![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Zeker doen, ik hoop dat de pvda die weg blijft bewandelen.
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#923 | |||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weet ik beter dan wie ook. Ik betaal me er alvast blauw aan. Het principe nu is dat er mensen 1000 euro of meer moeten betalen voor hun hospitalisatieverzekering. Het gevolg is dat deze mensen het niet meer kunnen betalen en zich dan ook niet meer verzekeren, met alle gevolgen van dien. Het voorstel van de N-VA is dat iedereen een betaalbare hospitalisatieverzekering krijgt aan (+/-) 100 euro per jaar. Deze 100 euro zal alvast beter betaalbaar zijn dan de 1000 euro of meer van nu. Je kan met deze verzekering wel geen éénpersoonskamer nemen. Hoe kan N-VA dit realiseren, terwijl de privé verzekeraars dit niet kunnen? Bekijk gewoon hoeveel de verzekeraars moeten uitbetalen in WallonIê, in Brussel, in Vlaanderen. Je zou versteld staan van de verschillen. Ook het feit dat een éénpersoonskamer niet in aanmerking komt heeft z'n redenen, in een éénpersoonskamer kan een arts extra ereloon opstrijken, in een meerpersoonskamer kan dit niet. Het zijn net die erelonen die onze huidige SZ kapot gemaakt heeft. Ook nu zijn er artsen die mensen overhalen om een éénpersoonskamer te nemen onder het mom van: "u bent verzekerd, u betaald geen euro meer".
![]() |
![]() |
#925 | |||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() [quote=guido 007;4467318]Dat weet ik beter dan wie ook. Ik betaal me er alvast blauw aan.
Ok, leg dan eens uit hoe het werkt? Hoe komt men aan de inkomsten? Wat is het verschil met het angelsaksisch model? Wat zijn progressieve belastingen? Wat is de oorsprong van het Bismarkiaans model? Citaat:
Citaat:
Maar het is weer duidelijk wat jij vooropsteld: De solidariteit tussen rijk en arm moet opgezegd worden als die arme een waal of brusselaar blijkt te zijn. Zeer sociaal. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 30 november 2009 om 13:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=jamás será vencido;4468585]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=jamás será vencido;4468585]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag dat Wallonié één euro aan Vlaanderen moet betalen bestaat Belgié niet meer. Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2009 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De dag dat Wallonié één euro aan Vlaanderen moet betalen bestaat Belgié niet meer.[/quote] Allez, vroeger liepen de transferts nochthans van Wallonië naar Nederlandstalig België.
![]() |
![]() |
#931 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2009 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jajajaja ,
dit is geen virtueel bericht gisteren las ik dat Johan een come back voorbereidt vanuit de senaat. Vandaag lezen we dat het kringloopfonds, opgericht door Johan en Els De Weerdt ,niet belegde in ethische fondsen maar in rommelkredieten. Dit dan nog bij KBC, die zijn ook al verschillende malen bij u en ik langsgekomen met hun St-Nicolaas schoentje. 25 miljoen "doorgechast", voorts hoorde ik nog een vreemd berichtje dat het zilverfonds "leeg" zou zijn . man man man, dit hou je niet voor mogelijk ! En maar belastingen opleggen voor een groene ECO-economie ! Laatst gewijzigd door boerenverstand : 2 december 2009 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is 1 miljard Belgische franken....................
![]() |
![]() |
#934 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Een vlaams nationalist die nog altijd in Belgische franken rekent, ironisch.
![]() |
#935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft niets met Vlaams Nationalisme of ironie te maken maar heel veel met de waardeinschatting van het bedrag.
![]() |
![]() |
#936 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() De waardeinschatting is dan ook niet ironisch. Dat een vlaams nationalist ervoor kiest om in Belgische franken een bedrag uit te drukken terwijl we al jaren met euro's rekenen. Dat is ironisch. Ik wist niet dat je gehecht was aan de Belgische valuta.
![]() |
#937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grrrrr, (wat ik hier wil schrijven zal ik niet schrijven uit schrik voor de moderator, het is alleszins niet vleiend voor u). Dit heeft niets met Vlaams Nationalisme of gehecht zijn te maken. Nogmaals dit heeft alles te maken met de waarde van iets inschatten. Ik kan er ook niets aan doen dat ik meer dan 40 jaar gerekend heb in franken. Maar om je een plezier te doen zal ik voortaan in Luxemburgse franken rekenen.
![]() |
![]() |
#938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft nochtans een punt. Bij de invoering van de euro stonden Vlaams-nationalisten te juichen: weer een Belgisch symbool minder...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |