![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Auto's zeggen veel over hun bestuurder. Met welke auto rijdt een bepaalde forummer hier volgens jou?
Pelgrim -> Fiat Panda Another Jack -> Audi stationwagon A4 Hertog Gelre -> oude Mercedes 190 An Arkos -> geen, kan dat niet betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Flurk: een toyota Corolla, maar dan wel met een plastic spoiler zodat hij er biiiiiiiiiiiiiiiiiiijna uitziet als een echte Mercedes.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebgeen rijbewijs , mag zelfs nietopkomen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dronkoers: een 2 PK'tje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwartengeel, en dat is iets wat ie erg bewust geheim wil houden, rijdt met een Lamborghini Countach '84. Ik ben er erg jaloers op, maar steeds ie me passeert kan ik hem toch niet inhalen om op zijn muil te slaan.
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 december 2009 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Max met zo'n kubelwagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij rijdt met een Puch, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben slechtziende , dus
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Max met een Mercedes uit 1936 (met 650.000 km op de teller)
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan vdB:
![]() Raf: ![]() Bertie en andere creationisten: ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jan van den Berghe.
-knip- Distel was me voor.
Laatst gewijzigd door Andro : 2 december 2009 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehehe...
![]() Heerlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mezelf:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat ik je al gezien heb op de Brusselse ring. Maar goed... meestal slaap ik dan nog half.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben je al vaak gepasseerd, maar meestal ben je te hard aan het vloeken op een of andere idioot in een gele sportbak om mij op te merken.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah zo... vroeg me reeds af waar dat gemeuuuuuh vandaan kwam.
|
![]() |
![]() |