Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2009, 21:02   #13361
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Ja, het zou kunnen dat het extremisten waren. Maar door wie betaald, gepland? Dit kan een groepje terroristen niet alleen opzetten.

Waarom niet ?, kwestie van op tijd op staan om de betreffende vlucht niet mis te lopen .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 21:07   #13362
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
@Svennies:

Denkt u nog steeds dat vlucht 93 uit de lucht geschoten is ?
Hebt U een logische verklaring voor een puinspoor van 8 miles (13 km)
Nagelaten door een vliegtuig dat zichzelf in de grond heeft geboord.....

Waarom die ene motor begraven ligt op de impact plaats,en die andere er een héél eind verwijderd vandaan ligt....

En dat bij een windje van hooguit 10 knopen....

Enig idee hoever een brief gaat wegwaaien na een explosie op de grond mijn beste.....

8 mijl verder zeker.....
Ik dacht het niet......

Klasseer het maar bij het paspoort van die kaper in de twin tower,dat werd teruggevonden in de straat voor de torens en het inslagpunt,daarover hebt U ook nog altijd géén sluitende verklaring gegeven hoe een paspoort dat zich vooraan én binnenin een vliegtuig bevindt quasi onbeschadigd een einde voor de inslagzone en de aanvliegroute in een straat wordt teruggevonden nog voor de toren instrortten...

Laatst gewijzigd door Svennies : 22 november 2009 om 21:11.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 22:26   #13363
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Bij jou is alles uit de context getrokken wanneer het enigsinds naar een inside job ruikt.
Punt is dat zowat iedereen die een camera onder z'n neus kreeg die dag het had over explosions en huge explosions. Ook citaten van opeenvolgende explosies, kettingexplosies tijdens de neergang van de torens zijn aan de orde.
Plus, bij de meesten is het duidelijk dat het om explosies gaat op andere tijdstippen dan wanneer de vliegtuigen in de torens crashten. Ook veel citaten van explosies in de kelderverdiepingen. Maar volgens de parcifals alhier waren al die huge explosions (ground shaking wordt zelfs meermaals gezegd) bussen haarlak en computerschermen die ontploften. Yeah right.
Doch, mij gaat het niet enkel daarom.
U heeft de docu blijkbaar maar half gezien, of u bent niet in staat verbanden te leggen tussen bepaalde dingen.
Ik ga u aantonen waarom ik denk dat het uit de context is getrokken .

Als eerste , naatuurlijk waren er velen die explosies hoorden . Vele getuigen zullen spreken over dezelfde explosies overigens.

Van groot belang is natuurlijk wanneer men die explosies hoorde. en dan heb ik het niet over de explosie tijdens de planecrash explosies .

Bij een controlled demolition worden de explosies altijd direct opgevolgd door de instorting van het gebouw.

De getuigen hoorden explosies ver voor de instorting(en zelfs erna) van wat voor gebouw dan ook . voorbeeld : Hoe kan een explosie 5 minuten voor de collapse van de 2e toren te maken hebben controlled demolition ??

In de tijd na de instorting van beide torens en voor de instorting vangebouw 7 zijn vele explosies waargenomen door de getuigen . Ook juist deze getuigen worden in die filmpjes naar voren gehaald ! Men laat echter weg wanneer zij explosies hoorden !!

waarom laten zij die zeer relevante informatie weg??
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 23:07   #13364
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hebt U een logische verklaring voor een puinspoor van 8 miles (13 km)
Nagelaten door een vliegtuig dat zichzelf in de grond heeft geboord.....

Waarom die ene motor begraven ligt op de impact plaats,en die andere er een héél eind verwijderd vandaan ligt....

En dat bij een windje van hooguit 10 knopen....

Enig idee hoever een brief gaat wegwaaien na een explosie op de grond mijn beste....
FACT: Experts on the scene tell PM that a fan from one of the engines was recovered in a catchment basin, downhill from the crash site. Jeff Reinbold, the National Park Service representative responsible for the Flight 93 National Memorial, confirms the direction and distance from the crash site to the basin: just over 300 yards south, which means the fan landed in the direction the jet was traveling. "It's not unusual for an engine to move or tumble across the ground," says Michael K. Hynes, an airline accident expert who investigated the crash of TWA Flight 800 out of New York City in 1996. "When you have very high velocities, 500 mph or more," Hynes says, "you are talking about 700 to 800 ft. per second. For something to hit the ground with that kind of energy, it would only take a few seconds to bounce up and travel 300 yards." Numerous crash analysts contacted by PM concur.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
8 mijl verder zeker.....
Ik dacht het niet......

Klasseer het maar bij het paspoort van die kaper in de twin tower,dat werd teruggevonden in de straat voor de torens en het inslagpunt,daarover hebt U ook nog altijd géén sluitende verklaring gegeven hoe een paspoort dat zich vooraan én binnenin een vliegtuig bevindt quasi onbeschadigd een einde voor de inslagzone en de aanvliegroute in een straat wordt teruggevonden nog voor de toren instrortten...
FACT: Wallace Miller, Somerset County coroner, tells PM no body parts were found in Indian Lake. Human remains were confined to a 70-acre area directly surrounding the crash site. Paper and tiny scraps of sheetmetal, however, did land in the lake. "Very light debris will fly into the air, because of the concussion," says former National Transportation Safety Board investigator Matthew McCormick. Indian Lake is less than 1.5 miles southeast of the impact crater — not 6 miles — easily within range of debris blasted skyward by the heat of the explosion from the crash. And the wind that day was northwesterly, at 9 to 12 mph, which means it was blowing from the northwest — toward Indian Lake.

http://www.debunk911myths.org/topics...ht_93_-_debris oa een driverslicense
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 23:28   #13365
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waarom niet ?, kwestie van op tijd op staan om de betreffende vlucht niet mis te lopen .
Juist ja, vandaar dat terreur, contra terreur en intel specialisten zeiden dat het zo gesofisticeerd was dat er hulp nodig was. Toen kwam ook de vingerwijzing naar Irak. Dat klopt niet, dus wie was het dan wel
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 01:46   #13366
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Iedereen denkt altijd maar dat er een enorme organisatie achter heeft moeten zitten . Dat hoeft helemaal niet . terroristische Aanslagen vereisen juist erg weinig middelen en organisatie , en kosten bitter weinig .

De US government had er echter baat bij om te doen lijken dat er een enorm georganiseerde vijand was. Dit puur om de oorlogsvoering die was ingezet en de expansie van de macht van de US president, een soort van politieke basis te geven.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 01:58   #13367
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hebt U een logische verklaring voor een puinspoor van 8 miles (13 km)
Nagelaten door een vliegtuig dat zichzelf in de grond heeft geboord.....

Waarom die ene motor begraven ligt op de impact plaats,en die andere er een héél eind verwijderd vandaan ligt....

En dat bij een windje van hooguit 10 knopen....
This is Roland Brewer, owner and operator of radio station WTCJ. We have just received word of an apparent plane crash near Millstone. Local farmer, George McIntrye, reported the wreckage in his field just moments ago. We are at that location now and can report that we have found a wing, part of what appears to be a fuselage undercarriage, and a large engine. It is difficult to determine exactly what has happened. But it is now quite evident that this is only part of the wreckage. Whatever has gone down is quite a sizable aircraft. Right now there is only myself and one state policeman who are trying to locate the rest of the wreckage. We are returning to our vehicles to begin what I fear is a most gruesome search.

We are having some difficulty in navigating these county roads which have, in some cases, become nearly impassable with two-foot drifts of snow. This March snowfall has certainly added to the drama of this critical situation. The only thing in our favor is that fact that we still have several hours of daylight left. Even my DeSoto seems to be resisting our efforts. I have lost the power steering and am forced to maneuver the car over this treacherous terrain with sheer muscle and my force of will. We are determined to find the rest of this plane and to offer assistance to survivors.

I see something ahead...the trees...what's that in the trees? Is it snow? Why, no--it's clothing! Every limb of every tree is strung with clothing...shirts...dresses...they look as though they've been hung out to dry. I can't...I can't believe what I'm seeing. I believe I see smoke up ahead. I'm afraid...there does appear to be...something. I'm pulling in behind the officer. We must proceed on foot.

Oh, no! What I can see is worse that you could ever imagine. There is a crater--it appears to be quite deep...perhaps 35 feet deep. There is thick smoke. I can barely make out the twisted wreckage of a large aircraft. The plane appears to have slammed itself nose first into the ground. I don't see how anyone could possibly have survived this kind of impact. As I look around in the snow I see slivers of silver/green metal, spilled fuel, and debris. I see no bodies...only indistinguishable remnants of human remains. Here is the largest identifiable piece of humanity: a part of a backbone that is still connected to a kidney. These people...these poor people. What must have happened? How long must they have known their inescapable fate? The wing and engine we first found must have been 3 or 4 miles away. I've never seen anything like this before...

bron http://www.perrycountyindiana.org/at...rcrashnarr.cfm

Citaat:
Enig idee hoever een brief gaat wegwaaien na een explosie op de grond mijn beste.....

8 mijl verder zeker.....
Ik dacht het niet......
Alleen zeer lichte materialen in erg kleine stukjes (snippers)waren op grote afstand gevonden!
Citaat:
Klasseer het maar bij het paspoort van die kaper in de twin tower,dat werd teruggevonden in de straat voor de torens en het inslagpunt,daarover hebt U ook nog altijd géén sluitende verklaring gegeven hoe een paspoort dat zich vooraan én binnenin een vliegtuig bevindt quasi onbeschadigd een einde voor de inslagzone en de aanvliegroute in een straat wordt teruggevonden nog voor de toren instrortten...
Daar is niets vreemd aan :
Het paspoort was overigens niet van de 'pilootkaper' dus kon zich ook elders in het toestel bevinden. Foto's laten debris zien op nagenoeg alle straten rond de toren . Ook is de exacte vindplaats niet eens bekend .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 02:07.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 02:20   #13368
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Iedereen denkt altijd maar dat er een enorme organisatie achter heeft moeten zitten . Dat hoeft helemaal niet . terroristische Aanslagen vereisen juist erg weinig middelen en organisatie , en kosten bitter weinig .

De US government had er echter baat bij om te doen lijken dat er een enorm georganiseerde vijand was. Dit puur om de oorlogsvoering die was ingezet en de expansie van de macht van de US president, een soort van politieke basis te geven.
Het was niet enkel de us die dat zei, maar de rest van de intel wereld ook. Weinig organisatie, ik dacht het niet, dat is geen plan van vandaag op morgen uit te voeren he. Ze werden nb al een jaar op voorhand ervan verwittigd.

Maar nu u toch over de corrupte politiek bezig bent, wat dan met de corruptie in de commissie om er ook maar enig belang aan hechten gezien oa de belangenvermeningen. Dat is dan plots ineens zwart op wit, niks aan het handje opnieuw?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 12:01   #13369
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
FACT: Experts on the scene tell PM that a fan from one of the engines was recovered in a catchment basin, downhill from the crash site. Jeff Reinbold, the National Park Service representative responsible for the Flight 93 National Memorial, confirms the direction and distance from the crash site to the basin: just over 300 yards south, which means the fan landed in the direction the jet was traveling. "It's not unusual for an engine to move or tumble across the ground," says Michael K. Hynes, an airline accident expert who investigated the crash of TWA Flight 800 out of New York City in 1996. "When you have very high velocities, 500 mph or more," Hynes says, "you are talking about 700 to 800 ft. per second. For something to hit the ground with that kind of energy, it would only take a few seconds to bounce up and travel 300 yards." Numerous crash analysts contacted by PM concur.
FACT: Wallace Miller, Somerset County coroner, tells PM no body parts were found in Indian Lake. Human remains were confined to a 70-acre area directly surrounding the crash site. Paper and tiny scraps of sheetmetal, however, did land in the lake. "Very light debris will fly into the air, because of the concussion," says former National Transportation Safety Board investigator Matthew McCormick. Indian Lake is less than 1.5 miles southeast of the impact crater — not 6 miles — easily within range of debris blasted skyward by the heat of the explosion from the crash. And the wind that day was northwesterly, at 9 to 12 mph, which means it was blowing from the northwest — toward Indian Lake.

http://www.debunk911myths.org/topics...ht_93_-_debris oa een driverslicense
Volgens Uw link zijn in new baltimore ook papieren resten teruggevonden mijn beste,6 mijl van de crashsite vandaan...

Papier vliegt géén 9 kilometer verder met dat windje,tenzij het vanuit grote hoogte komt...

En daar is die explosie van het vliegtuig zélf niet krachtig genoeg voor om te zorgen dat het debris méér dan enkele honderden meters wordt omhooggeblazen...
Maximaal 200 meter is het hoogst haalbare....

Uw bron zegt zélf dat menselijke resten én debris werden teruggevonden in een gebied van 280.000 vierkante meter direct rondom de crash site...

Dat is een oppervlakte van iets minder dan 530 op 530 meter mijn beste.....

Uw verklaring is dus niet voldoende om het puinspoor te verklaren dat tot in new baltimore tot op 9 km afstand terug gaat....

U ziet ,zélfs Uw debunksite spuit onzin....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 12:09   #13370
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

En die fbi dude die eerst zei dat er militair was ingegrepen en erna dat weer introk?!
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 12:13   #13371
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
This is Roland Brewer, owner and operator of radio station WTCJ. We have just received word of an apparent plane crash near Millstone. Local farmer, George McIntrye, reported the wreckage in his field just moments ago. We are at that location now and can report that we have found a wing, part of what appears to be a fuselage undercarriage, and a large engine. It is difficult to determine exactly what has happened. But it is now quite evident that this is only part of the wreckage. Whatever has gone down is quite a sizable aircraft. Right now there is only myself and one state policeman who are trying to locate the rest of the wreckage. We are returning to our vehicles to begin what I fear is a most gruesome search.

We are having some difficulty in navigating these county roads which have, in some cases, become nearly impassable with two-foot drifts of snow. This March snowfall has certainly added to the drama of this critical situation. The only thing in our favor is that fact that we still have several hours of daylight left. Even my DeSoto seems to be resisting our efforts. I have lost the power steering and am forced to maneuver the car over this treacherous terrain with sheer muscle and my force of will. We are determined to find the rest of this plane and to offer assistance to survivors.

I see something ahead...the trees...what's that in the trees? Is it snow? Why, no--it's clothing! Every limb of every tree is strung with clothing...shirts...dresses...they look as though they've been hung out to dry. I can't...I can't believe what I'm seeing. I believe I see smoke up ahead. I'm afraid...there does appear to be...something. I'm pulling in behind the officer. We must proceed on foot.

Oh, no! What I can see is worse that you could ever imagine. There is a crater--it appears to be quite deep...perhaps 35 feet deep. There is thick smoke. I can barely make out the twisted wreckage of a large aircraft. The plane appears to have slammed itself nose first into the ground. I don't see how anyone could possibly have survived this kind of impact. As I look around in the snow I see slivers of silver/green metal, spilled fuel, and debris. I see no bodies...only indistinguishable remnants of human remains. Here is the largest identifiable piece of humanity: a part of a backbone that is still connected to a kidney. These people...these poor people. What must have happened? How long must they have known their inescapable fate? The wing and engine we first found must have been 3 or 4 miles away. I've never seen anything like this before...
bron http://www.perrycountyindiana.org/at...rcrashnarr.cfm



Alleen zeer lichte materialen in erg kleine stukjes (snippers)waren op grote afstand gevonden!
Lees eens het vetgedrukte dat ik heb aangeduid in Uw eigen link.....


En hier uit Dixie zijn link....

Het vetgedrukte...
Citaat:
Six miles to the southeast, at New Baltimore, a town of 630 people, Andy Stoe was in his yard Wednesday night when he found two scraps of paper -- one an endorsed check for $698, made out to a San Jose, Calif. man who was not on the passenger list. The other paper was a financial statement, singed around the edges.
Héél kleine stukjes papier zegt U......
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 12:16   #13372
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
En die fbi dude die eerst zei dat er militair was ingegrepen en erna dat weer introk?!
Dat was maar een verspreking op het moment van de grote verwarring van de dag volgens onze tegenstanders hier....

U wéét toch dat er behalve die FBI gast zich nog eentje heeft versproken wat vlucht 93 betreft....
En dan nog eentje die héél wat hoger op de ladder staat dan die FBIer
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 12:25   #13373
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Onze goeie vriend Rusmfeld. Ook van verwarring, 5 jaar later. Op den duur weet ge ni meer wa ge gezegd hebt en word het moeilijk alle leugens bij te houden. Tuurlijk is die neergeknald maar waarom dat verbergen.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 12:58   #13374
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Onze goeie vriend Rusmfeld. Ook van verwarring, 5 jaar later. Op den duur weet ge ni meer wa ge gezegd hebt en word het moeilijk alle leugens bij te houden. Tuurlijk is die neergeknald maar waarom dat verbergen.
Inderdaad die goeie ouwe Rumsfeld,en generaal arnold niet vergeten....

Destijds konden ze op dat moment onmogelijk wéten dat de passagiers op het punt stonden om de cockpit van het vliegtuig te bestormen én te heroveren...

Het is namelijk erg sneu als je als autoriteit moet gaan toegeven dat je er eentje uit de lucht haalt die nét terug is heroverd op de kapers....

Waarom denkt U dat het propaganda filmpje van vlucht 93 zo snél is gemaakt na deze ramp....

Op vergelijkende filmpjes wat betreft de slachtoffers en gebeurtenissen met de andere vliegtuigen in de twin towers én het pentagon zullen we jaren moeten wachten....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 13:46   #13375
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat was maar een verspreking op het moment van de grote verwarring van de dag volgens onze tegenstanders hier....

U wéét toch dat er behalve die FBI gast zich nog eentje heeft versproken wat vlucht 93 betreft....
En dan nog eentje die héél wat hoger op de ladder staat dan die FBIer

nee , dat was helemaal geen verspreking . Vele officials sloten eerst niet uit dat vlucht 93 was neergehaald!

Jullie denken steeds dat iedere official direct op de hoogte isd van de juiste feiten , en dat crap . Waarom denk je dat men onderzoek is gaan verrichten ??
omdat alles direct duidelijk was ?

Rumsfelt heeft zich niet versproken , maar nam gewoon te snel aan dat vlucht 93 was neergehaald . Een doorgewintert politicus als Rumsfelt verraad echt niet per ongeluk een complot.

Jullie beweren dus weer doodleuk dat de piloten voor de camera aan het liegen zijn , dat ze eigenlijk hadden moetenzeggen "we shot down flight 93"?
Uit alles blijkt dat dit onmogelijk was ,ook wanneer je de black box gegevens vergelijkt met de vluchtgegevens van de straaljagers die er op af gingen .

Ook uit de flight data zelf had moeten blijken dat het was neergehaald .
U heeft 0,0 materiaal om een shootdown aan te tonen , alleen speculatie over uitspraken van officials .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 13:47   #13376
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Destijds konden ze op dat moment onmogelijk wéten dat de passagiers op het punt stonden om de cockpit van het vliegtuig te bestormen én te heroveren...
Dat wist men eerst ook niet !
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 13:50   #13377
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Lees eens het vetgedrukte dat ik heb aangeduid in Uw eigen link.....
ja , wat is daar mee ?

Citaat:
En hier uit Dixie zijn link....

Het vetgedrukte...


Héél kleine stukjes papier zegt U......
Papier kan ook over de grond verder waaien in open vlaktes !
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 13:53   #13378
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Daar is niets vreemd aan :
Het paspoort was overigens niet van de 'pilootkaper' dus kon zich ook elders in het toestel bevinden. Foto's laten debris zien op nagenoeg alle straten rond de toren . Ook is de exacte vindplaats niet eens bekend .

Gelooft gij écht Uw eigen onzin.....
Ofwel in de cockpit zélf ,ofwel direkt achter de cockpit om te voorkomen dat passagiers de cockpit kunnen binnenvallen.....

Vindt jij er érg logisch dat zich één kaper helemaal achteraan het toestel zou bevinden tijdens de crash.....

Die zat op het doosje volgens U....Last van de schijterij of zo....

De exacte vindplaats was Veseystreet nog voor de torens instortten..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht

En het vliegtuig kwam over veseystreet én WTC6 de noord toren binnengevlogen.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 14:02   #13379
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Tot aan de crash zelf had men telefonisch contact met flight 93 !

http://www.beliefnet.com/Inspiration...ng-Up.aspx?p=2

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 14:02.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 14:05   #13380
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.443
Standaard

Citaat:
Gelooft gij écht Uw eigen onzin.....
Ofwel in de cockpit zélf ,ofwel direkt achter de cockpit om te voorkomen dat passagiers de cockpit kunnen binnenvallen.....
U heeft geen enkel idee wat er zich in het toestel afspeelde , deze mensen wisten helemaal niet wat de plannen van de kapers waren . Dus waarom zouden ze de cockpit willen bestormen??

In die bewuste straat lag niet alleen dat paspoort als enige restant van vlucht 11 , er lag veel meer

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 14:09.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be