![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
God bless atheism.
Vlaams-republikeinse atheist. Echte Belgen haten Nederlanders. Laatst gewijzigd door Mr. Orange : 30 november 2009 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Minister
|
Serieus, mensen. Niemand kan mij van liefde voor de Islam betichten. Maar wie van die zaak een referendum heeft gemaakt verdient een fikse draai om de oren.
Je wenst geen minaretten in je stad? Heel simpel: verbied gewoon de bouw van hoge, ronde ,smalle torens , van alle hoge, ronde, smalle torens. Die passen hoe dan ook niet bij de hier heersende bouwstijlen. Het specifiek over minaretten hebben, ja, kijk, dat ruikt naar discriminatie. Moslims hebben natuurlijk zélf een en ander gezocht. Maar toch... |
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De islam is veel slechetr dan eender welke andere religie simpelweg dat ze onomstotelijk aanzet tot geweld en haat . hun pedo profeet heeft eigenhanding het voorbeeld gegeven door ongelovigen te onthoofden en sindsdien volgen radicale volgelingen tot op de dag van vandaag dat voorbeeld. Wie leeft naar het voorbeeld van de profeet die komt bij geweld en gedwongen bekering uit. Wie leeft naar het voorbeeld van jezus komt bij zelfopoffering en naastenliefde uit. ik ben zelf atheist maar je kan religies niet gelijkschakelen ... Er zijn goede en slechte religies er is ying en yang. Zeggen dat elke religie slecht is is zoals beween dat elke ideologie fout is. fundamentelisme is fout maar de islam zet door haar starheid en inherente fanatisme aan tot fundamentelisme. Het feit alleen al dat men in vele islamlanden geboren wordt als moslim en er op straffe van de dood moslim moet blijven zegt genoeg. het essentiele verschil is het ontstaan van beide religies. En volgelingen die naar het beeld van hun profeet leven zullen daardoor bepaalde feiten stellen. Dat de islam op 1000'den km's van elkaar steeds voor geweld zorgt omille van dezelfde doctrinaire interpretatie zegt voldoende. Zelfs voor de moderne communicatiemiddelen was dat het geval. bij de sialm zijn het niet de moslims die de islam misbruiken maar de islam die aanzet tot.... bij het christendom zijn er veel minder problemen maar er zijn er ook die het christendom als excuss in roept om. persoonlijk heb ik het christendom niet nodig om zin te geven aan mij leven. maar wie beiden op één lijn plaatst kan even goed nationaal-scoialisme en christen-democratie op één lijn plaatsen dat is even absurd. hoe kan men trouwens een geweldenaar als profeet verheerlijken om nog maar te zwijgen over zijn andere uitspattingen.... Laatst gewijzigd door ilfalco : 30 november 2009 om 19:29. |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
LEER LEZEN !!!!!! WAAR VERGOELIJK IK DE ISLAM ??
|
|
|
#266 |
|
Minister-President
|
Gaat niet ver genoeg. Een totaal verbod op nieuwe moskees.
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de Schepper is me daarnet nog komen zeggen dat ik wat meer Zwitserse producten moet kopen, dat is blijkbaar goed voor mijn gezondheid.
de Schepper heeft altijd gelijk. en wie ben ik om de Schepper zijn Woord in de wind te slaan, nietwaar. |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een lekker stukje Toblerone.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarom zouden moskees moeten afgebroken worden? Er zijn even veel redenen om de kerken af te breken.
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, sommigen lezen gewoon wat ze willen lezen.
|
|
|
#273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
²
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sommigen lezen u als een boek.
Maar inderdaad Pietje, het is niet wat je zegt maar wat de ander denkt dat je zegt. Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 november 2009 om 20:04. |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anders gezegd, je legt Pelgrim woorden in de mond (woorden die hij in de verste verte niet heeft uitgesproken)
Laatst gewijzigd door Pietje : 30 november 2009 om 20:14. |
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zegt, of vraagt tenminste, waarom moskees afbreken? Er zijn evenveel redenen om de kerken af te breken. Je geeft dus zelf aan dat er redenen zijn om moskees af te breken. Vermits er evenveel redenen zijn om kerken af te breken. Je vraagt en geeft zelf het antwoord. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|