zal het nog eens int kort zeggen; ze komen naar hier of worden hier geboren en het zou gvdm al helemaal het toppunt zijn ze hier niks zouden doen.Als je hier wil komen of geboren bent moet je niet komen zagen met van wat leveren ze op.Doet niks terzake,ze krijgen de kans om hier een beter leven te hebben dan moeten ze maar hetzelfde doen zoals mij.Het is doodnormale zaak ze hier hun steentje bijdragen en profiteren daardoor mee van alle voorzieningen hier.

Ik ben een gewone werknemer die aan den band werkt,bij ons zijn de truckers vooral vlamingen of nederlanders.
Kom niet met diene zever af aub.
Het klopt er een aantal knelpunt beroepen zijn maar daar zijn jullie alweer de fout van; jullie oplossing,nog wat meer allochtonen naar hier halen.Neen man,men moest allang werk hebben gemaakt van al die werklozen hier,alsook er voor zorgen er meer mogelijkheden zijn en manieren zoeken zodat ze beter betaalt worden ofzo,tis tenslotte zware arbeid.Dat ik dit niet wil doen is onzin of beter gezegt,vlamingen; ik kan dat werk niet aan vanwege mijn rug en als ik aan een betere job geraak dan bv de bouw?Das mijn goed recht.

Je snapt nig iets niet goed; de allochtone werkloosheid ligt hoger dan de vlaamse.Jij vind dat dit niet erg is en er maar een klein verschil opzit??Hallo,we zijn met een drnk ik 6tal miljoen vlamingen en met hoeveel zijn de allochtonen??Juist,zo moet je het bekijken,zo en niet anders en dan krijg je een duidelijk en eerlijker percentage.

Denk toch eens na man; wij hebbe hier nu minstens 400 duizend werklozen en jullie halen er nu nog eens 50000 illegalen/allochtonen erbij?Te gek voor woorden.
Ik ken niet het juiste cijfer maar al dat wat ze nu alweer doen kost ons hopen geld.Ik moet omdenduur alleen nog mijne zak gaan afdraaien voor een ander.
Ze krijgen zelfs nu ocmw geld,onbegrijpelijk.
Ik ken een vlaming die 2 j geleden bij het ocmw ging aankloppen en kwam van een kale reis terug.Eigen volk laatst,illegalen eerst.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 06:53   #262
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Nog eens 246 lezen.Ik zal het nog eens int kort zeggen; ze komen naar hier of worden hier geboren en het zou gvdm al helemaal het toppunt zijn ze hier niks zouden doen.Als je hier wil komen of geboren bent moet je niet komen zagen met van wat leveren ze op.Doet niks terzake,ze krijgen de kans om hier een beter leven te hebben dan moeten ze maar hetzelfde doen zoals mij.Het is doodnormale zaak ze hier hun steentje bijdragen en profiteren daardoor mee van alle voorzieningen hier.
Als je de kost wil berekenen; moet je de inkomsten wel meerekenen.

Citaat:
Ik ben een gewone werknemer die aan den band werkt,bij ons zijn de truckers vooral vlamingen of nederlanders.
Kom niet met diene zever af aub.
Vooral; dat zal wel. Er wonen dan ook vooral Vlamingen in Vlaanderen.

Citaat:
Het klopt er een aantal knelpunt beroepen zijn maar daar zijn jullie alweer de fout van; jullie oplossing,nog wat meer allochtonen naar hier halen.Neen man,men moest allang werk hebben gemaakt van al die werklozen hier,alsook er voor zorgen er meer mogelijkheden zijn en manieren zoeken zodat ze beter betaalt worden ofzo,tis tenslotte zware arbeid.Dat ik dit niet wil doen is onzin of beter gezegt,vlamingen; ik kan dat werk niet aan vanwege mijn rug en als ik aan een betere job geraak dan bv de bouw?Das mijn goed recht.
Jullie oplossing? Wiens oplossing? Waar heb ik gesteld dat dit de oplossing is? (met link naar mijn citaat graag, geen interpretatie a.u.b.)
Ik heb wel al geschreven over knelpuntberoepen zoals schoonmaker en in de horace : trek het loon op.
Citaat:
Je snapt nig iets niet goed; de allochtone werkloosheid ligt hoger dan de vlaamse.Jij vind dat dit niet erg is en er maar een klein verschil opzit??Hallo,we zijn met een drnk ik 6tal miljoen vlamingen en met hoeveel zijn de allochtonen??Juist,zo moet je het bekijken,zo en niet anders en dan krijg je een duidelijk en eerlijker percentage.
Waar schrijf ik dat ik dit niet erg vind. (met link naar mijn citaat graag, geen interpretatie a.u.b.)
Citaat:
Denk toch eens na man; wij hebbe hier nu minstens 400 duizend werklozen en jullie halen er nu nog eens 50000 illegalen/allochtonen erbij?Te gek voor woorden.
Ik ken niet het juiste cijfer maar al dat wat ze nu alweer doen kost ons hopen geld.Ik moet omdenduur alleen nog mijne zak gaan afdraaien voor een ander.
Je bent tenminste zo eerlijk te schrijven dat je de cijfers niet kent. Ik wist niet dat het mensen zijn die we naar hier halen; ik dacht dat het over mensen ging die hier al waren!
Citaat:
Ze krijgen zelfs nu ocmw geld,onbegrijpelijk.
Wie krijgt er nu al geld van het OCMW? Kan je het correcte statuut van die mensen meegeven?
Citaat:
Ik ken een vlaming die 2 j geleden bij het ocmw ging aankloppen en kwam van een kale reis terug.Eigen volk laatst,illegalen eerst.
Op basis van 1 geval van horen zeggen; trek jij je besluiten!

Maar als ik het goed begrijp betwijfel je niet dat er ook inkomsten zijn; maar weiger jij om ze in rekening te brengen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 08:11   #263
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wat JMDD zegt in zijn boek klopt tot het tegendeel bewezen is.
Begin dus al maar bronnen op te zoeken. Je zult ze niet vinden.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 08:23   #264
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Wat JMDD zegt in zijn boek klopt tot het tegendeel bewezen is.
Begin dus al maar bronnen op te zoeken. Je zult ze niet vinden.
Ik vind dat JMDD eerst zelf mag bewijzen dat wat hij stelt klopt.
Je hebt gelijk; zoek de bronnen in zijn boek; je zal ze niet vinden.
Oud 21 november 2009, 08:38   #265
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou graag ééns een antwoord zien op deze vraag, maar als ik artisjok dit rechuit vraag gaat ze zich steeds verschuilen achter een flauw excuus.

Bewijst dat niet genoeg?
Ik heb je hierop geantwoord.
http://forum.politics.be/showthread....95#post4449195

Maar ik probeer het nog eens.
Als je de prijs van iets berekent; reken je zowel de kosten als de opbrengsten mee. Correct?
Berekent JMDD ook de inkomsten? neen!

Om berekeningen en cijfers te weerleggen; heb je de cijfers en berekeningen nodig. Geeft JMDD de cijfers? Neen. Hij geeft GEEN bronnen!

Ik vind dat je nu ook eens mag antwoorden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=230

Citaat:
Citaat:
Blijkbaar is in dit geval voor artisjok een krantenartikel wel genoeg om een mening te vormen.

(verwijs hierbij naar het artikel over de jongen die uit religieuze overwegingen gepest werd omdat hij een broodje met salami tussen eet).
In welk geval is een krantenartikel voldoende voor mij, om mijn mening te vormen? Geef er ook meteen het bericht bij waarop jij doelt.
Graag met link naar mijn citaat en geen interpretatie.
Oud 21 november 2009, 12:01   #266
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb je hierop geantwoord.
http://forum.politics.be/showthread....95#post4449195

Maar ik probeer het nog eens.
Als je de prijs van iets berekent; reken je zowel de kosten als de opbrengsten mee. Correct?
Berekent JMDD ook de inkomsten? neen!

Om berekeningen en cijfers te weerleggen; heb je de cijfers en berekeningen nodig. Geeft JMDD de cijfers? Neen. Hij geeft GEEN bronnen!

Ik vind dat je nu ook eens mag antwoorden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=230

Graag met link naar mijn citaat en geen interpretatie.
Nog altijd boekbesprekingen aan het doen van een boek dat je niet gelezen hebt?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 13:30   #267
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Had men in België ook niet een Generaal Pardon enige tijd geleden?
In Nederland hadden we er eentje voor 27.500 stuks. Ons werd verteld dat de meesten dolgraag actieve betrokken belasting betalende burgers zouden worden . Ze waren hoger opgeleid en zo. De kosten zouden best wel mee vallen. Zie het bericht uit 2008:
Pardon asielzoekers kost meer bijstand
Citaat:
Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) was eerder uitgegaan van ongeveer 35 miljoen euro op de langere termijn, maar hij heeft dat bijgesteld naar 45 miljoen euro. [...]
Dit jaar zal dat 63 miljoen euro aan bijstandsuitkeringen kosten, in 2009 stijgt dit naar 66 miljoen euro, om vervolgens te dalen naar 45 miljoen euro per jaar, omdat mensen werk vinden.
Nu zijn we 1 1/2 jaar verder en wat zijn nu de kosten?
Miljoenen bijstand na generaal pardon
Citaat:
Asielzoekers die onder het generaal pardon vielen, krijgen in totaal meer dan honderd miljoen euro aan bijstandsuitkering per jaar.
De precieze kosten aan uitkeringen liggen waarschijnlijk hoger, maar blijven onduidelijk.
Het kabinet zegt alleen hoeveel huishoudens een uitkering krijgen, niet om hoeveel personen het gaat.
De werkelijke bedragen zijn onbekend en dat is maar beter ook volgens de regering: "Volgens Albayrak 'dient het geen doel om dat in beeld te laten brengen'. "
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 13:59   #268
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar het boek al gelezen aangezien je tot deze 'conclusies' gekomen bent!
Nóg maar eens proberen!

Héb je dat boek nu al dan niet gelezen,
Indien nee; trek er geen conclusies uit!
Indien ja; weerleg wat hij schrijft met jouw cijfers en bewijs!

Zo lang niemand zijn cijfers weerlegt, kloppen ze.
Uiteraard is het volledige kostenplaatje anno nu waarschijnlijk zelfs veel hoger, het cijfermateriaal vd KBS (gebruikt door JMDD) dateert van 2005, we zijn ondertussen 4 jaar verder!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 14:25   #269
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nóg maar eens proberen!
Probeer het eerst hier eens.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=204

En hier.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=340
Oud 21 november 2009, 16:19   #270
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat een antwoord op de vraag of je het boek al gelezen hebt en tot die conclusies bent gekomen?

Soit, nee, in Spanje heeft men meer dan enkel computers om te controleren of die bijdragen betaald wordn, ze wórden gewoon betaald - door henzelf (degene die de documenten nodig heeft) - of door oom, neef, papa, broer Hasan van de kebab zaak - want ja, in die cultuur' zorgt men nog voor elkaar, komt men nog voor elkaar op, helpt men elkaar - kunnen we nog wat van leren - zélfs als het op fraude en vervalsing aankomt!
Oud 21 november 2009, 16:37   #271
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat een antwoord op de vraag of je het boek al gelezen hebt en tot die conclusies bent gekomen?
Neen; dat is daarop geen antwoord.

Citaat:
Soit, nee, in Spanje heeft men meer dan enkel computers om te controleren of die bijdragen betaald wordn, ze wórden gewoon betaald - door henzelf (degene die de documenten nodig heeft) - of door oom, neef, papa, broer Hasan van de kebab zaak - want ja, in die cultuur' zorgt men nog voor elkaar, komt men nog voor elkaar op, helpt men elkaar - kunnen we nog wat van leren - zélfs als het op fraude en vervalsing aankomt!
Kan je dat in die draad zelf antwoorden?

en hier probeer je niet meer?
Oud 21 november 2009, 18:04   #272
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Nóg maar eens proberen!

Uiteraard is het volledige kostenplaatje anno nu waarschijnlijk zelfs veel hoger, het cijfermateriaal vd KBS (gebruikt door JMDD) dateert van 2005, we zijn ondertussen 4 jaar verder!
Zo is dat !
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 22:58   #273
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Nóg maar eens proberen!

Haha,em snapt het toch niet zenne.
Em heeft het gehoord van een ander jong
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 23:42   #274
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen; dat is daarop geen antwoord.

Kan je dat in die draad zelf antwoorden?

en hier probeer je niet meer?
me iel aantwaarpe arti, ma nie me maaj (2de X) Irrelevante of naast de kwestie-vragen als een cirkelzaag...

1 More try:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Nóg maar eens proberen!

Hebt ge het gelezen?
Nee, trek dan geen conclusies en ga niks verklaren wat er wel of niet in staat.
Ja, weerleg het dan.

Dáár gaat het hier over.

Laatst gewijzigd door SDX : 21 november 2009 om 23:47.
Oud 22 november 2009, 09:58   #275
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
me iel aantwaarpe arti, ma nie me maaj (2de X) Irrelevante of naast de kwestie-vragen als een cirkelzaag...
Als je de relevantie van mijn post op de jouwe niet begrijpt wil ik het je gerust uitleggen.
Kan je nu voor één keer je leugens en laster achterwege laten?
Jij beweert dat ik verdraai; hier vraag ik naar een quote. Maar dat kan je natuurlijk niet geven.
Merk op dat jij wel mijn stellingen voortdurend verdraait. Dat toon ik ook aan.
Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Dat negeer je liever.

Jij beweert dat ik naast de kwestie discussiëer.
Hier vraag ik om dit aan te tonen. Maar dat kan je alweer niet.

Citaat:
1 More try:

Hebt ge het gelezen?
Ja, weerleg het dan.

Dáár gaat het hier over.
Deze post in gedachten, wil ik nu eerst van jouw dat je aantoont wat je beweert over mij. (met citaten graag, geen interpretaties)
Oud 22 november 2009, 13:34   #276
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je de relevantie van mijn post op de jouwe niet begrijpt wil ik het je gerust uitleggen.
Kan je nu voor één keer je leugens en laster achterwege laten?
Jij beweert dat ik verdraai; hier vraag ik naar een quote. Maar dat kan je natuurlijk niet geven.
Merk op dat jij wel mijn stellingen voortdurend verdraait. Dat toon ik ook aan.
Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Dat negeer je liever.

Jij beweert dat ik naast de kwestie discussiëer.
Hier vraag ik om dit aan te tonen. Maar dat kan je alweer niet.

Deze post in gedachten, wil ik nu eerst van jouw dat je aantoont wat je beweert over mij. (met citaten graag, geen interpretaties)
Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!
Je toont helemaal niks aan artisjok, je dénkt dat je wat aantoont en gelijk hebt.
Ik heb je al eerder gezegd, ik ga NIET in discussie met jou want dat is onbegonnen werk - en ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Rizzz heeft hier een engelengeduld aan de dag gelegd met je X op X op X netjes van antwoord te dienen, wat doe jij?
Telkens weer opnieuw en opnieuw aan komen draven met; (over het niet toelaten van Turkije tot de EU) "of het 'schenden' van de mensenrechten in dat land' werkelijk de ware reden is", Rizzz plaatst links (telkens opnieuw), maar toch blijf je hangen in je mantra; of het wel echt de ware reden is!!1

Dan over zijn verblijf en werken in China, hij stelt dat het voor die mensen normaal is dat ze zo en zoveel uren per dag, 6 of 7 dagen per week werken, hij deed het tenslotte ook, want het werd van hem verwacht, jij komt dan keer op keer aandraven met; "Je hebt het hen niet eens gevráááágd"

Dat zijn maar een paar voorbeelden...

...en nee, ik verwacht of verlang geen antwoord meer van je, laat de 'lezer' zijn/haar conclusies trekken.

Ga daar mee naar de oorlog.

Laatst gewijzigd door SDX : 22 november 2009 om 13:38.
Oud 22 november 2009, 13:36   #277
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.

1 More try:

Hebt ge het gelezen?
Ja, weerleg het dan.

Dáár gaat het hier over.
Hup!

Laatst gewijzigd door SDX : 22 november 2009 om 13:36.
Oud 22 november 2009, 13:36   #278
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!
Te lang in de spiegel kijken is dodelijk. Denk aan Narkissos.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 13:41   #279
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Niet in de spiegel kijken is óók dodelijk, niemand leeft eeuwig!
Zelfs U niet oh grote denker!
Oud 22 november 2009, 13:42   #280
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Te lang in de spiegel kijken is dodelijk. Denk aan Narkissos.
Je hebt natuurlijk ook mensen die zichzelf nooit zien, ik denk dat SDX daar op wijst, terecht lijkt me...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be