![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als entree serveert Leterme II
de specialiteit van CD&V : een GSM-cijns, op zijn Florentijns. Nog vòor de soep zit ik op de plee ![]() Nu nog een taks op WC-papier zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() muggenzifterij en regelnijverij. Onvoorstelbaar waar ze toch allemaal over gaan lullen om aan geld te komen.
Dat ze voor één keer eens origineel zijn, maar ja dat vraagt 5 minuten politieke moed en daar beschikken ze niet over. Ik stel mij daar trouwens vragen over : met name ik kom niet aan 12,5 € per maand en wat als ik privé nog een eigen gsm heb ? Jongens jongens in wat voor een klotenland wonen wij hier toch. Binnenkort moeten we nog alleen gaan werken om belastingen te betalen. Laatst gewijzigd door Yves38 : 28 november 2009 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals bij bedrijfswagens waar men 5000 km forfaitair prive belasting op betaald. Ook al heeft men er nog 10 auto's privé en geen stap privé verplaatsingen gedaan. Maffiageld hé.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou beter een Taks op belgacom leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Tis gewoonweg niet meer normaal.
Ik las ook vandaag dat schouppe zou willen dat mensen zouden beboet moeten worden omdat mensen roken in hun wagen? Zou gevaarlijk zijn?Als je dit ook alweer doet dan mag je gewoon niks meer,ook niet je radio verzetten enz....Belachelijk gewoonweg en zo zie je maar wat er gebeurt;ze beginnen met een hand door een rookverbod in cafe en dergelijke meer en dan nemen ze je hele arm. Tis duidelijk; ze zwieren ons geld naar illegalen en walen maar oeps,er is dan (zogezegd) geen geld meer en voila,snel nieuwe regeltjes gaan vinden om de mensen te pesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen zorgen
Het is een kwestie van tijd voor de Europese commissie de kwestie Belgacom en Telenet definitief in het vizier neemt(momenteel zijn deze beide gevallen niet uniek in Europa,en vallen ze niet speciaal op).. Ondertussen wordt iedere taks inderdaad vlotjes doorgerekend aan de klanten....zo werkt het nu eenmaal.Het uitvinden van nieuwe taksen is ....onverstandig.... Naar het schijnt zijn in het Koninkrijk nog steeds vele miljarden te innen door een verbeterde belastings-opvolging,dat hoor ik al sedert de jaren stillekes,ze schrijven deze nobele doelstelling zelfs vrijwel jaarlijks in de begroting in... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 28 november 2009 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt dat ze kunnen melken is precies dat ze roaming doen tussen 'GSM en vast net' en de enige operator zijn die dit kunnen aanbieden. Nu wat ik zou taxeren is de vast ekosten die belgacom rekent. Als ze de vaste kosten afschaffen verdwijnt natuurlijk de taks;.. Nu naar ecologie toe is het een domme maatregel; het is beter dat iedereen zit te bellen dan zich in het verkeer wurmt en nog een paar ton CO2 extra produceert Ik vraag mij ook af, als de company policy stipuleert dat je een GSM niet privé mag gebruiken, waar de fiscus dan een basis zal vinden om die GSM als voordeel in natura te belasten. Bovendien als je een tweede GSM hebt met een belkaartje, terug waar haalt ze de bewijskracht om te stellen dat een GSM ook maar énig privéfunctie heeft ? Dus hun maatregel staat echt op drijfzand. Een Belgacom taks daarentegen zou niet op drijfzand staan.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 28 november 2009 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er binnenkort iemand met een gsm naar Leterme en co gooien?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kloteregering. Klotestaat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 28 november 2009 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]()
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat ze dan gewoon het lef hebben om de personenbelasting te verhogen. Dat zou veel duidelijker zijn en ook meer opbrengen om het begrotingstekort iet wat te dichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() allee, nu nog rekeningrijden invoeren (wat een pak duurder voor de gemiddelde man gaat uitvallen), de kostprijs van het openbaar vervoer verhogen (of minder tussenkomst van de staat) en waarom niet een taks op ongezond voedsel...
waarom gaan we nu feitelijk nog werken ????? ![]() niet werken is minder luxe, maar dat beetje meer materiële luxe wordt disproportioneel gecompenseerd door de vrije tijd, geen stress , verplichtingen en sociale voorzieningen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() denk dat we binnenkort taks zullen moeten betalen om te ademen !
![]() en by the way........... hoe gaan ze rekening houden met de nieuwe gsm's waar ge twéé simkaarten kunt insteken ???? hoe gaan ze privé en werk dan scheiden ????????????? hun kloteregeling is gewoon onkontrolleerbaar !! ![]()
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 28 november 2009 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij wel. Anderen niet.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf de belasting op arbeid af en je hebt alvast géén zwartwerk meer. Iedereen werkt ongelimiteerd en verdient naar werken zonder bestraft te worden. Het innen voor de staat begint op het moment dat je consumeert. Verbruik je niets dan betaal je ook niets. Verbruik je veel, dan draag je ook veel bij aan de gemeenschap. Het KM-rijden (zoals Nederland het voorstelt) past daar dus perfect in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi uw GSM weg. Veel simpeler.
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voer een belasting voor schoonmoeders in.
|
![]() |
![]() |