![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kwam gisteren tot een allesomvattende conclussie (jawel
![]() Bij het lezen van de familiegeschiedenis van de de Rothschilds begon ik vele aanknopingen te zien. De puzzel vervolledigt zich. http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family http://www.rothschild.com/ Deze familie heeft de hele wereld in zijn macht en heeft een heel lage dunk over de mensheid en deze onderaan de piramide. Ze zijn de drijvende krachten of opzetter van oorlogen tvv imperialisme en totalitaire controle. De laatste tijd slagen hun plannen heel goed vind ik persoonlijk. Hun stamboom gaat terug tot ver voor het jaar 0. (over de bloedlijnen en de link met egypte ga ik hier maar niet beginnen, alhoewel inteelt een belangrijk onderdeel is vd familie) Zie Moses rothschild (1550 BC) vanwaar men direct overschakelt naar 17e eeuw. Bizar dat zo een groot stuk ontbreekt. Zelfs in mijn persoonlijk stamboom kan ik terug naar 1500) http://upload.wikimedia.org/wikipedi...amily_tree.png Er is een heel grote analogie met het verloop van de oorlogen van de VS en de familie: (volgens wiki hebben ze hun macht uitgebouwd ten tijde van Napoleon, maar dat vind ik hard te geloven voor iets wat een stamboom heeft die tot 1500 VC gaat !) http://americanhistory.about.com/lib...lineuswars.htm Volgens wiki is de macht vd familie begonnen bij Napoleon, waar ze een grote rol in het goud en edelmetalen speelden. Ik zie ook hier een link met Hitler, Sadam, andere leiders,... Als je weet dat Hitler gefinancieerd was door de banken en de industrie uit de VS (waarbij de Bushes een grote rol spelen), dan zie ik ook een grote reden waarom hij zich uiteindelijk afzette tegen de Joden aka Wereld Bankiers. Diegene die hem het imperium beloofden en bedrogen hebben. Ze doen dit spelletje al eeuwen dus. Financieer een probleem, stel iemand aan die het MAG en gaat oplossen voor jou. Wanneer het probleem groot genoeg is en er genoeg oorlogsindustrie langs beide zijden is gemaakt, start de oorlog. De vele doden die hier bij vallen zijn collateral damage. Uiteindelijk worden oorlogen uitgevochten door het volk, niet door de machthebbers. Het is heel bizar dat na WO1, de opbouw van Duitsland zo een wending heeft genomen. De Weimar republiek kende tgv (of analoog met) de grote Depressie in de VS ook grote financiële problemen (gelinkt?). Ik stel me hierbij de vraag wie Hitler sponsorde om zijn oorlogsindustrie op te zetten. Als je weet dat het land uit een diepe hyperinflatie kwam. Nuja, de hyperinflatie is een onderdeel van de oorlogsindustrie. Maar hij moest toch de grondstoffen extern halen (en betalen). Zie ook heden ten dage. Goudstandaard verlaten ('71 Nixon), geld drukken, oorlogsindustrie oppompen en ten aanval. Er staat ons iets groots te verwachten als je zie hoe hard en groot de bubbel opgespannen staat. Het is zelfs veel groter dan tentijde 1930. (zie ook de future weapons die VS hebben en de BigBrother tendenzen) Zo ook bij het verloop van WO1, hier zie ik heel duidelijk de familie in, alhoewel vele de oorzaak niet weten van WO1, wel dat het een samenloop van 'omstandigheden' (families?) was. http://americanhistory.about.com/od/...orld-war-1.htm Al de leiders zijn sterk bezig met het occulte, dit was ook geweten van Hitler, al ga je hun dat niet publiekelijk horen toegeven (er zijn wel paar bewijzen, en zie ook de toespraak van Kennedy op YouTube). Maar dat is een luik die ik hier bewust niet open doe. Vorige week las ik op Radio1, Feiten of Fillet dat het Joodse volk niet bestaat. http://www.radio1.be/programmas/feit...k-bestaat-niet Nee, het is dus een uitvinding van de Zionisten. En wie zijn de Zionisten? Citaat:
En wat weten we van de VS? Sterk Israel gezind en zal hun steeds steunen. Vandaar dat Israel dus zo hard zijn gang kan gaan in de streek. Zie maar hoe ze hun muur opzetten. Zie ook de vele Joodse machtshebbers in de VS. Of Geithner, minister van economie in de VS. De vele banden van de Zionisten in de filmindustrie (propaganda, Spielberg, JJ Abrams, piramides of illuminati signs in de logo's,...) Dit gaat hem uiteraard niet om het Israëlische, Joodse volk. respect voor de mensen uiteraard en wat gebeurd is, maar er kan zich terrecht wel afgevraagd worden, waarom NIEMAND hier kritiek mag op geven (directe vervolging) of waarom men steeds deze situatie uitvergroot of romantiseert (zie de vele oorlogs films waar het gaat om de Joden, terwijl er andere mensen ook heel veel miserie gekend hebben (vgl ook met de 60000 doden van de VS tov de 3 miljoen vietnamezen die stierven in de Vietnam oorlog) Telkens spelen dus de Rothschilds een cruciale roll, zoniet, de hoofdrolspelers achter de schermen.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 december 2009 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nog vergeten vermelden: De Rothschilds zijn de organisators van de Bilderberg groep (waar President Van Rompuy achter gesloten deuren aangeduid is geweest).
Er is politiek gezien veel kritiek op de Bilderberg, omdat het niet democratisch is om beslissingen te nemen achter gesloten deuren. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconferentie
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 3 december 2009 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wie's zijn rivaal?
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De rotshilds
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rockefellers zijn zakenmensen he. Hebben niets met de grote macht van de Zionisten te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Info gevonden in andere topic via kgeefgenefok: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=21610
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Eigenaardig idd. Daar ge eerst de bilderbergs aanhaalt waar Rockefeller en niet Rotschild de oprichter is, noemt ge hem gewoon een zakenman
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Let's move on with the topic...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet uit of de feiten kloppen, gewoon doorgaan...
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() SDX, ik denk dat je de verpersoonlijking van je handtekening bent
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Blijkbaar had GUN al een diepgaand onderzoek gedaan. Ik lees daar wel verder.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=97500 Toch bedankt vrienden voor de verhelderende inbreng van jullie antwoorden!!!!
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 december 2009 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je was aan het dromen, en plots werd je wakker ??
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "The bankers' Satanic Conspiracy is the source of anti Semitism. The sooner Jews rise up to oppose it; the sooner anti-Semitism will end.. Obviously, many Christians are involved. When I criticize Rockefeller, no one says anything about 'anti-Christianism.'"
|
![]() |
![]() |