![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U noemt dat een implosie. Toen ze die kiezers bijwonnen moet je dat bijgevolg een explosie hebben genoemd. (Het VB heeft trouwens volgens de media vijftien keer op rij verloren. Dat zijn 15 implosies. maar alla) Hoe jullie dat aan elkaar rijgen wil ik niet weten maar één ding staat vast en dat zijn de onweerlegbare feiten: A/ Het VB staat electoraal nog steeds een stuk hoger dan het peil dat ze hadden toen het establishment zich verplicht zag de democratie af te schaffen door het cordon. B/ Zelfs de miljardenslurpende gesubsidieerde vijand van het VB (regimepers) geeft met grote spijt zonder het te weten toe dat het programma van het VB (onanks het regimegebeuk) nog steeds ongewijzigd is gebleven. C/ De core business van het VB wordt na dertig jaar met de dag aktueler D/ Dagelijks bewijst de werkelijkheid het grote gelijk van het VB waardoor de media er van langs om minder in slagen om deze werkelijkheid of te verzwijgen of in een politiek correct kleedje te steken. tja...Implosie, 't is nogal wat hé...
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
maar let op: nergens zal u in mijn schrijfsels vinden dat ik het linkiewinkieland verbiedt om de electorale nederlaag en de daaropvolgende hergroepering een "implosie" te noemen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 november 2009 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Met alle respect k9, maar nu had ik van jou toch iets meer verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
A) Klopt. Ik zou mijn wensen voor voorspellingen kunnen neerploffen. Maar neen dus. U hebt met A/ gelijk. B) Ook dat zou wel eens kunnen kloppen. Ook al heb ik steeds bestreden dat het VB een heus programma zou hebben (wat op zich maar net zo erg is als ongeveer alle andere partijen). Wie de holle slogans en herhaalde mantra's dan toch abusievelijk voor een programma houdt, ja dat is zeer weinig veranderd. Daarom net dat het VB achter het cordon moet blijven. C) Hier moet nuance....Wat het VB rapporteert en vaststelt is net hetgene wat ook iedere andere mens vaststelt. Zelfs het andere extremistische uiteinde van het politieke spectrum begint dat nu luidop te zeggen. Ik heb nooit problemen gehad met te zeggen dat het VB gelijk had met (zeer veel maar niet alles) wat zij vaststelden. MAAR : het zijn de zogenaamde "oplossingen" die het gevaar van het VB uitmaken. Deze zijn volledig geënt op een confrontatiestrategie en dat is gevaarlijk voor een langdurige duurzame samenleving. Persoonlijk ga ik eerder voor een overlegmodel. De "wij-zij" conflictaanpak van het Vlaams Belang is niet mijn keuze omdat die steeds in een rampzalige puinhoop eindigt.
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Sorry maar de VB top vind ik grotendeels een bende racisten, en een racist is per definitie niet intelligent hoor.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen is rascist maar een beschaafd mens beheerst zijn driften. Het heeft met slim of dom of intelligent zijn niets te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() bvb - Vlaamse onafhankelijkheid willen zij gewoon via een conflictstrategie uitroepen zonder onderhandelen.
- In afwachting van die onafhankelijkheid willen ze de geldtransferten naar Wallonië gewoon stoppen door niet meer te betalen. - Amnestie...mag er volgens mij nooit komen - Integratie-destructief zijn hun voorstellen om nieuwe moskeën of minaretten te verbieden. Pure confrontatiepolitiek. - Voorstel tot kliklijnen voor asielzoekers. Alleen al het idee van een kliklijn ?! - Domweg verbieden van hoofddoek (gelijk man vrouw noemen ze dat) -...... Hoeveel moet u er nog hebben. En dan dat taaltje...de pocket van mohamed..... U kunt het leuk en gedurfd vinden....om in de praktijk aan politiek te doen is dat gewoon dramatisch en compleet ongeschikt.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elf zetels verliezen noem jij gewoon een electorale nederlaag ???
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Zeker niet als het over zoiets ondefinieerbaar als de menselijke geest gaat. U vervalt gewoon in de domme progressieve praat die een bepaald imago moet vormen van de politieke tegenstander. U doet dus rustig mee aan de wij-tegen-zij rethoriek. Aan het conflictmodel....proficiat voor zoveel intelligentie !
![]() |
![]() |
#116 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met niemand moet er onderhandeld worden, alleen Vlaanderen heeft een stem in haar zelfbeschikking. Citaat:
Wie is er baas over Vlaams geld? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u dan in staat uit te leggen waar het fascisme is dat u het Vlaams Belang toeschrijft? Of wordt het dan eventjes moeilijker en zal het duidelijk worden dat u slechts aan goedkope etikettering doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat volk eens beslissen in een referendum over het al dan niet splitsen van België. Ik vrees dat je na de uitslag een serieus toontje lager zou zingen.
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moskee hoort immers geen minaret te hebben om als volwaardige moskee dienst te doen. De eerste moskeeën in de tijd van Mohammed hadden er trouwens geen. Minaretten hebben in islamitische ogen evenwel een heel symbolische betekenis: het is een affirmatie van de voortgaande islamitische verovering. Mij lijkt het dan ook een heel duidelijk signaal naar de moslims: je mag dan wel je geloof belijden binnen de wettelijke perken van onze godsdienstvrijheid, maar er is geen sprake dat we welke dominantie dan ook van jullie godsdienst accepteren. U evenwel ziet niet in welke uitermate belangrijke symboliek die minaretten voor moslims heeft; bijgevolg concludeert u ook heel verkeerde zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houden we Vlaams geld in Vlaanderen of geven we het weg aan de Walen? Dat is er al èèn. |
|
![]() |
![]() |