![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd? Ik ben opgegroeid met Bach en Händel... Een goede rijsttafel laat je proeven van elk potje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BWV 147 Mijn eerste Bach-aanvaring toen ik nog een snotter was. Zijn werk is wiskundig meer solide dan electronische computer composities uit de betere synthesizer. Maar soit... Uit bijna elk bakje lust ik wel pap. Van Hoog-Romantiek over Abba tot Punk, New Wave en zelfs Metal. In een weekend even rustig naast de stereo gaan zitten en een stukje Händel opzetten met een kopje warme thee met twee klontjes rietsuiker erin erbij, even goed als even met een biertje de hoofdtelefoon op maximum en genieten van Loreena of Joy Division. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe Slayer, die op het eerste gehoor als een ongelofelijke Aha-Erlebnis klinkt. Dronkoers en bgf324 zullen het ongetwijfeld fantastisch vinden, maar ik krijg de indruk dat de mannen stilaan oud aan het worden zijn (Slayer bedoel ik dan natuurlijk
![]() Waar zijn de tijden van 'Reign In Blood' en 'Seasons In The Abyss' verdorie? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 4 december 2009 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nochtans ooit een prachtig cd'tje (of was het toen nog een LP) in handen gehad met een electronische bewerking van muziek van Bach en dat was lang niet slecht. Was dan ook geen dansmuziek, natuurlijk. Ik zoek het even voor je op als ik het kan vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11447 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artiest: Rum
Nummer: De Moorsoldaten Duur: 02:15 Kippenvel !!! Lekker ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11451 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 5 december 2009 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11453 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#11454 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat een ranzige foto
![]() |
#11455 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#11456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ed36UQX8kXQ ![]() ![]() Luisterend nu: (Indeep) http://www.youtube.com/watch?v=tlmr_IiUqxk
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 december 2009 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11458 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door skaldis : 5 december 2009 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11459 | |
Eur. Commissievoorzitter