![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, net zoals elke James Bond slechterik zijn basis heeft, heeft deze bende ook zo zijn schuilplaatsen. Ik vermoed dat Wallonië geen slechte lokatie is.
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is inderdaad de boodschap.
Let een beetje op, en je kan de dievenbende gemakkelijk op droog zaad zetten ![]() Laatst gewijzigd door Alboreto : 6 december 2009 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks doen waar ze niet mee akkoord zijn, en je bent maar iets meer dan de helft van je inkomen kwijt.
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Samengevat: Mambo zijn keuring was verlopen en hij moest van de overheid betalen.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samengevat, wat je ook doet, betalen zul je, onder dwang van geweld. Net hetzelfde systeem als wat de maffia gebruikt om beschermingsgeld af te dwingen. Met het bijkomende rottigheidje dat men de boel niet afbreekt, maar alles onder je gat wegverkoopt voor een schijntje.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt U ons eens toelichten hoe U deze kleine, onschuldige bevolkingsgroep in het plaatje past?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De man is waarschijnlijk xenofoob , en racist : hij heeft " dievenbende " gelezen, en dat was voldoende voor hem om aan moslims te denken. Erg eigenlijk, dat veroordelen zonder enig bewijs, enkel en alleen op basis van vooroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk een boete gekregen, niet willen betalen, daarna nog een paar herinneringen, nog niet willen betalen, dan rechtbank, niet komen opdagen, nog steeds niet betaald en dan ... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een te sjieke dievenbende. Terwijl het verkeer verdubbeld is, is het aantal verkeersdoden fel geminderd. Dat zijn onze kinderen en buurkinderen die kunnen oud worden. Gave bende. Echte Robin Hoods.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Stelen van de rijke beemer rijders en terug geven aan de armen en de zieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t' is idd veel, normaal gesproken 2 x 50 euro of zo. Normaal een minnelijke schikking ook. Allemaal niks van...rechtbank en patat. 't zijn tenslotte dieven hé? En het is een dieven bedrag ook.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 december 2009 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ik aan dat bedrag kom? Zou u eens aan de rechter zelf moeten vragen. Ik begrijp er evengoed de sikkepit van. In ieder geval is het duidelijk dat ze trucjes hebben gebruikt om dat zo te doen. En de reden zal zijn omdat ik vroeger veroordeeld ben geweest en omdat ik een strafblad heb dat ze me nog eens opnieuw willen pakken...al is het maar op 61 km/uur.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet. ja net zoals iedereen heb ik wel al eens een boete gehad natuurlijk. Maar ik heb ook mijn getuigschrift van uitstekende chauffeur nog altijd. (allez van de verzekeringen gekregen hé ![]() 't zijn motherfuckers zeg dat ik het u gezegd heb.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het toeval wil dat je enkele honderden meters na dit punt nog een trawant kan terugvinden in een verborgen auto om toch nog maar die argeloze passanten te kunnen betrappen die aan de voorgaande kontrole blijken ontsnapt te zijn.... |
|
![]() |
![]() |