![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen minaretten? | |||
tegen |
![]() ![]() ![]() |
39 | 56,52% |
voor |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,35% |
voor en tegen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,45% |
noch voor noch tegen |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot zolang moeten alle erkende godsdiensten - in het kader van gelijkberechtiging - dezelfde subsidies ontvangen.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als niet-geloofsgelovige persoonlijk geenboodschap eenderwelk geloofsgeloof !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind een minaret anders best mooi hoor, heeft iets esthetisch zoals een lange wapper. En als het bouwen van 1000 minaretten onze bouwnijverheid kan stimuleren, dan gaat er in elk geval terug wat geld vloeien naar onze economie ipv van via WesternUnion (en onze Post) naar het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Mijn vraag was: gebeurt dat? Ik vroeg niet of dat de bedoeling was.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen ze er direct een sanering van de begroting van maken. Alle dotaties aan alle kerken afschaffen. Ik stem voor die partij die dit duidelijk standpunt durft naar voor schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zeg u na de minaret volgt hun gekweel. En na hun gekweel zal het weer iets anders zijn. Dan gaan ze de vrijdag niet meer willen werken en gaan ze liefst vanal de zondag weer gaan werken etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
1) Sabam dient alleen betaald te worden indien je gebruik maakt van het werk van artiesten die bij SABAM ingeschreven zijn. 2) Roepen ze nu op tot het gebed ja of neen?
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Je hebt de vraag horen stellen. Maar je weet het dus niet. Je bent dus nu al drie posts lang beweringen aan het spuien op basis van vermoedens.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de clou van de zaak. DE moslims moeten zich eerst leren onderwerpen en aanpassen aan de seculiere staat. In dit opzicht zitten wijzelf nog steeds met het verschijnsel van een confessionele partije die hier nog steeds de plak zwaait. Ook dat is ongewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Ik zie steeds meer minaretten in het landschap. Alleen worden die nuttig gebruikt (zegt men): ze zetten er propellers op voor milieu-groene windenergie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee die luidt zijn klok om het half uur.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Veel te algemene vraagstelling. Ik ben geen voorstander van een algemeen minarettenverbod, noch van een algemeen recht op minaretten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Kvind het geluid van ne zingende imam aangenamer als een klokkentoren.
Maar buiten dat; als er kerken mogen staan, waarom dan geen minaretten? Ofwel dat, ofwel geen van beiden.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=7S2J5CRL
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ons belastingsgeld wordt gebruikt voor de subsidies van ...minaretten!! Ons belastingsgeld wordt gebruikt voor...leefloon voor illegalen!!
De omgekeerde wereld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() het symbool van een religie die staat voor onderdrukking hoort niet thuis in een land waar men streeft naar vrijheid en gelijkheid.
Sterker nog, ons land zou bepaalde religies moeten verbieden die haaks staan op onze waarden en vrijheden |
![]() |
![]() |