![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Direct veroordelen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zucht.... ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 december 2009 om 21:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar vanwaar nu het grootste gevaar komt voor het VB bestaat er in hun bestuur de grootste twijfel .(die soms moeilijk intern te houden is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja Vlamingen zijn mensen die geboren werden op een bepaalde plek in de geschiedenis. Wie er niet bij was heeft pech... (dat vindt ik toch tenminste) De immigranten voor de grote economische migraties begin 20ste eeuw zijn verwaarloosbaar en dus kan onze samenleving die wel 'verteren', maar de massale immigraties die daar op volgen noem ik meer een volksverhuizing, en dus kunnen we die moeilijk omzetten naar vlamingen. Een identiteit kan je niet aanleren en we kunnen niet iedereen omroepen tot europeaan. En ik heb al van evolutie gehoord: het gaat meestal over het VERBETEREN van soorten, en niet omgekeerd. Varianten kunnen verdwijnen, maar ik vindt dat spijtig. En je hebt precies geen fierheid.
European Liberation Organization: "There is no greater sorrow on earth than the loss of one's native land." - Euripides Laatst gewijzigd door AVVVVK1302 : 6 december 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je merkt dat er ieder jaar meer en meer vreemdelingen komen wonen in je Vlaams dorpje, en op een dag ze een meerderheid vormt, dan verhuis ik. Als je persee tussen andere 'culturen' wilt wonen kan je daar wonen of een eilandje kopen in de stille zuidzee en het 'utopia' noemen.
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |