![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met mensen als u mag je niks meer.Dictatuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mensen zoeken naar een plekje waar ze zich kunnen amuseren en samenkomen. Ikzelf zoek niks in cafés (ik ga niet graag naar cafés), ik had gewoon geen andere keuze door omstandigheden. In ieder geval ik zoek geen rook op (er hangt al genoeg stof in de lucht!).
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen alcohol gebruik, maar als je dat van de mensen afpakt dan hebben we oorlog.
European Liberation Organization: "There is no greater sorrow on earth than the loss of one's native land." - Euripides Laatst gewijzigd door AVVVVK1302 : 6 december 2009 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen last van, waar teveel rook hangt ga ik niet binnen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Survival_of_the_fittest
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het kan me eerlijk gezegd geen zak meer schelen of zo'n zagende niet-roker last heeft van m'n rook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets dat jij precies moeilijk snapt. En dat snap ik op mijn beurt niet. Als het gaat over de vraag of iets verboden moet zijn of niet, is de mening van een dokter niet zo belangrijk. Een dokter kan zeggen of iets gezond is of niet. De vraag of het wenselijke gevolgen heeft om iets te verbieden, is een vraag die je moet beantwoorden met behulp van de humane wetenschappen. En daarom is er toch al een redelijke consensus dat het verbieden van ongezonde producten doorgaans niet bepaald de wenselijke gevolgen heeft die men wenst te bereiken.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 7 december 2009 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alhoewel... ik doe dikwijls mijn kleren in de wasmand en douche elke dag minstens één keer, ook als ik niet op café geweest ben... Maar ja, ik zal dan gewoon ne propere mens zijn, zeker... Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dinosaurus : 7 december 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geld, ik ga dat laatste ook eens doen de volgende keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() zijn er eigenlijk betrouwbare cijfers van het aantal doden van passief roken?
en niet van meer kans van... , enz echte absolute cijfers |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dokters konden toch moeilijk altijd gaan beweren dat het een beroepsziekte was of veroorzaakt door milieu factoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Misschien dat moesten mensen er niet roken hij liever zou gaan. Sterker nog, misschien vindt hij ook wel dat mensen in Afrika niet vermoord mogen worden, ook al is hij zelf nog nooit in Afrika geweest...
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk is dat de reden dat rookvrije cafés niet echt in trek zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() In landen waar het rookverbod is ingesteld is er nochtans nog steeds veel caféverkeer. Blijkbaar is roken dan toch niet zo essentieel.
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dit zowel voor de roker, als voor de niet-roker die in de buurt is. Ik zie in het afschaffen daarvan op publieke plaatsen echt geen conspiracy theorieen... Had je nu nog een complot aangehaald van nicotine-pleister verkopers die de politiek controleren had ik nog kunnen geloven... maar dan nog zou ik het een goed voorstel vinden ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 7 december 2009 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
weet je wat men bij ons in't dorp zegt ? is simpel .... wie nu geen kroeg bezoekt kent de smaak van't bier niet , dus komen sowiso niet in de kroeg !! ook niet na 't rookverbod .................. tegendeel is wel zo , rokers zulle minder vaak en minder lang in de kroeg hangen !
![]() |
![]() |
#118 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Hoef ik niet eens te lezen. Weet reeds op voorhand dat het niet veel boeiends zal zijn.
![]() |
#119 |
Parlementslid
|
![]() das U probleem !
![]() |
#120 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De niet-rokers die weggejaagd zijn zullen langzaam maar zeker wel terugkomen. Laatst gewijzigd door Abraxas : 7 december 2009 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |