![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Maddensdoctrine is niet meer of niet minder dan de zoveelste vermomming van de tjevenstelling: "hou ons tegen of we houden ons woord...".
Als de Maddensdoctrine één dubieuse verdienste heeft dan is het dat ze hetzelfde tjevenprodukt voor de nde keer verkocht krijgt aan de domme, laffe Vlaming. Eén zekerheid: er zal niks veranderen. Eén positief punt: Di Rupo en co lachen zich een breuk (liefst een hernia inguinalis indirecta). Cynisch om vast te moeten stellen dat er één constante is bij dit volkje namelijk dat iedereen wéét dat er niks van in huis komt Het adagio van de Vlaming en bijgevolg zijn verkozene:..."maar we hebben ons toch in die richting uitgesproken en kunnen bijgevolg onze handen in onschuld wassen. Bon: nu terug over naar de orde van de dag: wie mag voorzitter worden van de intercommunale ginds; de VRT rechts, gouverneur, postjehier, postje daar, ..."
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 december 2009 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Maddens theorie is een zeer associale maatregel die in eerste instantie de sociaal zwakkeren zoals steuntrekkers, zieken en gepensioneerden zal treffen. M.a.w. deze maatregel zal meer Vlamingen dan Franstaligen pijn doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe leg je dat uit??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is, hen ieder jaar een bank schenken. Laten ze beginnen dat ieder jaar met een paar miljard te verminderen en als de splitsing niet doorgaat , nog een paar miljard er boven op. Je zult zien wie er gaat vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt gij dat als we voortdoen zoals nu, niks orde op zaken stellen enz. dat de pensioenen, invalidengelden, kinderbijslag, werkloosheid ... nog te betalen zullen zijn binnen 5 jaar ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen volgend jaar misschien wel. Bijgevolg: nous ne sommes demandeur de rien. Federale overheid: bespaar op je eigen budget en trek uwe plan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
De Walen trekken zich daar uiteraard niks van aan en blijven gewoon lenen... Die leningen komen op het Belgische conto voor wat Europa betreft. Bij een eventuele boedelscheiding moeten de Vlamingen dus ook deze faktuur betalen. De Vlamingen verdienen niet beter want het is voor hun ogen en voor de ogen van de ganse Europese gemeenschap dat dit gebeurt. Eigen schuld dikke bult. Maar we kunnen natuurlijk ook NVA stemmen, we weten nu ondertussen dat er dan ook niks gebeurt maar dan hebben we toch laten zien dat we het niet graag hebben en moeten we wat minder beschaamd zijn als we aan onze kinderen uitleggen dat het helemaal ondze schuld niet is dat zij onze lafheid zullen moeten betalen.
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Wat begrijp jij misschien onder de Maddensdoctrine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is er nog steeds geen demokratische meerderheid, noch in het federale parlement, noch in het Vlaamse parlement, om een aanzet te geven tot boedelscheiding. Zelfs niet tot rechtzetting van het scheefgetrokken aantal ambtenaren. Zelfs niet om de grondwet toe te passen inzake de kieskringen. (gelukkig al wel in de kommissie DeRem-DeStem-DeKrem) Wat zit gij dan te lullen over de rezultaten die de NVA niet, en (een) andere flamingante partij(en) wel behaald zouden hebben, of behaald hadden ? Omtrent de verschillen in strategie en eerbaarheid tussen nva en belang is in andere draden al veel gezeverd, en mocht er een nieuwe draad komen, zal ik er het mijne opnieuw aan bijdragen. Maar hier zou dat of topik zijn. Hier gaat het over de Maddens doktrine, en die is, zonder de naam te noemen, tenminste toch al opgenomen in de Vlaamse regeerverklaring. En dat is vooral dank zij één bepaalde partij, meneer. (dat is ook een heeel klein beteke dank zij de zweepfunksie van een andere partij, maar dan zeer in het algemeen; niet spesifiek gericht op dat item in de regeerverklaring).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 december 2009 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...e-OCMW-s.dhtml
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() [quote]
Neen hoor... De Walen hébben effektief het dubbel aantal ambtenaren per inwoner dan Vlaanderen niks vergissing De Walen blijven effectief lenen niks vergissing Deze deficieten komen op het algemeen Belgisch kredit (staatsschuld dus) niks vergissing Citaat:
My point exactly geen vergissing dus... Citaat:
De NVA heeft al twee maal deelgenomen aan een regering en twee (als ik het goed heb) federale regeringen het vertrouwen gegeven (neen Schoof, niet de laatste). Resultaat nul, nada, niks, nihil... Nu U toch het woord "lullen" in de mond neemt: kom mij niet zeiken van de verdiensten van de NVA behalve "hou ons tegen, wij staan in de rivier stenen te verplaatsen, deelnemen, ..." hebben ze nog geen jota bereikt voor Vlaanderen. Nu U toch als gebeten hond de NVA een aureool wil aanmeten het volgende: Maddensdoctrine in het Vlaams parelement dank zij de NVA? hilarisch Vraag het eens aan moeder Thysen of beter fluister dat eens in het oor van Gennez... Als mede-vlaamsnationalist weet ik als geen ander hoe pijnlijk deze lapidaire waarheid moet zijn voor NVA'ers maar troost U, deze situatie is geenszins uw fout als Vlaams militant. Pijnlijk wordt het echter als men deze voor Vlaanderen spijtige mistoestand mordicus als een overwinning wil verkopen. en neen Schoofie...deze toestand zal niet veranderen door op de vastellers/boodschappers van deze toestand te schieten...geloof me...dat hebben de andere partijen ook al geprobeerd...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 december 2009 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is hun doktrine kompleet tegengesteld aan Maddens. Want: nous sommes demandeur oui, demandeur de beaucoup d' argent .... en inderdaad: nu zeggen ze blijkbaar wel: nous ne sommes pas demandeur pour héberger des étrangers �* nos frais ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4476312]
Citaat:
De parlementairen van de partij waar ik op gestemd heb, moeten a) het regeerakkoord lezen (lezen) en b) als ze ongerust zouden zijn daarover, vragen stellen aan de minister-president. En desgevallend, zoals vorige keer, de ontslagbrief van hun minister op de regeertafel smijten. Voorts 'schiet' ik op u, maar schiet ik u niet dood. (wat ik niet zou durven betrouwen van een aantal andere heetgeblakerden, iets meer ekstremisten, die onderdak vinden in meer ekstremistische partijen, aan beider zijden). Maar ik zal blijven schieten als gij (politieke) onwaarheden verkondigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is die maddens wel met mijn idee gaan lopen want ik heb dat hier al jaren geleden gepost.
![]() Gewoon de geldkraan toe, tot ze niet meer weten waar ze het hebben, en geloof me, lang gaat dat niet duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef maar toe dat gij hem zijt Heer Flikske !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() [quote][quote=De schoofzak;4476354]
Citaat:
my point exactly. (weeral) (Dit is dus het zesde item uit mijn betoog waar U het volledig moet mee eens zijn) In het regeerakkoord staat dus inderdaad niks, nada, noppes van Maddesdoctrine in. de sossen kunnen het regeerakkoord evengoed Che Guevarradoctrine en de tjeven de Madonnadocrine noemen...'t kind moet ne naam hebben niwaar... Ondertusen blijft alles zoals het was. Om zelf te mogen deel uitmaken van het establishment en met de NVA in een aktieve en besturende rol betaalt Vlaanderen per dag een fortuin aan het waalse politiek die zijn eigen volk (de walen dus) gewoon in de steek laat. Citaat:
Wat die politieke waarheden betreft: Een pak van mijn hart want dit betekent dat U zeer zelden tot nooit op mij zal schieten. Waarvoor mijn oprechte vlaams nationalistische dank uiteraard.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4476956][quote]Wel, we zitten toch lekker maar voor de eerste keer in de geschiedenis met een eerste minister die twee schoonmoeders heeft ....
als gij zegt dat alles blijft zoals het was ... dan moet ik je zeggen that there are no Americans in Bagdad. (zeg, en als ge zo blijft zeggen dat wij het verwonderlijk eens zijn over alles en nog wat, dan gaat er nog een groot zwart kruis op je voorhoofd verschijnen hoor)
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons zeggen: die 12 miljard in 2010 verminderen tot 10, in 2011 tot 8 en na de verkiezingen van 2011 afschaffen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat maar weten wanneer ze wordt toegepast. Ik zie een hoop rood/groen/blauw en oranje tsjeven nog steeds op hun knieën in een boetekleed en ketting rond de nek naar de franstaligen schuifelen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 december 2009 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |