![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben tegen een rookverbod, tegen dragen van de veiligheidsgordel, tegen snelheidsbeperkingen op autosnelwegen, tegen loodzware accijnzen, enz... What the fuck heeft dat met België te maken ? |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef U de raad ook te gaan schreeuwen tegen de koeien in de wei omdat ze door hun "scheten" en "vlaaien" teveel CO2 produceren. Zouden die koeien ook gefrustreerd zijn ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 december 2009 om 15:21. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lokaal Raadslid
|
Maar waarom die plotse bocht van Di Rupo? Dat is de vraag waar ik een antwoord op wil. Over het roken zelf is er al een draad.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de manier waarop het weer moet gebeuren, nooit kan er eens in dat kutland een duidelijke wet gemaakt worden. Overal in het buitenland is het gewoon verboden een saf op te steken in de horeca, of dat nu een pizzeria , een bar, een restaurant of eender wat is. in den belziek moet dat weer gepaard gaan met de regel en dan de uitzonderingen op de uitzonderingen en dan net voor heel het zaakje erdoor moet ne waal die omwille van zijn kiespubliek op t laatste nipperke heel den boel weer op zijn kop zet, dat kan alleen in den belziek, |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zijne frank is ongetwijfeld pas op het allerlaatste moment gevallen dat die gasten dat wel eens ambetant zouden kunnen vinden. Ofwel wil hij het blokeren om de rest te kloten, en om het te gebruiken om weer iets anders gedaan te krijgen, di rupo kunt ge maar vertrouwen voor zover ge hem kunt zien, en dan nog heeft hij u ongetwijfeld bij uw kloten. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
en kan 1 man dat dan tegenhouden?
|
|
|
|
#29 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Off-Topic: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar opzich daarniemand lastvan Citaat:
On-Topic: In verband met Dirupo , niet stabielepersoon !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en de oplossing die velen zien, namelijk meer wetjes die het gedrag tussen mensen moeten regelen, maken de onverdraagzaamheid slechts groter. Spijtig dat zo weinigen dit inzien.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Zo, Henri ik ben laag gevallen???? en u???? roker zeker????En in de cafeetjes staan er nog ......rokers die laag gevallen zijn.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik vind inderdaad ook dat niemand last mag hebben van de rook van iemand anders...
Langs de andere kant vind ik het ook wel onverdraagzaam ervoor te zorgen dat rokers nergens meer een sigaretje mogen roken terwijl ze een pintje drinken op café... Waarom gewoon de uitbaters niet zelf laten kiezen (als ze tenminste geen personeel in dienst hebben), en eventueel de rookvrije café's fiscaal belonen? Ben er zeker van dat iedereen, roker / niet-roker en cafébazen daar beter van worden. Verder betwijfel ik het of er na de invoering van een algemeen rookverbod veel niet-rokers (meer) op café zouden gaan als ze dat vroeger niet deden omwille van de rook, maar dat is een andere discussie, hé |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
On-Topic: In verband met Dirupo , niet stabielepersoon !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, nu heb ik DiRupo eens 10 seconden sympathiek gevonden se
|