![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13361 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13362 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Nagelaten door een vliegtuig dat zichzelf in de grond heeft geboord..... Waarom die ene motor begraven ligt op de impact plaats,en die andere er een héél eind verwijderd vandaan ligt.... En dat bij een windje van hooguit 10 knopen.... Enig idee hoever een brief gaat wegwaaien na een explosie op de grond mijn beste..... 8 mijl verder zeker..... Ik dacht het niet...... Klasseer het maar bij het paspoort van die kaper in de twin tower,dat werd teruggevonden in de straat voor de torens en het inslagpunt,daarover hebt U ook nog altijd géén sluitende verklaring gegeven hoe een paspoort dat zich vooraan én binnenin een vliegtuig bevindt quasi onbeschadigd een einde voor de inslagzone en de aanvliegroute in een straat wordt teruggevonden nog voor de toren instrortten... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 november 2009 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13363 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Citaat:
Als eerste , naatuurlijk waren er velen die explosies hoorden . Vele getuigen zullen spreken over dezelfde explosies overigens. Van groot belang is natuurlijk wanneer men die explosies hoorde. en dan heb ik het niet over de explosie tijdens de planecrash explosies . Bij een controlled demolition worden de explosies altijd direct opgevolgd door de instorting van het gebouw. De getuigen hoorden explosies ver voor de instorting(en zelfs erna) van wat voor gebouw dan ook . voorbeeld : Hoe kan een explosie 5 minuten voor de collapse van de 2e toren te maken hebben controlled demolition ?? In de tijd na de instorting van beide torens en voor de instorting vangebouw 7 zijn vele explosies waargenomen door de getuigen . Ook juist deze getuigen worden in die filmpjes naar voren gehaald ! Men laat echter weg wanneer zij explosies hoorden !! waarom laten zij die zeer relevante informatie weg?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13364 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.debunk911myths.org/topics...ht_93_-_debris oa een driverslicense
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13365 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() Juist ja, vandaar dat terreur, contra terreur en intel specialisten zeiden dat het zo gesofisticeerd was dat er hulp nodig was. Toen kwam ook de vingerwijzing naar Irak. Dat klopt niet, dus wie was het dan wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13366 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Iedereen denkt altijd maar dat er een enorme organisatie achter heeft moeten zitten . Dat hoeft helemaal niet . terroristische Aanslagen vereisen juist erg weinig middelen en organisatie , en kosten bitter weinig .
De US government had er echter baat bij om te doen lijken dat er een enorm georganiseerde vijand was. Dit puur om de oorlogsvoering die was ingezet en de expansie van de macht van de US president, een soort van politieke basis te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13367 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Citaat:
We are having some difficulty in navigating these county roads which have, in some cases, become nearly impassable with two-foot drifts of snow. This March snowfall has certainly added to the drama of this critical situation. The only thing in our favor is that fact that we still have several hours of daylight left. Even my DeSoto seems to be resisting our efforts. I have lost the power steering and am forced to maneuver the car over this treacherous terrain with sheer muscle and my force of will. We are determined to find the rest of this plane and to offer assistance to survivors. I see something ahead...the trees...what's that in the trees? Is it snow? Why, no--it's clothing! Every limb of every tree is strung with clothing...shirts...dresses...they look as though they've been hung out to dry. I can't...I can't believe what I'm seeing. I believe I see smoke up ahead. I'm afraid...there does appear to be...something. I'm pulling in behind the officer. We must proceed on foot. Oh, no! What I can see is worse that you could ever imagine. There is a crater--it appears to be quite deep...perhaps 35 feet deep. There is thick smoke. I can barely make out the twisted wreckage of a large aircraft. The plane appears to have slammed itself nose first into the ground. I don't see how anyone could possibly have survived this kind of impact. As I look around in the snow I see slivers of silver/green metal, spilled fuel, and debris. I see no bodies...only indistinguishable remnants of human remains. Here is the largest identifiable piece of humanity: a part of a backbone that is still connected to a kidney. These people...these poor people. What must have happened? How long must they have known their inescapable fate? The wing and engine we first found must have been 3 or 4 miles away. I've never seen anything like this before... bron http://www.perrycountyindiana.org/at...rcrashnarr.cfm Citaat:
Citaat:
Het paspoort was overigens niet van de 'pilootkaper' dus kon zich ook elders in het toestel bevinden. Foto's laten debris zien op nagenoeg alle straten rond de toren . Ook is de exacte vindplaats niet eens bekend . Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 02:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13368 | |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() Citaat:
Maar nu u toch over de corrupte politiek bezig bent, wat dan met de corruptie in de commissie om er ook maar enig belang aan hechten gezien oa de belangenvermeningen. Dat is dan plots ineens zwart op wit, niks aan het handje opnieuw? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13369 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Papier vliegt géén 9 kilometer verder met dat windje,tenzij het vanuit grote hoogte komt... En daar is die explosie van het vliegtuig zélf niet krachtig genoeg voor om te zorgen dat het debris méér dan enkele honderden meters wordt omhooggeblazen... Maximaal 200 meter is het hoogst haalbare.... Uw bron zegt zélf dat menselijke resten én debris werden teruggevonden in een gebied van 280.000 vierkante meter direct rondom de crash site... Dat is een oppervlakte van iets minder dan 530 op 530 meter mijn beste..... Uw verklaring is dus niet voldoende om het puinspoor te verklaren dat tot in new baltimore tot op 9 km afstand terug gaat.... U ziet ,zélfs Uw debunksite spuit onzin.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13370 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() En die fbi dude die eerst zei dat er militair was ingegrepen en erna dat weer introk?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13371 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En hier uit Dixie zijn link.... Het vetgedrukte... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13372 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
U wéét toch dat er behalve die FBI gast zich nog eentje heeft versproken wat vlucht 93 betreft.... En dan nog eentje die héél wat hoger op de ladder staat dan die FBIer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13373 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() Onze goeie vriend Rusmfeld. Ook van verwarring, 5 jaar later. Op den duur weet ge ni meer wa ge gezegd hebt en word het moeilijk alle leugens bij te houden. Tuurlijk is die neergeknald maar waarom dat verbergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13374 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Destijds konden ze op dat moment onmogelijk wéten dat de passagiers op het punt stonden om de cockpit van het vliegtuig te bestormen én te heroveren... Het is namelijk erg sneu als je als autoriteit moet gaan toegeven dat je er eentje uit de lucht haalt die nét terug is heroverd op de kapers.... Waarom denkt U dat het propaganda filmpje van vlucht 93 zo snél is gemaakt na deze ramp.... Op vergelijkende filmpjes wat betreft de slachtoffers en gebeurtenissen met de andere vliegtuigen in de twin towers én het pentagon zullen we jaren moeten wachten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13375 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Citaat:
nee , dat was helemaal geen verspreking . Vele officials sloten eerst niet uit dat vlucht 93 was neergehaald! Jullie denken steeds dat iedere official direct op de hoogte isd van de juiste feiten , en dat crap . Waarom denk je dat men onderzoek is gaan verrichten ?? omdat alles direct duidelijk was ? Rumsfelt heeft zich niet versproken , maar nam gewoon te snel aan dat vlucht 93 was neergehaald . Een doorgewintert politicus als Rumsfelt verraad echt niet per ongeluk een complot. Jullie beweren dus weer doodleuk dat de piloten voor de camera aan het liegen zijn , dat ze eigenlijk hadden moetenzeggen "we shot down flight 93"? Uit alles blijkt dat dit onmogelijk was ,ook wanneer je de black box gegevens vergelijkt met de vluchtgegevens van de straaljagers die er op af gingen . Ook uit de flight data zelf had moeten blijken dat het was neergehaald . U heeft 0,0 materiaal om een shootdown aan te tonen , alleen speculatie over uitspraken van officials . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13376 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13377 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13378 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Gelooft gij écht Uw eigen onzin..... Ofwel in de cockpit zélf ,ofwel direkt achter de cockpit om te voorkomen dat passagiers de cockpit kunnen binnenvallen..... Vindt jij er érg logisch dat zich één kaper helemaal achteraan het toestel zou bevinden tijdens de crash..... Die zat op het doosje volgens U....Last van de schijterij of zo.... ![]() De exacte vindplaats was Veseystreet nog voor de torens instortten.. En het vliegtuig kwam over veseystreet én WTC6 de noord toren binnengevlogen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13379 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Tot aan de crash zelf had men telefonisch contact met flight 93 !
http://www.beliefnet.com/Inspiration...ng-Up.aspx?p=2 Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13380 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
|
![]() Citaat:
In die bewuste straat lag niet alleen dat paspoort als enige restant van vlucht 11 , er lag veel meer Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |