Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2009, 21:47   #201
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Standaard Vlaams Belang doet eindelijk iets in het belang van Vlaanderen

Direct veroordelen!
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 21:56   #202
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht

Ik vraag waar je dit haalt en jij post nog eens iets waar nergens instaat waar dit vandaan komt.

Zucht....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Dat is dus louter de definitie van allochtoon volgens Knack(en ik veronderstel gemeente antwerpen). Ik zie niet in waarom een allochtoon geen vlaming kan zijn.
Je had gelijk Fieseler, ik was te optimistisch.

Laatst gewijzigd door daiwa : 2 december 2009 om 21:59.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 00:04   #203
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Goed gezien van Abou.

Het is waar, de meeste mensen beseffen niet eens hoe gevaarlijk het VB is voor Belgie.
idd. dat denken ze ja.
maar vanwaar nu het grootste gevaar komt voor het VB bestaat er in hun bestuur de grootste twijfel .(die soms moeilijk intern te houden is)
jogo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 19:38   #204
AVVVVK1302
Vreemdeling

AVVVVK1302's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Waarom?

Er is niks racististisch aan door te zeggen dat je enkel vlaming kan zijn als je blank bent EN afstamt van enkele stammen 1000-2000 jaar geleden?

Vlaming zijn is dus niks meer dan je over^20 grootvader geboren op de juiste plek?

Als over zo snel van nationaliteit wisselen: helemaal niet

Je hebt ook al allochtonen die hier l 3-4-5 generaties zijn. Geen vlmaingen als ze niet het juiste kleurtje hebben?

Wat met al die die afstammen van romeinse, spaanse, duitse, franse en andere overheersers die hier zaten? ook geen vlmaingen?

Waarom zouden we niet meer bestaan? Ooit gehoord van evolutie?
Ik stel voor dat je eens de definitie van 'racisme' opzoekt in den dikke Vandaele. Dan weet je dat het geen racisme is. Het gaat om het feit dat iedereen zijn eigen lapje grond mag hebben, en niet over extremistische gezever van die zo geheten 'racisten'. Een kleurtje komt door de locatie waar het volk vandaan komt, kan iedereen niet thuisblijven (welvaart is niet alleen in functie van plaats, maar ook van andere factoren...)
Ja Vlamingen zijn mensen die geboren werden op een bepaalde plek in de geschiedenis. Wie er niet bij was heeft pech... (dat vindt ik toch tenminste)

De immigranten voor de grote economische migraties begin 20ste eeuw zijn verwaarloosbaar en dus kan onze samenleving die wel 'verteren', maar de massale immigraties die daar op volgen noem ik meer een volksverhuizing, en dus kunnen we die moeilijk omzetten naar vlamingen. Een identiteit kan je niet aanleren en we kunnen niet iedereen omroepen tot europeaan.
En ik heb al van evolutie gehoord: het gaat meestal over het VERBETEREN van soorten, en niet omgekeerd. Varianten kunnen verdwijnen, maar ik vindt dat spijtig. En je hebt precies geen fierheid.

Laatst gewijzigd door AVVVVK1302 : 6 december 2009 om 19:40.
AVVVVK1302 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 19:55   #205
AVVVVK1302
Vreemdeling

AVVVVK1302's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Dat soort "identitair" (lees racistisch) gezwam, heeft niks met gezond verstand te maken.
Mag je niet meer opkomen voor je identiteit? Is dat al racisme? Is fier zijn over wie je bent en waar je vandaan komt al racisme... amai dan zijn we heel fout bezig.

Als je merkt dat er ieder jaar meer en meer vreemdelingen komen wonen in je Vlaams dorpje, en op een dag ze een meerderheid vormt, dan verhuis ik. Als je persee tussen andere 'culturen' wilt wonen kan je daar wonen of een eilandje kopen in de stille zuidzee en het 'utopia' noemen.
Oud 10 december 2009, 19:21   #206
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVVVVK1302 Bekijk bericht
Mag je niet meer opkomen voor je identiteit? Is dat al racisme? Is fier zijn over wie je bent en waar je vandaan komt al racisme... amai dan zijn we heel fout bezig.

Als je merkt dat er ieder jaar meer en meer vreemdelingen komen wonen in je Vlaams dorpje, en op een dag ze een meerderheid vormt, dan verhuis ik. Als je persee tussen andere 'culturen' wilt wonen kan je daar wonen of een eilandje kopen in de stille zuidzee en het 'utopia' noemen.
Tja, hier heb je gelijk in.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be