![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lauren De Cleyn (17), de studente geneeskunde en Emilie Leus (18) en Laetitita Vandevelde (18) werden op 11 november doodgereden door een meneer met drank op.
Mijn vraag toen (even uitleggen voor buitenlanders: dit is Belgie dus deze meneer was 12 november weer op straat) was toen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk duidelijkheid, daar houd ik van. En nu ben ik benieuwd of Alice het eens is met haar Forumvriendjes. |
||||
|
|
|
|
|
#702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#704 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik jou doodrijd straks hoop ik dat ik nog ergens een onbetaalde verkeersboete heb openstaan en dat ik enkel daarvoor gestraft word. Wat kan iemand jou familie nu schelen? Een parkeerboete betalen draagt bij tot het potje waar heel onze maatschappij van leeft. Veel belangrijker.
|
|
|
|
|
#705 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Een citaat met link vraag ik. Maar dat kan je niet geven. |
||
|
|
|
|
|
#706 |
|
Banneling
|
Aanbevolen lectuur voor artisjok.
Kosten die in aanmerking moeten genomen worden in haar natte vinger rekenwerk. http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=JA2IMDHT |
|
|
|
|
|
#707 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En nog van dat...zullen we anderen niet vervelen en dit verder zetten in de juiste draad? En begin zelf maar, hoe is het met dat ongelezen boek waar je maar over doorjammert?
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#709 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een mooiere illustratie van het morele failliet van een Vlaamse verkavelingshaas als bovengetekende zou ik niet kunnen geven. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 november 2009 om 20:55. |
|
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Deze man" = de voornoemde doodrijder. |
|
|
|
|
|
|
#711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allemaal zever in pakjes CdK. Volgens de linkse poco's is dit enkel een onveiligheidsgevoel. |
|
|
|
|
|
|
#712 | |
|
Schepen
|
Citaat:
"en die zatlap die drie jonge levens verwoest heeft, waarom is dat opeens zo erg?? omdat het in je kraam te pas komt??? want in een andere post beweer je dat ik op de planeet van de dromers thuishoor omdat ik niét van mening ben dat geld meer waard is dan een mensenleven. you're full of it." dus, beste vriend, zoals iedereen hier nu kan zien, was dat stukje zin een reflectie van jouw instelling en niet van mijn gedachten omtrent de zatlap die ongestraft zijn wagen als wapen kan gebruiken om drie onschuldige mensen de dood in te jagen. wat een infantiele manier van discussiëren. |
|
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U schijnt dat normaal te vinden. Het signaal dat u daarmee afgeeft net als de door u bewonderde rechters is dat het allemaal niet zo erg is. Ongelukje. |
|
|
|
|
|
|
#714 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat hij niet in voorarrest zit heeft te maken met het feit dat hij alle feiten heeft bekend en het onderzoek is afgerond plus dat er geen vluchtgevaar is, neem dan daarbij het feit dat onze gevangenissen vol zitten met vreemd gespuis. Die man zal zijn straf heus niet ontlopen.
|
|
|
|
#715 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
5 Jaar voor moord op pianist.
Rede van de lichte straf is omdat het slachtoffer de moord "uitlokte". http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...ordenaar.dhtml |
|
|
|
|
|
#716 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#717 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
12 juryleden? |
||
|
|
|
|
|
#718 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#719 |
|
Schepen
|
woorden in mijn mond leggen die ik nooit geopperd of geschreven heb, wat een infantiele manier van discussiëren.
|
|
|
|
|
|
#720 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dus jij vindt dit een correct vonnis?
De 12 jury leden hadden in dit geval nooit van uitlokking mogen spreken. "Uitlokking van moord" heeft men in de wet ingevoerd voor bv slachtoffers van langdurig misbruik die hun verkrachter vermoorden. De pianist werd vermoord omdat hij de man streelde op de borst, arm en in de nek. Uitspraak: Uitlokking van moord!!!! Door de uitspraak van de jury heeft men de rechter beperkt in zijn vonnis tot een max straf van 5 jaar!! In dit geval heeft justitie dus dik gefaald. |
|
|
|