![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#981 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad maar jij had het over criminaliteit. En dat is nu net het verschil. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 december 2009 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#982 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#983 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kwoot in het vervolg maar ... |
|
|
|
|
|
|
#984 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
daar zijn we weer, hoe vaak heb je dit al als excuus aangehaald? Je herhaalt jezelf tot het oneindige, maar voor jou nog een keer; bepaalde mistoestanden in justitie, die iedereen erkend, betekenen daarom niet dat je blind moet zijn voor andere vormen van criminaliteit, zoals drugshandel, inbraken, diefstal al of niet met geweld, steaming, mishandeling, enz...daar zit de gevangenis vol van!Evenmin is het bestaan van witte boordcriminaliteit een excuus voor het plegen andere vormen van criminaliteit, een idee wat jij toch steeds verdedigd!
|
|
|
|
|
|
#985 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#986 |
|
Europees Commissaris
|
Nee, slechter. Hier worden immigranten meestal niet veroordeeld. Ze gaan zelfs zover dat ze de rechter uitlachen in de rechtbank.
|
|
|
#987 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#988 |
|
Staatssecretaris
|
Heeft er hier eigenlijk iemand Oswald Spengler gelezen?
|
|
|
|
|
|
#989 | |
|
Schepen
|
Citaat:
en de eerlijkheid gebiedt je nu een artikel te zoeken dat bevestigt dat de overgrote meerderheid van de criminele allochtonen in belgië nooit gestraft worden... |
|
|
|
|
|
|
#990 | |
|
Schepen
|
Citaat:
gelijke gevallen én gelijkaardige omstandigheden? 100% identiek? voor iemand die het rechtssyteem zo goed kent als jij vind ik het trouwens zeer vreemd dat jij niet op de hoogte bent van het systeem van minimum en maximum straffen per gepleegd feit; er is met andere woorden ruimte voor interpretatie. sommige rechters volgen de letter van de wetten, anderen de geest. |
|
|
|
|
|
|
#991 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan als substelling dat de gekleurde criminelen desondanks vaker de klos zijn als de witte criminelen (of u moet natuurlijk geloven dat het normaal en statistisch in orde is dat er 11OO witte Vlamingen, incl voorarresten, van de 6miljoen vast zitten in Belgie). Een andere substelling is dat degenen die uiteindelijk gestraft worden, meestal veel te snel weer op de burgers afgestuurd worden (ook hier de witte een beetje sneller dan de vreemdeling). |
|
|
|
|
|
|
#992 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#993 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het gaat maar door. (méér dan de 100ste keer) En jij noemt jezelf en jouw samenleving superieur? (Zie topic) |
|
|
|
|
|
|
#994 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dat niet die persoon die de ene omver reed omdat deze niet goed had opgelet net zoals een aantal weken geleden ook nog is gebeurt waar ze zonder te kijken (kan gewoon niet anders) overstaken en dan helaas omver gereden worden?? Ik keur dronken rijden en dergelijke niet goed maar als er straks als ik weg ga opeens iemand zonder kijken oversteekt,tja,kan ik er wat aandoen dan? Tis altijd de autobestuurder z'n fout,je moet gvdm nu al 1000 ogen hebben.Ik rijdt iedere dag mee de wagen en bijna iedere dag kom ik wel wat tegen met voetgangers of fietsers en bromfietsers;het is mede dankzij steveke stunt velen denken ze toch altijd in hun recht zijn en houden zelf geen rekening met de autobestuurder. |
|
|
|
|
|
|
#995 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De doodrijder is overigens al vier maal eerder gepakt (in 2000, twee maal in 2003 en in 2005, God mag weten hoe vaak de man niet gepakt is) voor doorrijden na een ongeluk (twee maal met zwaargewonden). Binnenkort kan deze meneer ook op uw kind worden afgestuurd. Belgie superieur. Hilarisch! Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 december 2009 om 19:01. |
|
|
|
|
|
|
#996 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alleen ga ik mij niet blind opstaren het altijd de autobestuurder z'n fout is. Dat ongeval van slechts een tijdje geleden is helaas die 3 hun fout,oversteken wil zeggen goed kijken,als je dit niet doet en daardoor word gegrepen dan is het grotendeels je eigen fout. Als ik straks oversteek en dit niet op een zebrapad is dan moet je nog meer oplette natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#997 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je misschien "jou" samenleving, die volkomen "anders" is? Maar je antwoord is gewoon 101 keer hetzelfde verhaal;dat lijkt mij nu niet echt een reden om jezelf superieur waaraan dan ook te vinden! Zoek misschien eens op wat ik schreef over superieur zijn, bepaald domme reactie van je! |
|
|
|
|
|
|
#998 | |
|
Schepen
|
Citaat:
2) vaker de klos? of gewoon fouten maken uit arrogantie en daardoor makkelijker opgepakt worden? 3) het bewijs dat de autochtone belg niet veel mispeutert; gelieve niet weer met één of andere halfbakken natte vinger theorie komen aandraven (zie punt 1 voor de reden hiervan) 4) tot welke groep horen de witte vreemdelingen? |
|
|
|
|
|
|
#999 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
het westen is superieur in het wezen van een insekt onder de voet van islam
|
|
|
#1000 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk 'schorpioen'.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|