![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom een zelfrespecterende Vlaming zijn taal Vlaams noemt, joost mag het weten...
Nu toch, ik hoop dat hij alleszins kan accepteren dat er taalregisters bestaan en dat iemand die Nederlands aan het leren is ook liefst in eenvoudige taal aangesproken wordt, een taalhoffelijkheid al eeuwen bekend aan Frans-talige zijde.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2009 om 02:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moi pas être débile!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vorig jaar ook gezien dat iemand die in Vlaanderen een leeuwenvlag droeg, bespuwd werd. (had die spuwer toevallig mijn kant uit gegaan, ik weet niet zeker hoe ik gereageerd zou hebben ... misschien een duwke en poef in 't slijk ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlanders en Vlamingen staan zo dicht bij elkaar dat kleine zaken er juist voor zorgen dat er soms ergernis ontstaat. Juist dergelijke zaken tonen aan hoe verwant we eigenlijk met elkaar zijn. Met volkeren die veraf staan en waar we geen emotionele band mee hebben, kennen we dergelijke reacties niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() Zijn dit posts van expats op dat forum ? Nauwelijks geloofwaardig.
Wat een krukkig Engels ! Hoe komen die hier in België aan de kost ? In het Frans waarschijnlijk. Dit is duidelijk te merken aan de bron van hun opmerkingen.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat letterlijk opvat, valt het nog mee. 250 tot 300 mijl is een peulschil sinds de uitvinding van de benzinemotor. Maar ook figuurlijk opgevat is dat allemaal een beetje overdreven, vind ik. Je staat maar zo ver verwijderd van een ander mens als je dat zèlf wil, hé. Ik heb me in Lelystad, Amsterdam, Utrecht, Kampen, ... alvast nooit zo verwijderd gevoeld als ik dat hier in Bruxelles soms wèl ervaar met van die mensen die me minachtend 'je ne parle pas flamand' antwoorden als ik hen heel beleefd iets in het Nederlands vraag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar speurneus zal het eerder geschiedkundig bedoeld hebben veronderstel ik, en dan heeft hij wel ergens gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 'ze' is natuurlijk ook maar een minderheid, maar wel een minderheid die het voor de vele mensen die wèl van goede wil zijn aardig weet te verpesten.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 5 december 2009 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit, nog voor dat ik een GPS had, vroeg ik in mijn beste Frans ergens aan een boertje in Frankrijk de weg. Aan het eind van zijn uitleg vroeg de man, daar hij gezien had dat ik met een Belgisch kenteken reed, waar ik afkomstig van was. Ik antwoordde hem dat ik uit Vlaanderen kwam, waarop hij zei," Ik dacht het al dat je geen echte Belg was". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat onze zogezegd "vlaamse" politiekers op hun buik kruipen voor de franstaligen en niet durven zoals zij overal uit de doeken doen wat wij verstaan onder de Waalse/francophone hangmatkultuur op onze kosten + bijhorende arrogantie �* la Maingain... Daarom nog eens: stoppen met steeds opnieuw voor diezelfde bende te stemmen omdat ze eventjes lief doen vlak voor de verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach 9.800 tot 13.100 euro per maand (incl ontheemdingstoeslag) voor een simpele A5,6,7,8 baan als fonctionnaire is voor de losers onder ons nog wel aantrekkelijk. En guess what? Het is netto! |
|
![]() |
![]() |