![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wat is de schuld en bnp van belgie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is daar geen enkele local die zijn handen vuil maakt, genoeg aziaten en afrikanen invliegen om in halve slavernij omstandigheden alles op te kuisen , te bouwen enz... zelf in hun olieindustrie werken bijna alleen buitenlanders. als er nu een plek op aarde is, waar mensenrechten nog minder waard zijn dan in de peoples republic of china, dan is het het arabisch schiereiland wel. leuk paradijs dat ze daar hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Dubai World is van de Al-Makthoum's en dat moet genoeg zeggen. Dubai World heeft aan een groot aantal rente-verplichtingen voldaan maar maakt met restbetalingen en nieuwe projecten een pas op de plaats.
Ik weet dat het rommelt, maar er is té veel geld geinvesteerd, ook door de buren, om de zaak te laten mislukken.
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De hoge torens zijn vooral 'pralinedozen': mooi van ver maar ver van mooi. Alles is er kunstmatig en de kwaliteit is vaak ondermaats. Het is al schijn, zegt hij. Die torens - ook de afgewerkte - staan in grote mate leeg, ze zijn sinds 2007 met meer dan de helft in waarde geminderd. Olie en gas is er niet voorhanden, ik zie dus niet in hoe Dubai dat geld - ook dat van Abu Dabi - zou kunnen terugbetalen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 december 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() M.v.A. Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, van wat ik van de Arabische wereld weet iks dat men tracht er een grote zakenstad van te maken die een verbindingsstreep moet vormen tussen oost en west. Een westerling is in feite nergens welkom in de Arabische wereld, Irak niet, Iran zeker niet, Sa'udi al helemaal niet, kom je nauwelijks in. De Al-Makthoum's moeten gedacjht hebben aan een iets dat in vroeger jaren in Beirut, Libanon was te vinden. Hier zaten de rijke Arabische landeigenaren, Banken (heel veel) en hadden de oliemiljardairs er hun zomerverblijven. Nu, de Palestijnen hebben gehakt gemaakt van Libanon dus dacht men dat Dubai een goede vervangingswaarde zou hebben.
Wellicht vanwege de omstandigheden die je noemt, en die een hoog waarheidsgehalte hebben, blijft men er weg. Evengoed zou het alsnog kunnen werken. Zou de VS eens met hun 'vuile' handen uit de M-O politiek blijven, dan zou het niet ondenkbaar zijn iets van een stabiel platform te kunnen scheppen. Maar dat lukt niet zo goed omdat Amerikaanse joden - die het hele financiële circuit beheersen, voortdurend zand in de tandwielkast storten.
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() "Maar dat lukt niet zo goed omdat Amerikaanse joden - die het hele financiële circuit beheersen, voortdurend zand in de tandwielkast storten."
Ik zat me ook maar af te vragen hoe het zo mis kon gaan. Maar nu weet ik het. Hoe kon ik het vergeten. De Joden natuurlijk! Adolf heeft (postuum) dus toch gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Beste mensen, ik citeerde uit deze tekst :
Citaat:
"Ik zat me ook maar af te vragen hoe het zo mis kon gaan. Maar nu weet ik het. Hoe kon ik het vergeten. De Joden natuurlijk!" Daartoe deed ik een Godwin. "Adolf heeft (postuum) dus toch gelijk." Zij die mij al langer op dit forum mee maken hebben mij (zie de Gaza-strijd onderwerpen) als behorend in het pro-Israel kamp ingedeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Wederom een slechte lezer. Niet DE Joden. Maar zij die het financiële circuit beheersen. En dat zijn er echt niet zoveel maar het zijn wèl Joden.
Ik had beter het woord financiële groepering kunnen gebruiken maar ook die vlag dekt niet de lading. Althans voor een deel.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben je gewoon wat aan het mekkeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hey, Illwill, Mahalingam citeert alleen maar hoor.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Daar is geen reden om te klinken
nu ook hun Palmeilanden zinken. De Nul en Van Oord worden straks verhoord : het kan voor hen nog ferm gaan stinken ! ![]() Even Apeldoorn bellen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()