Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2004, 20:33   #1
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

Dag Allemaal :

Wat gaf de doorslag om in de politiek te stappen ?

Mark :

"Ik heb me de laatste jaren enorm aan het anti-Vlaamse beleid en aan bepaalde politici geërgerd, ook al merkte je dat niet aan de uitoefening van mijn beroep.
De druppel die de emmer deed overlopen, was een studiogesprek met Guy Verhofstadt. Na het interview heeft de premier me op een onelooflijke onbeschofte manier afgeblaft. Dat had ik nog nooit meegemaakt !
Sommige politici,zoals de eerste minister ,dreigen journalisten af om
vooraf hun vragen mee te delen of om bepaalde vragen vooral niet te stellen.
Ik deed daar niet aan mee en had het gewaagd enkele vragen over actuele ,maar onverwachte thema's te stellen. Nu, dat kwam slecht aan !
Toen de premier mij achteraf afblafte , dacht ik:' Nu heb ik het wel gehad'!
Ik was geschandaliseerd en heb op op dat moment besloten mijn nek uit te steken, tegen de aarogantie van de VLD , TEGEN HET KIEZERSBEDROG VAN VERHOFSTADT. "

Deze week meer in Dag Allemaal bij uw dagbladhandelaar of in de supermarkt voor een prikje, 1 euro 70 centjes

Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 20:36   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

allez toch ene slimme bij de nva... de dictatuur van de vld arrogantie tot en met

maar ja hé "il est de Gand !"

misschien ook lid van "le club des lions de Gand"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 00:51   #3
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
allez toch ene slimme bij de nva... de dictatuur van de vld arrogantie tot en met

Ancapa, hoever staat het uw met uw kennis van het feit dat VanHecke dubbel kiesbedrog pleegt in juni, of wil je het nog altijd niet toegeven?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 07:06   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Ancapa, hoever staat het uw met uw kennis van het feit dat VanHecke dubbel kiesbedrog pleegt in juni, of wil je het nog altijd niet toegeven?
geleerd van guynokkio en andere politici, inderdaad hij staat op de twee lijsten... hij is één van de zovelen ! So what ? Vanhecke heeft het gezien wat anderen deden en besliste dan maar hetzelfde te doen en hij is niet alleen !

stop n u met zagen hé
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 5 mei 2004, 07:25   #5
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

geleerd van guynokkio en andere politici, inderdaad hij staat op de twee lijsten... hij is één van de zovelen ! So what ? Vanhecke heeft het gezien wat anderen deden en besliste dan maar hetzelfde te doen en hij is niet alleen !

stop n u met zagen hé
dan moet ge ook niet beginnen kakken op anderen partijen.

Want was dat uw blok krant niet die N-VA "eigen partij eerst" verweet?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 11:57   #6
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

voorbeelden van anderen ook aub!
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 12:00   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:

stop n u met zagen hé

Want was dat uw blok krant niet die N-VA "eigen partij eerst" verweet?
kakkers komen uit Mechelen dat zijn KVM supporters

hoe noem je Verhofstadt en Louis Michel die eerste staan op de lijst en nu al niet gaan zetelen

ik schrijf die krantjes niet
Oud 5 mei 2004, 12:02   #8
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

[quote="giserke"]
Citaat:

stop n u met zagen hé

Want was dat uw blok krant niet die N-VA "eigen partij eerst" verweet?[/quote
-------------------------------------------------------------------------------------
Lees ook een het laatste nieuws van vandaag bladzijde 2 onze opinie.
gaat ook over kakken , de gucht versus het laatste nieuws,niet direkt iets met met de cd&v te maken maar toch...
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be