![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 3 december 2009 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig, gestaag groeiend deel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13684 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13685 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoiets? The reaction of steam with Fe and with FeO is extremely rapid and exothermic. The reactions are as follows: H2O+ Fe -> FeO+ H2 H2O+ 3FeO -> Fe3O4 + H2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13690 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ben jij er van bewust dat Thermiet uit verschillende composities kan bestaan. Op welke combinatie hebben ze gezocht?
![]() |
![]() |
#13691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erwinneke ik heb die link reeds gegeven ... het betrof nochtans noodzakelijke elementen om van thermite te kunnen spreken
![]() |
![]() |
![]() |
#13692 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je loopt achter op de feiten, het gaat niet over "elementen" die ze hebben teruggevonden maar over thermite die nog geen reactie had ondergaan. Het volledige goedje dus. En dit 'goedje' hebben ze ook laten reageren in één van hun tests om aan te tonen dat het wel degelijk om thermite ging en niet om de primer. Laatst gewijzigd door Akufen : 3 december 2009 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13693 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En trouwens, hoe weet jij nu welke van de filmpjes gefaked is? Die met gedempt of niet gedempt geluid? Anyway, waar het om vooral om gaat is wat je ZIET. No way dat een natuurlijke instorting zo snel en zo synchroon zou zijn. Laatst gewijzigd door Big Slick : 3 december 2009 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13694 |
Banneling
|
![]() Mits die voorkennis, heeft ook een Joods bedrijf zich uit wtc kunnen terugtrekken 2 weken voor de feiten, wat hen 50k$ kostte. En Finkelstein en andere joden die toevallig de dag niet op het toneel verschijnen.
Alsook 2 uur op voorhand voor het 1ste vlieguig in een toren boorde werden medewerkers van indigo op de hoogte gesteld wat komen zou. Iedereen wist dat het toen en hoe het ging gebeuren, behalve us intelligentie zeker? Kom kom |
![]() |
![]() |
![]() |
#13695 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waar haal je dit nu vandaan? Oke, begin maar eens met foto's en getuigen die bewijzen wat je hier vertelt. Dit is nu al de vierde of vijfde keer dat ik u hier dingen hoor claimen die blijkbaar jij alleen weet en waar geen enkel bewijs voor bestaat. Trouwens, ik heb in m'n 30-jarige carriere bij de brandweer de lichamen gezien van enkele jumpers. Heb jij ooit eentje gezien? Ik denk van niet. Nu, je moet het niet eens gezien hebben. Als jij werkelijk gelooft dat een lichaam dat van grote hoogte te pletter stort resulteert in "erg veel kleine stukjes", sorry, maar dan ben je een idioot. Citaat:
Ik zal het nog eens herhalen: de enige keer dat ik ooit een lichaam heb gezien dat was uiteen gereten was een slachtoffer van een jawel, "explosie". Hoe groot of zwaar de massa ook is, wanneer je dat over je krijgt wordt je lichaam verpletterd, NIET uiteen gereten. En al zeker gaan er geen lichaamsdelen honderden meters ver weg vliegen. Blijft ook nog steeds punt b van m'n betoog: Hoe verklaar je de 1100+ lischamen waar niets van is teruggevonden? 1100 x plusminus 70 kg per lichaam. Dat maakt ca. 80.000 kg "mensenvlees" waarvan geen spoor is overgebleven. Explain that to me please. Of ga je dit wederom vergelijken met een paar bakken appels? Laatst gewijzigd door Big Slick : 3 december 2009 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13696 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13697 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee serieus, heb je al eens een lichaam gezien dat wordt verpletterd onder een paar miljoen kilo? Gebruik uw fantasie eens he, vent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13698 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij zou beter wat minder fantasie en wat meer uw logisch verstand gebruiken. Kwam jij nu niet juist te vertellen dat "zelfs computersimulaties" niet konden vertellen wat er met die mensen gebeurde binnenin de torens? En nu moeten we beginnen fantaseren? Laatst gewijzigd door Akufen : 3 december 2009 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13699 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Léés jij eigenlijk posts?? Ik heb juist nog (al vroeger tegen u persoonlijk) geschreven over m'n jarenlange ervaringen bij de brandweer. Ik heb waarschijnlijk in m'n leven een veelvoud aan slachtoffers gezien dan jij, dus hou op met die onozele opmerkingen als, "heb je ooit eens een lichaam gezien......." Lichamen "verdampen" niet zomaar, en al evenmin "smelten" ze. Enig idee aan welke temperatuur en hoe lang een lichaam moet blootgesteld zijn vooraleer het verdampt is???? En gesmolten??? Kan jij mij voorbeelden geven van gesmolten lichamen? Iets van metaal, dat kan "smelten", ja. Ik denk dat ik nog nooit eerder de uitdrukking "gesmolten mensenlichaam", ben tegen gekomen. En last but not least: al zeker verdwijnen ze niet, eender wat en hoeveel ze op hun kop krijgen. Dus u zal met iets meer moeten afkomen dan bovenstaand gebrabbel om te verklaren wat er is gebeurd en waar mijn vragen over gaan. En wat fantasie betreft, ik gebruik mijn gezond verstand. Misschien dat u dit beter ook eens zou doen. Het zou ons in ieder geval de onzin besparen zoals in je laatste post. Gesmolten lichamen..... ![]() Laatst gewijzigd door Big Slick : 3 december 2009 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13700 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat stof hebben ze dan verscheept om gesmolten te worden of wat? En met dat gesmolten stof hebben ze dan dit schip gebouwd? ![]() Straf. Bijna een wonder. ![]() Citaat:
En als ik het goed heb, volgens believertheorie 4571, waren de explosieven aangebracht aan de core en perimeter columns, dus directioneel, dus zouden zelfs die theoretische explosieven (die er niet waren) niet kunnen doen hebben wat jij beweert dat ze zouden kunnen. Citaat:
Het aantal partikels, krachten, spanningen en trajecten is te groot en er zijn teveel onbekenden om ook maar iets definitiefs te zeggen over wat mogelijk is en wat niet met die lichamen. Moesten er nu menselijke resten van 9/11 gevonden zijn buiten New York, DAN had je een argument dat eventueel het beluisteren waard was. Maar dat zouden jullie waarschijnlijk dan ook weer dusdanig opfokken dat het belachelijk werd. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 december 2009 om 19:17. |
|||
![]() |
![]() |