![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg weer zin om Waalse moslim te worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlands moeten kennen, moeten werken, een toekomst moeten opbouwen. Het zijn toch allemaal geen kleine kinderen, wiens handje we moeten vasthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef niet te verhuizen, hé. Ik kan de volgende keer misschien wèl FDF stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het zo voor me. Die 6.500 nieuwelingen worden door 'de Vlamingen' in een ghetto gedumpt, gaan daar lekker zitten degenereren, worden opgevist door een of andere halve gare imam uit Saoedi-Arabië en dan kunnen 'de Vlamingen' binnen vijf jaar zitten kankeren: ziedewel dadaar niksgoe vankomt vandievrumde allemaol boite godomme.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook nooit goed voor “de Vlamingen”. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop de 'de Vlamingen' van de nood een deugd weten te maken, en de Frans-talige politiekers die hen met het probleem opzadelden op een doeltreffende manier KO leren slaan. Doe dus wat ge kunt om van die 6.552 nieuwelingen fanatieke flaminganten te maken, hé. Als het maar bij de helft lukt, hebt ge er toch al 3.276 bij. Da's nog altijd meer dan er op een gemiddelde betoging in Sint-Genesius-Rode lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eens, maar ik zei niet 'mogen', maar heel bewust 'kunnen'.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk vraagt niemand achter deze "nieuwelingen", komen ze uit vrije wil, zodanig dat er verwacht mag worden dat ze voor zichzelf kunnen zorgen. Maar als we elk van deze nieuwelingen van een sociale helper en een straathoekwerker moeten voorzien, om te vermijden dat ze terrorist worden, dan vraag ik mij toch af, waar we mee bezig zijn. Nu, Belgie is niet voor niets het land van de hoogste belastingen en de laagste pensioenen (en een werkloosheid van rond de 15%). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval een dikke 4.500 stemgerechtigden die op Nederlandstalige partijen zouden kunnen stemmen.
Meer dan 6.000 nieuwe consumenten die misschien bijvoorbeeld de Vlaamse middenstanders komen redden doordat de witte Vlaming zelf besloten schijnt te hebben dat zij uit wil sterven (1,7 kind per vrouw). Wat denkt u , zouden er schoonmakers tussen zitten? MacDonald medewerkers? De landbouwsector? Een enkele arts misschien, tandarts? Rappers? Minder klagers, angsthazen, en zeurpieten dan bij de gemiddelde witte Vlaming, zoveel lijkt zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt de vlaming aankloppen; er is geen geld meneer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn overigens veel leukere regelingen bedacht voor het niksdoen door de Belgische overheid. Vooral voor "wij". Voorbeeld? HBVL: José Happart, gewezen voorzitter van het Waals Parlement, kan maar liefst rekenen op een vertrekpremie van 530.000 euro. De politicus, die het bedrag op vier jaar tijd zal innen, heeft het over 'sociale verworvenheden'. Het bedrag zou zo hoog liggen omdat Happart niet alleen lid van het Waals Parlement was, maar ook voorzitter. Het is niet de eerste keer dat Happart, gewezen burgemeester van Voeren, in opspraak komt. Eerder dit jaar maakte hij een 'snoepreisje' naar de Verenigde Staten met enkele andere parlementariërs. Over de nieuwe polemiek zegt hij weinig te snappen. Kijk dat schiet lekker op! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Vooral een verspilling van perfect goede zuurstof.